Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1098 ggr
[Koppsal]
0

farmors mor.,

förut, för många år sen så gick min farmors mor över till andra sidan. har inte direkt koll på exakt när hon gick över. men jag vet vad som hände.
detta hände då i England.
jag var inte född än, men mamma och pappa hade nyligen träffats tror jag. alla var ute på promenad förutom min farmors mor dådå. för hon orkade inte.
när dom kom hem från promenaden så hittade dom henne i trappan på övervånningen. som om hon var på väg upp för trappan.

nått år senare, kanske 2 år innan jag föddes så var mamma ensam i huset, det är som ett radhus. föemål hade flyttat på sig, och tv,n stängdes av så fort man vände sig om, den sattes också på, alltid på samma kanal. jag har för mig att någon gång så har mamma sett en penna "flyga" tvärs över rummet.

dom hör steg i trappan och sen en duns, som om dom hörde vad som hände i trappan. eller var med när det hände. knackningar i väggen osv.

det håller på än, hon följer efter dom till nya huset. eller vi tror att det är hon. min kusin skrev nyligen på facebook, "thinks her ghost is back,! books came flying out of the cupboard in the spare room last night, scared the life out of me."
hon är över 20 år gammal, vet ej exakt hur gammal.

men vad vill hon.. ? kanske kontakt eller något? några tips på hur man kan göra. ?

tack för svar ,