Ett litet under!
Bara för en stund sedan så hände det mig något märkligt.
Jag stod och lagade middag, vi skulle bl.a ha potatismos. på pulver)
Under tiden som jag stod i köket, så fick jag besök av en snabb, svart "skugga".
Jag tänkte att jag var väldigt sugen på choklad..vi har inget hemma, tyvärr.
Jag tar ner potatismosförpackningen (den var redan öppnad) och däri ligger en liten brun rund sak..jag ser efter och..gissa? Jo, det var en chokladbit! Gissa om jag blev förvånad! och glatt överraskad!
Vi har inget choklad hemma och sönerna har inte ätit sådant choklad på evigheter, denna var god och ny
U R us
skrattar med dig……kram
Nämen vad häftigt.
Tänk om det kunde hända så här om man är sugen på nåt…fniss.

Åhhh… jag vill också ha snälla chokladandar hos mig, jag älskar god choklad! (Ifall någon chokladande läser det här: ljus choklad, snälla! Tack och puss). Mmm…
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!
Jag blev jättepaff, och ingen av sönerna hade gjort något för jag frågade..dessutom hade chokladbiten hamnat i deras mage isåfall..
U R us
Häftigt :o)
Det hände mig något underligt idag också. Jag satt och tittade på EVP-filmer på youtube.
Under tiden fick jag meddelande från en väninna. Jag började tänka ifall man kan spela in EVP i mobilens röstinspelare, samtidigt som jag svarade på min väninnas SMS.
Helt plötsligt stängs mobilen av. Jag sätter på och ska svara igen och den stängs av igen!
Den har aldrig hänt min mobil förut och det har heller inte hänt fler gånger efter gången i morse.
Kanske någon ville visa sig närvarande…
hehehe ja det tror jag med..har du lyssnat på om det kommit in något på mobilen?
U R us
Häftigt!! Ser att det flera än jag som ä helt "körd" på choklad
En kan undra hur det ska gå.Har betämt att gå ner i vikt i höst här.Och just choklad blir nog svårast det. Men en tröst är ju att jag BARA älskar mörkchoklad,och det ska ju vara lite nyttigare det.Du ser självbedrägri i stora mått. Men har man sluta röka,så bör man väl lyssa gå ner 7-8 kg. ( I hop so )
Men det hära med choklad
Det blir nog svårast det..

Jag anser att kvinnor behöver choklad! I alla fall jag. Kanske inte choklad varje dag och massor massor, men ibland behöver jag sannerligen choklad och då tycker jag att det är min plikt mot mig själv att njuta i fulla drag av min choklad. 
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!
Vad häftigt! Vilken tur du hade. (:

Ja visst är det svårt att låta bli choklad,smakar ju så gott, har oxå slutat röka och nu har man ju gått upp några kilon,väntar på att kroppen ska förbränna lite mer snart…
#6 nej inte kollat. Ska kolla om det hänt nåt
själv älskar jag choklad speciellt ljus choklad men det får jag inte äta för min mage
å jag gläds med dig choklad som fick en god chokladbit själv skulle nog inte jag får någe av mina andar
om det kommer en chokladande till dig så kan du ju skicka vidare den till mig sen, snälla? 
# 13 hehehe..ska försöka…
U R us
Själv blev jag så sugen av allt choklad-prat så jag gick till kvartersbutiken och köpte mig en godis-påse
gud vad jag blev sugen på chocklad nu.. usch
Vad härligt att hitta en sådan bit och få den på det sättet…
tänk om det finns ett chokladastralplanet när man dör att det e ett land som bara e gjort på choklad MUMS vet ni om det finns nått sånt astralplanet?? bara tanken e härlig
# 17 Ja..det var den godaste chokladbit jag ätit någon gång!
U R us

Det är ju som trolleri att få en chokladbit ner i pulvermos påsen, när man vill ha choklad
. jag trodde det inte var sant när jag läste
.
Kram
jag glömde säga va häftigt choklad

Ibland kan man bli bra förvåndad hur man kan få överraskningar "bara så där"
jag blev oxå sugen på chocklad!

Mumsfilibaba…underliga vägar tar det ibland..
Kram
Hehe själv sitter man och äter choklad :P
Verkligen häftig upplevelse, det är inte ofta man är med om något sådan (om man nu har turen att va med om det alls)
ochden där rosen ser gooood ut
U R us
Håll till goooooooodo,
min goooooooa dam…
Kramelikram 
vissa har tur :) när får man sina miljoner på v 75 då:P aldrig:( hehe
Ahh jag undrar vad man hade sagt om det legat pengar i asken??
U R us