Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 807 ggr
Red-Lady
0

Godmorgon

God morgon på er alla. Här skiner solen men dom har sagt att det skall bli regn i efter middag. Jag hoppas att ni alla få en trevlig helg. Idag blir mitt lilla barnbarn 4månader. Tänk var tiden går. Ha det gott alla vi hörs.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Solsken här också och det ska vara sol hela helgen Glad Det blev ingen resa till Borgafjäll igår, ena sonen som är här på besök besiktade bilen så den måste fixas så dom kan resa hem till helgen. Men det finns många helger framöver så resan till Borga blir snart ändå. Robin har 4 kompisar här som sovit över, jag trodde att dom skulle föra liv halva natten men det har varit så lugnt Glad 
När jag var barn så var vi 8 barn i familjen plus alla kompisar som var hos oss jämt, vår dörr stod öppen dygnet runt för alla, ingen lugn stund men sån härlig gemenskap! Mamma stod och gjorde tunnbrödsrullar eller våfflor ibland till alla och vi fick ställa oss på kö, den kön gick långt ut på gården, härliga minnen Skrattande

Önskar er alla en fin lördag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Red-Lady
0

hej Elisabet.

Jag holler med dig om det att det är finna minen man har. Skjälv har jag 11 syskon som lever i dag anars skulle vi vara 18 barn.

Ibland förståg jag inte hur mamma orkade med oss alla, Men det gick aldrig någon nöd på oss. Vi fick allt vi behövde. Och alla våra kompisar vi var många med. Vi hade alltid så roligt.

Det är tur att ingen kan ta i från oss våra minnen, Men som min mamma sa bara vi inte blir senila. Ha det gott vi hörs.

Många kramar till dig Elisabert.

TantAlma
0

God morgon solen kikar fram även här i Stockholms förorten termomentern visar 24,9. Har lagt några tarot stjärnor nu på morgonen. Idag har jag tänkt städa plan 2 och umgås med mitt barn. Imorgon "inshalla"(om Gud vill) Glad så ska jag träffa mina systrar och barn.