Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 876 ggr
aangeleyes
0

Miljonär nu eller :P

Jag var med om en sjuk grej igår kväll min sambo snackade om att han vill vinna massa miljoner vilket är väldigt orealistiskt och tänka, men alla har ju en dröm :) Iaf han hade somnat till och från igenstans så hörde jag en röst som sa" du vinner" jag tänkte på vadå? triss eller? då fick jag svaret hästar. Fick upp ett antal siffror som jag skrev ner såklart. Min sambo brukar spela på hästar ibland .

Men nu till min fråga varför kom ett sånt budskap till mig för ?? Har man en gåva så brukar man ju inte få nyttja den för sin egen girighets skull har jag hört. Eller var det mina egna tankar :S

Kramar

aangeleyes
0

Puff Puff

Denna kommentar har tagits bort.
yogflame
0

Du verkar vara ny pa det har,,,  varfor inte bara spela pa dom hastarna sa far du svaret?

Tror du att nan kan ge dig svaret har inne? ha lite talamod och spela sa ser du.

Och vem har sagt att du ska anvanda pengarna girigt du kanske hjalper folk i din slakt som behover det. Nu vet jag ej hur du fungerar men ar du girig? eller givmild?

Ritva
0

#0 Får man en gåva bör man ju tacksamt ta emot! Om du nu skulle vinna så ge en del av gåvan vidare till någon som behöver den! Skicka den vidare så att säga. Det är väl inte girigt!?

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

aangeleyes
0

#4 Hej, har aldrig fått sånt svar förut så det var därför jag frågade så det inte var önsketänkande liksom :P Klart jag är givmild , vet hur mycket min sambo o familj skulle behöva i dessa tider.

#5 När jag gick på kurser och så, så ställde jag frågan till en av mina lärare att det verkar ju vara hopplöst o vinna på triss och sådär då fick jag svaret att man kan spela tillsammans med någon och dela på vinsten så att säga så det är knappast girigt. Var bara så förundrad att jag fick det budskapet innan jag skulle sova eller om det bara var mitt önsketänkande:P hehe

Choklad
0

Neej jag tror bara att det var förr som de sa så, eller? Jag har också det att pengar är fel sedan barnsben och det ser man verkligen på min ekonomi, nej, nu säger jag att pengar är bra, och om jag skulle vinna någon gång (om jag nu tar en lott eller annat) så tänker jag behålla mina pengar till mig själv först. Jag tänker egoistiskt nu…även om det känns konstigt

U R us

aangeleyes
0

#7 Hon sa inte det för allt länge sedan 6månader kanske :S men det budskapet jag fick det var inte önsketänkande och så eller ?:S lite konfunderad.

Choklad
0

# 8 Nej, det var säkert någon som ville ge dig ett budskap om att du skulle vinna.men vad, det är ju en annan fråga..FlörtDet behöver inte vara pengar det handlar om, be om att få se vilka siffror du skulle kunna använda i detta sammanhang så kanske du får svar, man vet aldrig.

U R us

aangeleyes
0

"9 okej, då blev man lite klokare nu iaf, kändes som en ganska stor summa den kvällen så det återstår  väl och se men det hade ju inte suttit helt fel och betala av lån osv :P hehe