Meditations upplevelse
Äntligen har jag för första gången utan att tänka på precis allt annat lyckats meditera ordentligt.
När jag lyckats slappna av & öppna mina chakran så blev jag väldigt varm från midjan och neråt samtidigt som jag blev iskall från midjan och uppåt. Varför blir det så, eller ska det bli så ?
Sen kom (rummet var mörkt) ett starkt ljus ovanför mig. Jag blundade men kunde se att det det en stor vit ljus ängelliknande figur som svävade över mig.
Någon som kan veta vad det betyder eller berätta om detta är vanligt när man mediterar?
Kram på er / Mads
Amor Vincit Omnia

LÅter ju som en fantastisk upplevelse =) hör om många som mediterar men har själv ingen aning om hur man gör! några tips?
# 1 Jag hittade en cd med Iris Hall där hon vägleder till härlig musik. Kanon !
Kram
Amor Vincit Omnia

då ska jag kolla upp detta! tack! 
kram
# 0 det måste ha varit härligt! Kan nog tänka mig vem du hade på besök…
U R us
Du har fått en fin Meditation.
Men om det har någon betydelse eller så kan jag inte svara på.Utan det är ju hur du upplevde det.Ljuset var väl fint o det som du såg.Nu!!var det något som du kände igen….Gör ett nytt försök i morgon o se vad som händer o vad du får uppleva.
Känner du dig lugn o avslapnad nu Mads?
Vi får väl se om det kommer in någon som har något bra svar åt dig.
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 5 Ja, det var härligt !
# 6 Ja upplevelsen i sig var ju härligt så allt annat spelar mindre roll & ja jag blev avslappnad och glad efteråt !
Amor Vincit Omnia