Övning
Hej
Jag har gjort iordning en övning för er som vill öva på er clairvoyans om jag nu inte helt har missförstått vad det är.
Jag har tagit ett vitt kuvert, ett svart pappersark(A4), ett kort ur en vanlig kortlek(random), ett kort ur en tarotkortlek(random), ett föremål och en doft(i vilken form kan jag inte säga). Det svarta arket har jag vikt och stoppat in de båda korten, föremålet och doften. På det svarta arket har jag skrivit en siffra(mellan 1-10) med en vit penna, ganska stort, sen har jag tejpat igen öppningarna på det vikta svarta arket. Det svarta arket har jag sen stoppat i ett litet vitt kuvert och klistrat igen. Det här kuvertet har jag sedan stoppat i en ficka, den högra fickan, på en egensydd väska som jag har spikat upp på väggen i mitt vardagsrum. Jag visar ett fotografi på den väggen. Det man ser på fotografiet är det man ser när man kommer in genom min ytterdörr.(Säger det för att det kanske blir lättare att "tänka sig fram till kuvertet")
Det ni ska svara på är detta:
Vad är det för siffra på det svarta arket?
Vilket tarotkort är det? Eller har du en känsla av någonting alls på kortet?
Vilket kort är det ur den vanliga kortleken? Eller kan du känna om det antingen är rött, svart, högt eller lågt eller något annat?
Vad är det för föremål och vilken färg har det?
Vad är det för doft och i vilken form?
Svara på så många frågor ni känner för och svara i den här tråden eller via ett pm.
Jag låter det här vara uppe ett tag innan jag berättar vad det var.
Lycka till och kram! =)
(På fotografiet är det jeans-väskan med katten på, i den högra fickan ligger alltså kuvertet så att det sticker upp en aning.)
Ha en bra dag! // Pernilla

Svåååårt men jag provar:
- Nummer 6
- klöver 6
- klädd kort i leken… page eller narren eller knekt
- röd liten budda
- lavendel i blomform
Det var många frågor Pernillaa, men jag gör ett försök;
Siffra 16
Tarotkort hoppar jag över, är så dålig på det…
Kortlek Hjärter 6
Föremål Rosa hylsa med läppbalsam
Doft och form Smultron Avlångt
Jag känner mej dum, men tänker inte skämmas om jag har fel 
Man måste våga tro på sej själv…
Kram från Sisa
* 7
* en kvinna
* Klöver knekt
* Ett rött litet glashjärta
* Torkad lavendel
Siffra : 4
Tarot : världen eller narren
Kortlek: spader eller klöver 7 (tänkte även på 4 här)
Föremål: penna
Doft: värmeljus vanilj eller (lila färg)
hehe… försökte iaf.
Vad är det för siffra på det svarta arket? 10
Vilket tarotkort är det? Eller har du en känsla av någonting alls på kortet? v i bägare alltså 5
Vilket kort är det ur den vanliga kortleken? Eller kan du känna om det antingen är rött, svart, högt eller lågt eller något annat? spader 6
Vad är det för föremål och vilken färg har det? en liten bild på Hello kitty i rosa
Lavendel trekantig
Svara på så många frågor ni känner för och svara i den här tråden eller via ett pm.
Lite annorlunda övning så jag kan inte hålla mig från att gissa
1. siffran 10
2. tarotkortet känns som att det är ljus blå färg på kortet med antingen dimma/moln o en kvinna ev.
3. siffran 2, jaaa klöver kanske eller ruter. :)
4. brunt föremål
5. en blomma som har en doft i sig, jasmin/vanlij? Eller är du så rolig så du lagt en kanelstång där
tack för mig
1. siffra 8
2. inte känner till tarotkort.
3. Kung ,hjärter
4. Svart penna
5. Syren, parfym eller nåt liknande.

Vad kul att ni försöker. Kan ju inte säga om någon haft något rätt än så länge dock. 
Men ni är duktiga. =)
En grej om tarotkortet: Ni som inte kan med tarotleken kan ändå gissa. Säg allt ni känner om det. Ser ni framför er en hund när ni ställer in er mot det kortet så säg att ni ser en hund, inte svårare än så. hela tarotleken består av biler av alla olika de slag. Så kör hårt tycker jag, hur konstigt ni än kan tycka det är det ni får fram.
En lite rolig grej för er som svarat, är det något av svaren ni gett som ni kännt er mer eller mindre säkra på? Vilka/vilket svar är ni rätt säkra på att ni får rätt på och varför tror ni det?
Kram
Jag har aldrig sett tarotkort. Kan inte säga någonting.
Jag vet inte om min känsla var att jag är säker på någonting. Jag skrev bara de svaren som dök upp först i mitt huvudet. 
Jag såg grejerna framför mig, det jag skrivit. Om det var klöver eller ruter visste jag inte men såg det i den turordningen. Kanelen dök upp när jag skrev om vanilj/jasmin……

Jag gissar hejvilt!
1. Siffran 10
2. En kvinna (kan inget om tarot kort)
3. Ruter 2
4. Våtservett som doftar citron
Det här var jättekul!

Vad hände här då?
Jag skrev även in ett armband i metall på 4:e frågan, men den raden försvann…. och det skulle stå 5. på den sista så klart………ibland förstår jag mig inte på dessa datorer 
Angående Tarotkort så säger jag,
Röd ros
Kram Sisa
#12 Men kanske 4 o 5án skall byta plats? Ett Tecken?

#14 Jag blev verkligen förvånad när jag såg att en rad fallit bort och ett av svaren fått en annan siffra ……
Men om detta kan betyda nåt vet jag faktiskt inte, får avvakta och se.
#15 Jag tänkte mer på om ditt svar på nummer fyra passar in bättre på nummer 5 som frågar efter en doft, men Pernilla förstår det så det är lugnt. Tecknet jag menade var att du skulle tänka till och se att du skulle byta på 4 o 5, eller e det jag som ser fel?
Hursomhelst, Pernilla förstår….
Så i inlägg #11 ska det vara såhär om jag förstått rätt?
1. Siffran 10
2. En kvinna (kan inget om tarot kort)
3. Ruter 2
4. Armband i metall
5. Våtservett som doftar citron
Jag är så virrig så jag är inte säker på om jag förstår. Hehe
Jaja så är det ju :) Du har huvudet på skaft :) hehe

För min del kändes tarotkortet väldigt klätt (man eller kvinna på den)
Pernilla, kommer du att presentera svaren ikväll eller? För jag jobbar ju imorgon o lägger mig när det är dags för mig.
Ville bara veta :)

#17 Pernilla du har förstått helt korrekt, det var i den ordningen mina gissningar skulle vara!
Eva
Kändes lite tidigt att presentera redan ikväll, vill att fler ska få chansen att säga vad dom tror. Men nu när du säger det så då blir jag ju själv så himla otålig att få säga hur det är. 
Nä men jag låter det vara uppe till imorgonkväll åtminstone och kanske längre. Vi får se
Ja men släpp loss den känslan då av att du själv känner för att släppa det ikväll
…….
Nej, jag går ändå nu och lägger mig så invänta du fler svar, det finns säkert fler som vill vara med om de ser tråden så håll den vid liv :)
Vad är det för siffra på det svarta arket?
7
Vilket tarotkort är det? Eller har du en känsla av någonting alls på kortet?
Jag är dålig på tarotkortens namn, men något med natthimmel på?
Vilket kort är det ur den vanliga kortleken? Eller kan du känna om det antingen är rött, svart, högt eller lågt eller något annat?
Ruter sex eller knekt. Något rött kort iaf.
Vad är det för föremål och vilken färg har det?
Ett rosa eller grönt gem.
Av någon anledning vill jag säga saffran 
_No way! Yes way!