Bilradion .....
Detta hände i går när jag var på jobbet. Jag och min kollega var ute och åkte bil. Plötsligt frågar min kollega mig, -Ringer din mobiltelefon?
Jag hör nu hur musik spelas. Jag och min kollega tittar på varandra och sedan på bilradion. Radion har helt plötsligt slagit igång sig själv och spelar musik för fulla muggar! 
Jag kan berätta att vi åkt många dagar i samma bil, utan att vi haft radion igång. Hon säger då på skoj: -Kanske någon vill att vi fortsätter prata om övernaturliga saker, som vi gjorde igår, när vi var ute och åkte?
Tja, vem vet. Märkligt kändes det i allafall. Fjinns det någon på ÖN som har upplevt samma sak? Berätta isåfall hur det gick till och vad ni har för tankar runt detta. Skulle var intressant att höra….
Kram Eva 
Ja du det här med bildradion har jag upplevt något liknande.
När jag satt mig i bilen och skulle åka hem efter en sittning hos ett medium, så slår jag på lokalradion som jag brukar ha på när jag kör bil. Men det gick över till Riks Megapol. Jag knäppte tillbaka till lokalradion, men vips så var jag tillbaka på Riks Megapo. Detta upprepades 3-4 ggr tills jag blev arg och sa högt för mig själv: håll för öronen: " ska radioj-eln gå sönder nu också. Då fungerade radion som den skulle.
Så här i efterhand tror jag starkt på att min pappa som kom fram vid sittningen var med mig och skojade lite. Han var så´n när han levde, älskade att retas.
Ja, vad ska man tro ?
Det är ganska vanligt lika som att min tv går igång av sig självt ibland!

#1 Ja, man börjar ju fundera! Men jag tror att det kan ha varit min farmor som visade sig på det här sättet. Jag hade nämligen pratat mycket om henne under dagen och dagen innan. Hon är en person som jag saknar jättemycket!
Jag har också under veckan märkt av viss aktivitet hemma i mitt hus. Så jag vet inte, kanske jag är speciellt mottaglig just nu….
#2 Däremot har radion här hemma, blivit tyst vid ett flertal tillfällen. Och tv:n brukar bete sig konstigt, trots att den är relativt ny.
/Eva