Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 2403 ggr
[Koppsal]
0

obehagskänsla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kansk inte om riktigt rätt men det fick bli här då det var det närmsta jag kunde komma.

idag, kollade jag på tv, och det började småregna. plötsligt så slutar tv:n att funka, det har den gjort förut på exakt samma set bara att det har regnat mer dom andra gångerna.

iallafall så då gick jag till datorn och satte mig där o började snacka med en kompis. regnet började tillta och tillslut så kunde man knappt se ut genom fönstret. jag märkte inte detta förän jag fick en känsla av att någon var bakom mig och tittade på mig. jag bara fick för mig det. så jag vände bak huvudet och där var ingen, försökte se ut genom fönstret in i skogen men där såg man ju inget pga regnet.

jag fortsätter då att chatta. så får jag denna känsla igen, men okcså att någon sluter sig omkring mig, som typ en kram bakifrån. fast det var som två skuggor på vardera sida om mig. lite svårt att förklara.
jag kollar bort mot tv och får, jag vet inte vad, en konstig känsla. en panik känsla. vet inte vart det kmr ifrån men jag brister ut i gråt, efter ett tag slutade det regna och jag lyckades lugna ner mig och allt var som vanligt.

tkr denna händelse var riktigt konstig, jag förstog ingenting av vad som hände.

jag har en jätte fin bild ritad av mig i paint XD men hoppas ni förstår. det ljusblåa är fönstret. och jag hade bara lust att dela med mig av denna händelse, ni får gärna kommentera om ni vill :P

Eija
0

Låter nästan som att du har haft besök från andra sidan och att du även fick till dig andens känsla….alltså denna panik och sen gråten….

Var gråten som en ledsam känsla eller lättad känsla….undrar därför att du kanske kan förnimma dig till vem anden kunde ha varit….någon som du kanske vet hade just dom känslorna inom sig innan h*n gick över….

Ta det lugnt och bida din tid, så kanske du kommer på det….en hälsning fick den fram iallafall

kram

Eija

Bjoern
0

För att ge ett annat perpektiv så kan det ju vara du som skrämde upp dig själv, speciellt iom. TV:n som slutar funka när det regnar och det ruskiga vädret. Det känns också mycket kallare när det är fukt i luften vilket kan ha bidragit till känslan.

[Koppsal]
0

#1 gråten var mer rädsla om man säger så. och jag vet faktiskt inte direkt någon som gick över så. inte vad jag kan komma på iallafall.
eller jo, min farfars mor dog i deras hus i trappan. men inte så säker på hur det gick till. sen har vi ju pappa som dog i 2 veckor och sen vackna upp igen. men jag vet inga andra.. :P
jag tror inte det kan va nåt som hänt i huset då huset är 4 år gammalt. men man vet ju inte om det är själva platsen det kan ha hänt nåt på, :P

#2 det kan det ha varit men vi är väldigt vana av att tv:n går sönder typ då. när det regnar o åskar. men det är samma väder idag och jag känner mig inte alls så nu. bar att det inte regnar och det är pyttelite ljusare. :P