OT. Pratsjuk
Vet inte vad som flugit i mig. Blev helt plötsligt väldigt prat (skriv) sjuk. Men det kanske går över när jag skrivet detta.
Vad har Ni hittat Ni på idag förutom att sitta här och läsa.
Självgick jag upp vid 5 skulle skjutsa dottern till jobbet. Sen jobba jag till 15,30. Sen har jag inte fått gjort nått med nån reda. Plockat lite läst , suttit här.
Önskar Er en lugn
och skön kväll.
Kram
Var rädda om varandra
Så du är också pratsjuk vännen.
Var rädda om varandra
Jag har jobbat hela dagen. Handlade lite på vägen hem och så har jag haft vanliga hemmasysslor för mig. Nyss druckit kaffe och ätit en första bulle sedan storbaket igår. Tänker sitta en hel del framför datorn nu.
Ha en skön kväll du med Signemo och alla andra som läser det här!
Själv har jag jobbat… för 8:e dagen i rad, och nu är jag ledig i TVÅ hela dagar, så det är som fredag för mig idag. :-)
Har lagt dottern och väntar på att hon ska somna, hon är en riktig liten nattsuddare, tyvärr lika morgonpigg som hon är kvällspigg. ;)
Ska förska ta mig i säng snart jag med, så jag inte blir så tråkig att umgås med imorgon. Vi ska åka och hämta hem våran häst som inte har lyckats bli dräktig på hela sommaren. :(

Det är skönt att se att det är fler som ibland blir prat (skrivsugna ) Så är även jag många gånger.
Idag har jag inte gjort så jättemycket, mer än rensat i ett sängskåpen och lite andra lådor. Två stora kassar med bara papper som fick gå till återvinningen.
Ätit har vi gjort ute idag. Min sambo har ännu semester så det är bäst att passa på lite.
Sedan har jag haft besök av min bror och en av mina brorsöner och hans lilla son på snart 1½ år. Vi skulle sitta ute och fika tänkte vi, men se då kom regnet, så vi fick krypa inomhus.
Mitt lilla barnbarn Thea har jag varit hem till också, men hon sov och nu har jag inte fått pratat och gullat med henne sedan i Onsdags, så jag längtar verkligen efter en liten stund tillsammans. Hon blir 3 månader på Lördag lilla stumpan, börjar komma lite skratt nu också.
Men jag ser ju nu när jag skriver att jag ju gjort en väldans mycket under dagen. Det är inte konstigt at klockan gått så fort.
Ha det gott alla!
Signemo o ni andra..Hej!!
Ja vad ni har grejat allesamans.
Själv så har jag varit så slö o dagarna har gått så fort..Så det är inte mycket som har blivit gjort.
Har sådana planer för dagen o så heltplötsligt så är det middag.Helt otroligt..
ja ha det gott alla som läser detta.
O lille Prutt..Du kommer säkert ur bajsålden o så kan du med skriva lite fler ord.Håller tummarna för dig.Tant Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Här har det varit ganska lugnt idag. Vi skulle ha åkt och handla kläder till Robin men vädret var så fint så vi bestämde att vi gör det en annan dag istället. Min ena son och hans sambo är här fortfarande på besök, hon är gravid och magen är stor nu
Vi har grillat hamburgare och jag har passat på att tvätta för det luktar så gott när det får torka ute. Annars har dagen varit lugn, har inte gjort mer än jag haft lust till. är lite seg nu på kvällen men slappar framför datorn nu en stund.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus