Syster Sol
Jag har hittat en ny favoritartist. Syster Sol.
Här kommer ett litet smakprov. Finns massor med mera av henne på Ytube. Vilken tjej och vilka budskap.
Tyvärr så kunde jag inte få till en direktlänk till den här låten jag ville visa er. Hmm, det funkar om man kopierar länken och klistrar in den i länkfönstret. Låten heter Öppna upp.
Sen om man letar på Syster Sol på Ytube så hittar man många flera låtar som är jättebra också. :))
Jag har lyssnat nu :) En sådan härligt go låt. Man berörs också av att det är ungdomar som framför denna text. Tack för du delade med dig
Åh TACK Gunilla :))))
<3<3<3
Nu har jag lyssnat på jättmånga låtar med henne på Ytube hon är heeeelt fantastisk. Vilka texter!!!!! Har laddat ner på min mp3 det här ska jag lyssna på när jag är ute och går. *ler jättestoooort*
Ja, det är bara att konstatera jag är heeeeelt såld på hennes musik. Japp, så är det. :))))))
En otrolig kombination för min del som fullkomligt Älskar Reagge musik och så texterna på svenska.
Det kan inte bli så mycket bättre för min del. <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jap Happy..Den var spesiell…Tack skall lysna på mer..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Var det hon som var med på TV4 igår morse?
Hon spelade reaggie och hjälpte unga tjejer som har/haft problem.
Hon var väldigt bra och reggie är mysig musik/Tatsu
Man blir bara så glad 
Härlig text och härliga rytmer. Underbart!
//Morgaine
Jäkligt bra band måste jag säga.. Lyssnar mycket på denna musiken i vanliga fall.. Tack för tipset ska absolut lyssna mer på detta band =)

#7 Javisst var det hon som var på nyhetsmorgon på tv. Såg henne oxå och tyckte även jag att hon var/är helt fantastisk :-D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur san är inte denna sång??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja, den är också bra Chik :))