Artiklar
I en tråd nämdes det att det saknas nya artiklar, under sommaren har vi inte haft så mycket tid till att skriva artiklar men det kommer snart. Ni får gärna skriva önskemål om artiklar som ni vill läsa om och om ni känner för att själva skriva en artikel så hör av er via pm och berätta vad ni vill skriva om. Det finns nu en funktion där jag kan lägga in medlemmar som artikelförfattare.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag skulle vilja få läsa lite mer om skillnaden på spöken och andar. Och olika energier som finns med dem. Och lite mera om väsen, t.ex tomtar, älvor ..
Och vad händer med dem som kan kanalisera men inte är medium? Vad är det som gör en person till ett medium? När kan man bli godkänd som ett medium? Jag vet att det finns artiklar om det, men kanske lite mera ingående om hur ?
U R us
Jag kan alltid lära mig mer om änglar tycker jag.
Jag vill också gärna höra mer om ditt ( E) arbete med barn och medialitet.
Jag är nyfiken på folks utveckling både ni som är födda medialt utvecklade och ni som utvecklats med åren.
Jag läser gärna om folks upplevelser och speciella möten.
Ser att du inte har kommit över
kiss och bajåldern än !! Men det kommer nog!! Alla blir vi vuxna för eller senare.Tar längr tid för somliga bara. Men ha förtröstan 
Hej
Detta kanske inte passar under just artiklar.
Men ett förslag är att det fanns ett ställe där medium kunde presentera sig. Berätta hur de arbetar.
Det skulle både kunna vara medium som har det som yrke och de som än så länge bara gör det för att det är roligt och de vill öva.
Det behöver inte vara med koppling till en hemsida om det skulle kunna betraktas som annonsering.
För oss som kanske letar efter ett medium och känner oss osäkra.
Skulle det också vara värdefullt om man kunde ha en tråd där man kunde skriva ex. så här.
Jag,Signemo funderar på att anlita mediumet xxxxxx. Skulle gärna önska att Ni PM:AR mig positiva eller negativa omdömmen.
Det skulle alltså inte få komma ut omdömmen i tråden utan bara via pm. Det kostar ju ju att anlita ett medium och det skall det göra om det bedrivs yrkesmässigt, inget konstigt i det.
Men precis som när jag köper en annan vara eller tjänst vill jag kunna ta reda på vad andra tyckt om varan eller tjänsten.
För de som vill öva: Ja då kunde det kanske fungera så att de erbjuder sig via den aktuella tråden och de som vill bli övade på anmäler sig via PM till personen ifråga.Dock utan krav på att de skall få svar. Det skall vara för övning och nöjes skull.
Önskar Er en fin och avkopplande helg.
Var rädda om varandra
Kom på en sak till. Det kanske finns utan att jag sett det.
EN grupp som kanske heter Frågor och svar om hur jag använder sajten.
Där skulle man kunna fråga
Om det är okej att tex. lägga ut ett foto för,avläsning,
Då skulle man kunna få svar att . Ja eller nej. och tips eller skäl till vad som gäller.
det skulle kunna vara en fråga om hur en annonsering får se ut .
Svaret kan ju då kanske beskriva vad som gäller beträffande innehåll, kontaktande av Sajtvärd före m.m.
Det finns säkert många frågor som vi som användare skulle ställa och som man som Sajtvärd eller van användare ser som självklart.
Tack
Var rädda om varandra
Jag är väldigt intresserad av lite olika. Har däremot inte läst igenom artiklarna, bara skummat av endel, men ska definitivt läsa de lite noggrannare snart :] Men här är lite olika saker jag skulle tycka var jätte intressant:
Avläsningar - både om djur och människor. Olikas åsikter om hur det går till, och/eller intervjuer med folk som har lyckats med att läsa av och vad dem tror det är som ger dem information.
Aura - kan inte så mycket om detta, men tycker att det är jätte intressant, så mer om det ;)
Tarot - Kan mycket väl finnas både en och annan artikel om det, säg gärna till isånna fall ^^
Intervjuer med medlemmarna där dem själva berättar om diverse övernaturliga upplevelser, synpunkter och förmågor. Jätte spännande tycker jag att det vore ^^
En ide kanske skulle kunna vara att samla alla länkar till artiklarna i en uppklistrad tråd så man lätt kunde hitta alla?
Bara en fundering :)
#9 Jinaum det finns en snabb meny här ovan, titta på bilden vi texte Övernaturligt i Fokus.. under den står det följande i vit text Hem, Artiklar. inlägg, om sajten, länkar och medlemmar.. 
Då ser du alla artiklar…