Hej Bjoern!
Jag undrar om du vill ge mig feedback på det jag skrev till dig i ett Pm ang. tråden "Övertyga mig"?..Hade varit jätteintressant!
U R us

Ok. Vem är det du beskriver? Om det är personen med namnet så kan jag inte svara direkt, eftersom jag inte vet så mycket om personen utom historien som ledde fram till att namnet började användas i släkten (den som jag vagt beskriver i orginaltråden) och vad namnet är.
Appropå det så begravdes min flickväns mormor idag, ifall det hjälper någon.
Nu kan jag inte ge en sammaställning i orginaltråden över hur det gick, men jag kan göra det i den här istället när det blir dags. Jag tänkte vänta nån vecka till så folk kan försöka ett tag till.
Mvh Björn
Vad är det folk ska fortsätta med, är inte den tråden avslutad ?
Amor Vincit Omnia
Tråden kanske blev så lång Mads att de börjar om på ny kula här..
# 3 Uppfattade du att inlägget var formulerat som en fortsättning ?
Amor Vincit Omnia
#4 Inte vet jag..jag svarade bara på din fråga..FÖRSÖKTE ge ett svar.
Och det var bara vad jag trodde…

Den andra tråden blev låst eftersom vissa inte kunde hålla sig ifrån personangrepp, men det som tråden handlade om var inte avslutat. Så då kan vi ju fortsätta det riktiga ämnet i denna tråd, om chocklad går med på det.
Då fick Mads klarhet i det hela. 
Jag ville bara ha lite feedback från Bjoern,,,jag gick in och sökte om jag kunde "se" något namn, och då ploppade det upp lite mer…det var det jag menade..inget annat..
Jag fick bara upp namnet vet ej om det tillhör den personen jag såg..jag tänkte nu att du borde kanske känna till det bättre? Ingen liten ide`alls om vem det kan vara?
Menade absolut inte att börja bråka på nåt vis….
Ja det är helt ok för min del…bara det är seriöst..jag ska hålla mig i skinnet..
U R us

Ok, så det var alltså personen med namnet, som räddade livet på en person i släkten tidigare, som du såg? Jag kan iaf. avslöja att namnet du fick fram inte var rätt namn. :(
Choklad….Jag trodde verkligen inte att du skulle bråka…
Du ställde en fråga till Bjoern..Det var ju allt. Det måste man ju kunna få göra…
Jag skulle med vilja haft feedback på nåt som man hade känt in..Så du har inte gjort nåt fel tycker inte jag. 
Kram från mej
# 10 Kramen!
U R us
# 5 & 6 Tackar för svaren, då vet man att det kan fortsätta här. 
Amor Vincit Omnia
Kanske jag kan få feedback på det jag skrev.. Vore ju roligt att veta. Om jag nu törs skriva här.. *hukar*

Zyprexa: Du skrev:
Du är någonstans runt 30.. Du har brunt hår, mellanbrunt, flyende hårfäste ganska markerade ögonbryn som är något mörkare än håret. Du har glasögon.
Jag är 27. Har mörkbrunt hår, inget flyende hårfäste. Normala ögonbryn och om de är mörkare än håret är väldigt svårt att avgöra. Perfekt syn.
Så ett par-tre rätt av sex gissade. Ungefär vad man kan vänta sig om man chansar med lite koll på vad som är vanligt.
Men du Bjoern ingen aning om vem damen är ?
U R us

#15: Nej. Jag kan bara historien bakom namnet som iofs. ger vissa ledtrådar men det skulle kännas oärligt att göra någon bedömning om karaktär eller liknande från den historien för att jämföra med det du skrev. Men jag kan kolla med min flickvän ifall hon har en bättre beskrivning så tar jag med den sen när jag berättar vad det är för namn.
# 16 Ok spännande…
U R us

Läste lite av förra tråden ang samma ämne som nu! Då har jag för mej att du ,choklad,skrev nåt om nåt test man kunde göra med ett värmeljus! Vad är det för test? Har aldrig själv upplevt nåt övernaturligt, tyvärr!
Anna
Nej det är inte jag som gjorde det testet, det är Pirkkolinos grej det där..andarna hade vält hennes värmeljus uppochner…hon vet mera…
U R us

Jag skulle uppskatta om ni tar det via PM så inte denna tråd också spammas ner av saker som har med annat att göra.