Att veta....
Jag skulle ringa en kvinna som jag inte träffat på 36 år och för ett halvår sedan hittade jag hennes telefonnr på Eniro. Men jag har inte ringt….så under kontakt med Mads häromnatten kom kvinnans döda son igenom som varit min pojkvän och jag kände då att nu var det dags att ringa.
Idag letade jag efter numret på Eniro men hon fanns inte att finna enligt sökning. Kan det betyda att hon är död även hon nu och TT jag väntade för länge. Kanske det var vad hennes son försökte förmedla till mig genom Mads.
Jag upplevde inte att han kom för att meddela detta just, mer att visa dig att han finns hos dig ibland. Jag tror inte man ska utesluta att hon kan finnas på ett äldreboende.
kram
Amor Vincit Omnia
Så spännande…
Sisa
Kan ni inte söka henne i "tankarna" då?..
U R us

Säger som Mads, hon kan finnas på ett äldreboende. När de flyttar till ett sånt ställe, så brukar speciellt de som är dementa, inte ha telefon i sin lägenhet/rum. Kanske det kan vara en förklaring….
Eva
Hur ska jag hitta henne då? Några förslag? Var letar jag?

Har hon inga släktingar som du kan ta kontakt med? Eller grannar? Kanske någon vet vart hon tagit vägen…
Lycka Till!
Eva
#8 Jag vet inte….det kanske inte var så viktigt ändå! 
# 10 Vet du inte var hon bodde ? Kolla de äldreboende som finns där eller sök upp någon gammal bekant som kan veta.
Amor Vincit Omnia
#11 Jag får en känsla i kroppen som gör att jag vet inte om jag törs….
Förstår inte varför..
Det blev nu alldeles iskallt runtomkring mig….
Jag vet exakt var hon bodde Mads!