Hum,Hum,Hum..??
Ja,nu har Moonwing verkligen blivit brydd..kom hem idag o hela sängen stod på sne´..-villan låst o tillbommad med stor vakthund i +med sovrumsdörren haspad(så vi slipper det mesta fästingeländet).
Måste tillägga att sängen väger..ja,mer än normalt!=Ek!!(massiv).
Månntro är allt inbillning,eller är där verkligen nåt på gång? Har hela dagen tyckt det känts som ett pendeltåg rusat rakt igenom skallen,SSSssrrrrrrjjjjjiiiii!..verkligen enkonstig vibration!…-röda veckan?,..(ny sort ,i så fall,hi,hi!)
Katterna bär sig väldigt udda åt-dessutom,tittar på väggarna,hela tiden..där finns varken mygg eller möss(tror jag)!
..he,he!..ja, vad man kan få ihop,i sin lilla hjärna,va!..-bäst att se kritiskt på det hela,…eller??
"Den som ej vill ont! "……-välkommen ..o fundera!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Fick en liten ide,´..har riggat videokameran..får se om det blir nåt spännande..
Moonwing
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
…hoppas, skall bli kul o se om du får med något……
moon..Det var en bra grej med vidiokameran.
vad känner du själv?
Det kan ju gå riktit for i skallen så man får vara snabb o fånga upp det som är vesäntligt..
Men!!Bra jobbat med Vidio.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack,va gulliga ni e´-men den äter batteri-på nolltid,väääldit ´skumt!-Skall ansluta den via elen istället!
Jag är så van att det rör sig överallt,men har faktiskt inte sett en stor dubbelsäng flytta sig en halvmeter ifrån väggen den stod emot-blev jättepaff!
..men än så länge har inget fångats-har gjort det förut(riggat videon)-men då har det slutat..vi får väl se!!
kram Moonwing
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen