Min hund
någon ?=)

Hej Aangeleyes, jag har kikat på din söta vovves bild, och nu ska jag säga något jag aldrig någonsin trodde jag skulle säga!! Det är nästan så jag funderar på att söka hjälp, hehehe.
Jo, jag har aldrig uteslutit möjligheten att just dessa finns, men jag har heller aldrig sett dem och trodde väl snarast att de hörde hemma i sagovärlden (fast min farbror envisas med att han har sett dem!) Jag talar om småfolket. Din hund ser småfolk! Eftersom han ser att du inte ser dem blir han lite orolig och vill beskydda dig, men dessa småfolk är faktiskt inte ett dugg farliga, de följer dig för att ta hand om dig och ditt hem.
Efter att ha tittat på din profil vet jag att du bor i Stockholm, men frågan är om du har rötter på landsbygden? (Dum fråga, det har vi alla om vi bara letar oss tillräckligt långt tillbaka, men jag menar såklart närmare i tiden). Kanske att småfolket följer i släktled i ditt fall?
Aaaackhhh, nu känns det verkligen som att jag sticker ut hakan… småfolk… men det är det jag såg i alla fall! Vridande mina händer i oro över att göra mig helt omöjlig skickar jag i alla fall den här kommentaren, det får gå som det går. Jag kan inte berätta annat än det jag såg.
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!
Hej
Vad kul och höra :) Mjo jag är ju medialisk själv men är inte direkt duktig på när det har med djur och göra. Mjo jag fick bland annat en bild på ett barn"småfolk på min web cam för inte allt för länge sedan. och dom fanns en hel del i huset som jag bodde i hos mina föräldrar som bodde utanför stan :P haha men vad vill dom oss ? Sist vovven skällde så kändes det som min mormor var här o hälsade på också, fast kanske kände fel. :S får du några mer känslor hur hans personlighet osv är:D
skickar en till bild haha
herregud är det jag som e knäpp eller men om man granskar första bilden jag skickade på vovven, om man kollar bakgrunden typ det gråa så ser det ut som olika ansikten:S både småfolk o djur :S

Hahaha, jag blev tvungen att titta en gång till för att se om jag också såg ansikten, och det tog en stund innan jag förstod vad du menade. Jo, jag ser tre ansikten faktiskt, så lustigt!
Jag kan inte känna hans personlighet förutom att det uppenbarligen finns ett mycket starkt band mellan er och att han är mycket beskyddande mot dig. Jag hoppas någon annan kan få fram något om vovvens personlighet.
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!
hehe skönt o höra, tack så mycket :) haha då hade ja inte fel då :P lustigt !!! =)