Skicka vidare
Gör något vänligt för någon annan idag. Ge en kram, utdela ett vänligt ord eller två, vad som helst och behöver inte vara så stort och omfattande. För det krävs ganska lite ibland för att göra mycket som glädjer någon annan.
Jag har nyligen fått ett jättefint pm som värmde mitt hjärta det där lilla extra och boostade min positiva energi som jag just nu kämpar för att få behålla. Så för att skicka lite vidare så sänder jag er alla här en stor go sajberkram !
Amor Vincit Omnia
Bamsekram till alla goa.
Skickar en kram till mina medarbetare….Ni är för goa!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Skickar kramar till alla goa härinne och även till nära och kära
Vill också skicka kramar till alla er som trots vissa påhopp ändå fortsätter att svara på frågor, stötta och uppmuntra de som behöver de.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag vill också skicka kramar till er alla och till alla mina nära och kära och till alla andra som behöver en kram precis nu 
Fin tråd du skapade Mads!
//Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
# 6 Tack goa du.
Fortsätt sprid kramar & kärlek, det behövs verkligen !
Kramar igen 
Amor Vincit Omnia
Kramar till alla!

Ja,det kan han behöva..kram pruttaren
Och många kramar till er alla andra oxå!
Jag ger kramar till er alla och hoppas att ni alla ska må bra och känna ert inre lugn och behålla det ..och att ni känner till de små men ack så viktiga orden "Förlåt mig för jag ville inte såra dig"..
U R us
Jag ska ikväll sända ljus & kärlek till er alla här inne, just för att ni är alla på ert individuella och unika sätt just unika och speciella. Vi kan aldrig ge för mycket kärlek och omtanke.
Många goa kramar igen 
Amor Vincit Omnia
Många kramar till alla här på ifocus.