I natt
I natt när jag skulle på toa såg jag en ljusstrimma på golvet men det var ingen lampa tänd och ingen måne ute.
Jag satt foten där och då borde ljuset ha synts på min fot men det gjorde inte det. När jag sen var på väg tillbaka till sängen var strimman borta….
Jag hade något underligt som hände mig med. För några år sedan längtade jag efter ett litet barn så mycket att jag började och sjunga och vagga en docka medan jag grät eftersom jag längtade så efter ett litet barn. Dockan var en sådan docka som kissar om man matar den med nappflaska med vatten t.ex. Jag har inte rört den dockan sedan jag var 5-6 år gammal så den var torr på insidan så att säga. När jag satt på golvet och vaggade och sjöng åt dockan med samma gång som jag snyftade så börjar dockan helt plötsligt att kissa. Det strilade ordentligt från dockans penis. Jag blev allt våt om byxorna och helt chockad…..
Än idag så förstår jag mig inte riktigt hur det kunde hända. Jag hade inte matat den med vatten på över 26 år och inte den kvällen heller. Vad var det som hände! Min festman blev ytterst förvånad han med…när han såh hur våt mina byxor var och att det droppade från dockans penis. Han skojade och frågade om jag hade diat den! Men det hade jag ju såklart inte.
Ojdå…vilken historia…..
Ja det kan man säga vilken historia. Än idag fårstår jag mig inte riktigt på det där! Det var som om dockan fick liv helt plötsligt.