Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1068 ggr
Zynell
0

En dröm om någon.

Hej! Jag undrar om ngn kan hjälpa mig med en dröm jag hade härom natten.

Jag står i mitt vardagsrum och det är natt ute. En mild belysning finns i rummet. Jag står vid soffan och är rädd. Jag känner närvaron av en man, men jag kan inte se honom. Vet bara att han är där någonstans, osynlig, och det skrämmer mig. Hans auktoritära utstrålning skrämmer mig, men samtidigt tilltalar den mig!

Jag ser mig hela tiden omkring i rummet och helt plötsligt sitter en lapp fast på en tavla. Lappen är från den främmande mannen vars närvar jag känner i drömmen. Den fanns inte där sekunden innan. Jag går fram till tavlan, tar lappen och läser:

"Jag kommer."

Jag tolkar det som om någon är på väg till mig. Sedan vaknar jag.

Tacksam för tolking. :))

Zynell
0

Ingen?

millam
0

Kan berätta om nåt liknande..I "drömmen" ringde min avlidna far till mig från vårt föräldrahem och frågade mig: var dröjer du? Jag svarade att Jag kommer..

Strax efter blev det aktuellt med försäljning av föräldrahemmet, och jag skulle sköta det, i all hast fick åka dit. Ingen kort väg, mycket ska klaffa, som om nån hade ordnat allt för oss, t o m köparen. Bättre köpare än denna person (han kom dit så fort han fick veta att vi var där) kunde vi inte önska, han restaurerar huset till sitt forna skick. Dessutom är jag alltid välkommen och hälsa på, även övernatta..

För mig betydde det helt klart att jag måste åka för att sälja huset,vilket jag inte hade en aning om när jag hade drömmen. För dig, tror att det nog är bara du som kan förklara drömmen. Kanske visar det sig först lite senare vad som menades.

kramar

Millam

Zynell
0

Hmmm, ja det är en tanke. Det händer att jag har drömmar som förespår något, men eftersom jag är värdelös på att tolka dem är det sällan jag förstår vad de betyder förrän det som skulle hända har hänt.

Drömde en gång att min mammas hus brann, några veckor senare flyttade hon.

Den här drömmen får mig att undra …

Denna kommentar har tagits bort.
Choklad
0

Denne man kommer snart till dig, jag tror att det är din guide som kommer…han vil tala om att du ska vara beredd…

U R us

Zynell
0

#5 Jaså? Jag hoppas att du har rätt. :))