Kontakta guide, meditation!
Har idag precis försökt att få kontakt med min guide/er.
Det var väldigt spännande, fick ingen direkt kontakt så men en känsla av att lätta som var väldigt härlig =) fick känslan av en man men inga bilder eller så, fast för första gången så var det lite kul, pirr i kroppen speciellt händer och fötter, kände kyla över benen sen kom katten och ville va med :) det roliga var att precis innan jag skulle avsluta så lät det som det knackade på dörren och i mitt tillstånd så tänkte jag kom in =) fast det va ingen någonstans =) det är väl övning övning och mera övning som gäller så klart så ska fortsätta med detta, någon som har några bra tips så är det mer än välkommet!
guud vad roligt för dig :) själv vill jag men har inte velat för att jag int vet vad som ska hända och riktigt hur. men snart så :)
grattis, du kom ju en bit iaf :) <3

Ja det var allt lite häftigt men är nog lite som du, lite nervös för vad som ska hända om man först ser någon av sina guider. Men dom är ju bara här för att hjälpa så =)
Tack, får se hur det utvecklar sig! hittade en ganska bra metod också faktist både här och på en annan sida men man får väl pröva sig fram till det som känns bäst. Prova du med och se om det händer något!
kram
#2 precis, när jag känner mig redo så ska jag pröva :) men du får ju såklart göra fler gånger o sen säga avd som hände =>