Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 5184 ggr
Choklad
0

Jag kunde!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara berätta att jag är så GLAD! Soffe visade mig hur man gör när man healar, och jag kunde! "patienten" var min systerdotter som hade stort behov av healing..och jag kunde känna hur det skedde….

Så..Tack snälla Soffe! Jag är så GLAD!

U R us

Aries83
0

Härligt Choklad! Glad för din skull :)

Hur kändes det om man får fråga?

kram

Choklad
0

Det var kallt så att jag fick frossa mitt i all sommarvärmen, sedan blev det varmt i ansiktet och det stack i händerna…så spännande var det. och vi fick fick hjälp av våra andevänner att lära mig..det där lät konstigt…en underbar upplevelse..omtumlande!

U R us

Isa56
0

Vad härligt.Skrattande Vad glad jag blir för din skull.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[rore]
0

Way to go girl!FlörtKlart du kan!

Härligt att läsa om din glädje. /Kram

[Sisa]
0

Jättekul Choklad,

så klart Du kunde! Jag gläds med Dej…

Sisakram

Choklad
0

Tack ! Glad

Det konstiga är att jag har bett om att få lära mig..och andevärlden hör verkligen när vi ber om hjälp, det vet jag nu. Så ommer Soffe till min hjälp! visst är det härligt ! Nu ska jag bara lära mig att fortsätta själv på egen hand…ska bli så spännande…

U R us

[Sisa]
0

Lycka till…

Undrar om andevärlden lyssnar på mej med?  Obestämd

Sisa

Choklad
0

Ja Sisa..det gör de…de bara väntar på dig.GladDu har redan börjat ju…

U R us

skrult
0

Javisst lyssnar dem,det fick även jag bevis på i helgen. Det bekräftade Indiana för mig. Så härligt!!

Häftigt choklad,gläds även jag med dig Skrattande

Soffe
0

Tack själv Laila! Vi hade det mkt trevlig Skrattande Jag fick ju healing samtidigt oxå Flört Och jag fick samtidigt träna på länkning med andevärlden och en av mina guider fick jag kontakt med Glad

Kram till dig Laila!

linhof
0

Härligt Skrattande

tilja65
0

Grattis Choklad, visst är det härligt när man verkligen känner hur det helar Skrattande

/Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Choklad
0

Ja..visst är det härligt! och så känslan av att få någon annan att må bättre…den bästa av allt!Glad

U R us

Choklad
0

Kram till dig också Soffe!..jag är fortfarnade lite uppe i det blå..men har landat lite mera nu…testade att rota mig..och det funkar, men behöver öva på det mera..som på allting annat…

U R us

Soffe
0

#14 Duktig du är Kyss

Erika-A
0

Vad bra! Glad

isac
0

ett bevis till alla kan, hoppa över 10000 tals kurser och träna själva. Då lär er ni er som bäst.. Skall ni gå kurser gå bara en till 3 kurser resten kan ni öva upp själva.. På så sätt sparar ni pengar…

evaste60
0

Härligt! Det skulle jag också vilja kunna!

lolloann
0

Grattis Choklad.

Jag har läst och hört om att man ska tänka sig eller rita i luften en sorts Tecken när man ska ge healing? Behöver man verkligen det? Och hur ska man göra för att skydda sig själv så man inte förlorar av sin egen energi när man healar?

Nån som vet?

lenjon1
0

Så härligt det låter och du riktigt sprudlar av glädje - det förmedlar du lång väg och man blir alldeles glad när man läser ditt inlägg.

Kram på dig

Lena

Mads
0

Härligt vännen, så glad jag blir !

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

[outgrundlig]
0

Så härligt att höra choklad, jag blir rörd av det du säger att andevärlden hjälpte dig också, har haft en händelse själv som jag ej nämnt här men det är så stort. O du Soffe, helhärligt med din guidning till Choklad. Underbart att höra detta, storkram Skrattande

Soffe
0

#22 Tack :-) Du är den första som nämner mitt namn här, förutom Choklad då förståss :-) Healing ska inte va behöva något tillgjort eller komplicerat, men det är underbart att få uppleva och använda det :-)

Kram

lolloann
0

#23 Känner mig skyldig. Vilken tur att du fanns med och kunde hjälpa, Soffe. Ärligt talat så glömde jag gratta Choklad i första inlägget också, så jag fick redigera det.  Skäms 

Men det är så jag är, glömmer det viktiga först och kommer på det sedan.

Kramar till er båda. Nej, till alla här på ÖN.

[outgrundlig]
0

#23 Jaa, o jag kanske kommer att beskriva det jag var med om en vacker dag….för nu hänger regnet/är grått i Göteborg.

Man känner det så starkt när man har hjälpen!!! Så därför förstår jag hur du guidat henne och hur värdefullt det är……

Storkram igenSkrattande

Soffe
0

#24 Tack :-) Ingen fara. Jag kräver inte beröm även om det kan tolkas som så. Men lite beröm vill man ju få även om jag själv oxå känner glädje över att jag kunde hjälpa Choklad :-) Jag är Tacksam för mina gåvor :-) Kram!

#25 Jaa det är speciellt att få sådan upplevelse och tillfälle :-) Kram Igen!

Cristine
0

Grattis till er båda Choklad och Soffe.

Soffe vet jag är väldigt duktig

och jag är glad för din skull Choklad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Soffe
0

Tack Cristine! Choklad är verkligen värd all beröm :-)

Vargflickan
0

Vad kul! :)

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Choklad
0

Tack alla! Just nu har jag min farfar här…är det någon som vet vad ett öga i en snedställd fyrkant betyder? han visar mig det…ahhh ok..han ser mig …

U R us

Vargflickan
0

Eye of Ra?

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Choklad
0

# 30..vet inte…möjligen att han visar att han ser mig? det var liksom i ett fyrkantigt hål med flera fyrkanter inuti i olika färger…han är kvar..det är kallt …ordentligt kallt nu

U R us

Kvickast
0

Grattis Choklad, du måtte vara lycklig över detta :):) Grattis till dig oxå Soffe som hjälpte till :):)

Choklad
0

Tack allihopa! GladKramar tillbaks!

U R us

Cristine
0

Illuminati det allseende ögat.

Jinaum
0

Nej va kul!

Jag vill också lära mig någon gång. Så jag kan lära min mamma som nog skulle kunna bli utmärkt helare.

När hon masserar eller något får hon jätte varma händer och får man taktiskt massage så blir man hur pigg som helst! Tänk vad hon skulle kunna göra med lite mer kunskap :)

Men det är jätte kul för dig chocklad! Gläds för dig!

Mysan59
0

Vad kul! Grattis eller vad man nu säger…. Glad

Choklad
0

# 35   illuminati? men det är väl något negativt?…

U R us

Eija
0

Härligt Choklad….va jag gläds med dig, och önskar dig ett stort grattis till din första kännbara healing….

Ögat som din farfar visar, verkar vara att han vill säga att han håller ett gott öga på dig….Flört

Choklad
0

# 39,,heheh Ja det var mycket vackert..och det var mörker runtom det innan de vackra fyrkanterna kom som en ram runtom..de var blå och röda…

tack allihopa igen! det är så härligt att dela glädjen med er!

U R us

Cristine
0

Guds allseende öga, avbildas ofta i en triangel med spetsen uppåt. De tre sidorna i triangeln står för treenigheten.

janing
0

Grattis Choklad, vad roligt för dig.

Kram Ingela

Bjoern
0

Illuminati är väl en väldigt löst grundad konspirationsteori om ett hemligt sällskap grundat på 1700-talet som i smyg styr världen?

Illuminati

Cristine
0

Ja egentligen var det fel att skriva Illuminati.  Eye of providens är det rätta. Här är NASA.s version. Ett vackert foto med många färger.

Bilden heter guds öga

Choklad
0

# 44 Så det finns en formation ute i universum som ser ut så där?så vackert….undrar vad som finns inuti..kan det vara en galax eller en nebulosa ?

U R us

Cristine
0

Den heter Helix nebula och här kan du se den på en filmsnutt.

Choklad
0

# 46 Tack Cristine! Vad vacker den är!…får fundera vidare på vad min  farfar ville säga …..det liknade precis det "ögat" med mörkt runtom ..

U R us

Cristine
0

Jag tror att han ville säga att du får hjälp både uppifrån och från honom med att heala och hjälpa folk!

Choklad
0

# 48 Härligt! Känns tryggt att veta att han finns här..Glad

U R us

[dcpower]
0

va kul choklad :D:D jag gläds med dig

Choklad
0

Hej DcPower! Har saknat dig!..Tack! alla igen! Jag är så glad att Soffe ville visa mig hur man gör…sedan vet jag ju inte om jag klarar det utan henne…bara att träna antar jag…

U R us

Soffe
0

#51 Jodå du klarar det utan mig oxå Flört Du kan!

Aries83
0

Blev så sugen på massa choklad nu med, när man tittar på bilden…. kan du inte skicka över några med tankeöverföring !! ;D

*gotte*

kram!

millam
0

Choklad, vad härligt för dig! Mina händer började genast pirra när jag läste detta, du är såå duktig!

kram

chik
0

chokelad!!Grattis…

Soffe..Vad duktig du är…

Tack för chokeladen.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Choklad
0

# 53,,heheh om jag kunde det så hade alla affärer varit tömda på chokladTungan ute

U R us

Soffe
0

#55 Tack goa chik :-)

#56 Me too älskar choklad! Jag bakade nya kärleksmums igår och dem blev mumsigt goda :-P

Choklad
0

# 57 Tungan ute

U R us

molly57
0

Vad härligt Choklad.Men varför tvivla!! Du har ju så mångagåvor du.Och Soffe en ros till dig som visade vägen för choklad…

Soffe
0

#59 Tack Glad Kram

JILE
0

Grattis Choklad, javisst är det fantastiskt hur det kan fungera.

Hurra för Soffe som visade :-)

Kramiz Jile

snurro89
0

Mmm gott med chocklad:)

snurro89
0

Och härligt för dig föresten!

Soffe
0

#61 Hurra för dig oxå Skrattande Kram!

JILE