Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 514 ggr
[findusen]
0

vem tar mina saker?

igår tappade jag min läppiercing i soffan. letade upp den och la den på bordet framför mig, för att sätta tillbaka den i läppen senare. efter en stund var den putsväck! finns ingenstans! har letat på golvet, under soffan, i mattan (ryamatta) och på bordet givetvis. ingenstans finns den! helt sjukt, med tanke på att jag suttit i princip stilla! dessutom är det en diamant på kulan som glimmar om man lyser på den (letade med ficklampa igår). är det någon som kan se vart min piercing hamnat eller ifall det är någon som bråkar med mig?

min sambo o jag har precis flyttat till ett dödsbo, men jag har inte märkt av några "konstigheter", mer än att jag blir av med saker (bl.a 3 par jeans har -försvunnit-…). sen om det är slarv o flytt-oreda  från min sida, det kan jag inte svara på :P men i detta fallet är det bara konstigt!

[Pirkkolino]
0

#0 Din piercing kanske har tagit "samma väg" som min örhänge.

Några år sedan försvann min ena örhänge från mitt öra framför en annan person som kunde garantera att jag hade båda. Jag kände bara difusa känslan att någonting rörde vid mitt öra. Och då upptäckte vi att den större delen av örhängen var borta. Den lilla delen satt kvar bakom mitt öra.

Mitt örhänge har aldrig kommit tillbaka.

Jag hoppas att du har bättre tur, att "tjuven" lämnar tillbaka din piercing. Jag ville berätta, att jag vet, att det kan hända mycket ologiska saker runtomkring oss.

Pirkkolino.