Inbillar jag mig
Hej
Jag hade mina hästar på bete hos ett par som har kor. För att göra historien kort så va det ett rum i deras ladu gård som va igen spikat, jag tar mig in i rummet hittar då fullt med koskellet. Några dagar efter har det tagit bort skelettet. Jag o min kompis satt en kväll senare o då hörde vi konstiga ljud inifrån rummet lät som droppande vatten.Dagen efter så bankade de inifrån rummet. Jag blev så rädd att jag inte vågat in där igen har nu flyttat mina hästar därifrån. Va tro ni de kan vara som låter?
Vet inte om jag vill gå in och "se" efter energier där..
U R us
1# jag har varit mkt skeptiskt till sånt här övernarturligt o så men nu känner jag mej helt säker på att de är nått som inte stämmer
Har du något fotografi på byggnaden?
Ha en bra dag! // Pernilla
tyvärr har jag inga bättre bilder
Det känns som bara positiv energi, du behöver inte vara rädd.
#8 okej tack
Va skumt det var detta om att det var igenspikat o det låg koskelett där inne…..Vad sa ägarna om upptäckten, visste dom inte om detta….tycker bara det är skumt, för nog kikar man väl in överallt när man har köpt ett ställe…..så dessa kor eller kroppar måste ju ha blivit istängda i rummet under deras ägo…..
Det var väl inga nya intängda kor där, och det var det du hörde dunka där inne….huuuga….usch….nä…en får hoppas nu att det bara är min fantasi som skenar iväg…..
jag tycker det känns skönt att du har fått dina hästar till annat ställe……va, söt ponnyn är…..
kram
Eija
Jag känner heller ingenting negativt, blir bara lite rädd av det du berättar men upplever ingenting negativt annars. =)
Ha en bra dag! // Pernilla

Ni tittade alltså inte in i rummet när det bankade? Det kan ju lika gärna ha varit nån som gjorde nått i rummet. Inte alltför otroligt att de vill fixa iordning ett rum där det legat ett skelett, lär ju finnas en del att göra.
Jag har tagit reda på hur skelletten hamnade där. Dom hade 2 kor som dog för några år sedan och de grävde ner dom utan att ha fått godkänt från miljöverket. Sedan va de massa skriverier i tidningarna om att de skulle bli noggrannare med att kolla upp sådan. Då har de tydligen grävt upp korna o hivat in dom i de rummet o sedan spikat igen helt sjukt i mina ögon.
#12 det va bara jag och min kompis i ladugården den kvällen o har varit bara jag med när jag hört droppande ljud.
10# tack
Känns skönt att ni inte känner något negativt men va tro ni ljuden kan vara varken djur eller andra människor har varit i ladugården när vi hört detta.
det där var läskigt, att se bilderna för jag har drömt exakt om det stället. jag blev jagad av nånting runt det huset, på bild två så var det slags grisar eller nåt i bakre hagen.. kommer inte ihåg så mkt då det var rätt länge sen jag drömde denna dröm.
på bild 1 har jag för mig att det var riktigt högt gräs. men jag tror att jag kanske bara förväxlat med nånting annat, :P
tyckte det bara var väldigt likt, :P
#14 de har varit grisar där innan och högt gräs är det.
Är det något mer du kan minnas från drömmen?
förlåt jag menar bild 3 så var det grisar i hagen längst bort,
på bild 1 fannas det heller inget staket.
men som sagt det var länge sen jag drömde denna dröm och den bara poppa upp när jag såg bilderna.
drömmen börja med att jag gick ner mot sidodörren och in i ladugården. det var mycket högt gräs. kanske till midjan. vet inte vrf jag gick dit. sen kommer jag inte ihåg så mycket,
på bild 3, fanns det grisar i hagen längst bort. det fanns en stor dörr också på huset som är svart. ? iallafall i drömmen.
jag kommer ihåg att jag sprang ut genom den och gömde mig bland grisarna, sen så letade jag efter nån, blev okcså jagad runt huset.
Är nog ingen fara, Väldigt söt häst oxå:)