Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 703 ggr
mari-n
0

Min älskade katt är borta.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran älskade katt, Simba, har sprungit bort, måndag 27/7 vid 18-tiden.
Vi var på Björknäs stugby/camping i Upplands-Bro,när han blev rädd, slet sig ur sin sele och sprang iväg.
Han är helsvart, har len & fin päls, gul/gröna ögon, 5år.
Ej id-märkt, men kastrerad.
Simba är en rädd & skygg innekatt. Som egentligen inte gillar att vara ute.I vanliga fall beroende av närhet och gos. Han brukar jama mycket. Han är saknad väldigt mycket,av mig,min sambo,våra två söner & hans kattkompis Selma

Finns det någon s.om kan hjälpa mig?Gråter

Jag har pratat med två välkända sierskor.Har försökt leta efter deras beskrivning. Utan resultat……Lämnar gärna ut denna information om det kan hjälpa till.

Jag har satt upp lappar,annonser i tidning & katthem,blocket.Ringt polis,veterinärer. Vi är där & letar varje kväll.Jag ger snart upp……

Jag orkar inte längre med denna ovisshet, skyldighetskänslor och alla tårar.Mitt hjärta är krossat.

MariGråter

[Sisa]
0

Jag förstår hur Du känner, Gråter

och Jag hoppas så mycket att Du hittar Din kisse…

Kram från Sisa

mari-n
0

Jag har läst runt lite på detta forum, för jag tycker att det är spännande.

Men jag känner nu att jag måste be om ursäkt, ifall det är någon som har blivit arg eller upprörd av mitt inlägg.

Jag har absolut inte velat utnyttja någon.Ville bara ha råd & tips om hur jag kan få hjälp i mitt letande…..

Det är bara så att jag har det så himla tungt i mitt liv just nu….(Vill inte gå in på detaljer så här)Redan innan Simba försvann.

Jag känner mig bara så uppgiven,tom på energi,trött….Gråter hela tiden.Livskris är bara förnamnet.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt.SkämsGråter

[Sisa]
0

Lilla Du, Gråter

inte behöver Du be om ursäkt för detta. Synd bara att Du inte hittar Din lilla katt, och synd att Du inte får någon hjälp här inne.

Jag kan inte hjälpa Dej hitta kissen, men jag hoppas allt ordnar sej i Ditt liv igen. Att Du snart mår bättre.

Du vet väl om att Du är värdefull…

Sisakramar

PS! Var Ni långt hemifrån då kissen försvann? Annars brukar ju katter leta sej hemåt, det har ju inte gått så lång tid. Jag läste i tidningarna här om en katt som varit borta ett år, och kom nu i dagarna tillbaka hem. Vilken lycka!!! Jag tänker på Er och håller tummarna.

Ljus och värme…

[Jeremina]
0

Jag har skickat pm!