Det okända
Kommer till min vän idag kl 13 så de är där idag se om Jörgen får fram samma sak som mig…

Intressant!!! 
Vad spännande! Jörgen är superbra! Jag har gått en kurs hos honom och han är en otroligt sympatisk kille.
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Jo han e ju trevlig hoppas verkligen han har en bra dag
Jag vet hur det är att ha dem på besök och de är verkligen trevliga! När de kom till oss så var de här i två dagar först och sedan en hel dag till. Fast det var Vendela som var hos oss men med facit i hand så borde kanske Jörgen eller ännu hellre Terry ha kommit 
Isac - intressant….då blir det en fortsättning på serien iallafall! 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Japp det kommer i höst…
Hmm terry Evens han är verkligen dålig. Så det var tur du slapp honom…
Isac..vill du utveckla vad du skulle göra? jag är tydligen väldigt trög idag…och varför är Terry Evans dålig? Jag har inte sett honom, men alla säger att han är jätteduktig…
U R us
#6 Nja, dålig vet jag inte om jag tycker att han är (men jag vet fler som är av samma åsikt som dig). Det bror nog mycket på vilken sorts aktivitet man har, vi har haft det ganska jobbigt efter Vendela var här och hade det varit samma aktivitet innan Det okända kom hade vi garanterat fått Terry.
Han har varit bra en gång i tiden men ja nu kör han bara cold readings. Han blir sämmre och sämmre med åren.
Lite som zlatan i fotboll han är bra men väldigt överskattad.
Det finns bättre mycket bättre än Evens. Han är numera i mina ögon en medelmåtta. Men ja han tjänar ju pengar på att lura folk i tv. Vissa gånger han varit med har jag skrattat så jag nästan kissa ned mig. Som de gånger han går in i ett rum där det var en man som hade gått bort. Hela rummet var prytt med fransk konst och franska saker. Hans svar på vem manen var.
- jo jag känner att denna man gillade frankrike.
Svar jo han vad fantastiskt det gjorde han.
Terry igen
- säger något på franska. Han talade lite franska med va?
Svar
Ja hur kunde du veta det?
Ja hur kanske för de hade bilder på hyllan när de är i frankrike.. *ler*
Nja kolla noga hur han jobbar så märker ni…
#9 Hörru, Zlatan kickar än idag in bollen i mål. Låt honom vara! ;)
För det första, va kul att det blir en ny omgång av det Okända….skall verkligen bli kul att se….
Sen måste jag säga att det låter jättespännande att få Jörgen dit , han tycker jag är bra faktiskt…av det jag har sett av honom på tv….har aldrig sett honom IRL.
Till sist så måste jag komma in angående Terry…..jag har sett honom ett par ggr, och detta var nog på 90-talet, och då var han helt suverän måste jag säga….det var bara en fröjd att se honom agera, även om man inte fick något själv så var det så kul att höra andra få besök av sina kära…..man såg verkligen att han pricka in saker hela tiden på deras förvånade utrop….
Sen har jag oxå hört att han har blivit sämre o sämre, och när jag har sett honom på tv. så måste jag oxå hålla med om att detta inte är den gamla Terry som han var då inte…..verkligen tråkigt….sen undrar jag om inte han har varit sjuk med….för han verkar mycket sämre när han talar med….inte alls samma pigga o lättsamma flytande tal….
detta var min åsikt
kram
Eija
Vilka medium som är bra eller dåligt.Kan man nog prata ihjäl sig om.Dom har väl sina bättre och sämre dagar.har varit på seans med Terry,tyckte han var bra. Men åt andra sidan.Tycker jag att det har blivet lite väl mycke när det gäller Terry.
Har varit till ett par medium,som gått sin utb för just Terry. . Ochsämre medium än dom har jag nog inte varit till Folk vill nog gärna tro att om man utbilda sig för Terry,så är man duktig.Tyvärr var inte så fallet.Då har jag varit för 3 st.
Men får nog hålla med om.Att han inte är lika bra som tidigare.Han är heller inte med så ofta.Så kanske han är sjuk som Eija skriver.Eller så har han tappat stinget..Jag tror ändå att medium,har (som alla andra) sina bra och dåliga dagar.Har hört vänner som varit till Jörgen och blivet besviken.Det är nog så att vi ska bilda vår egen uppfattning.
Kul att okända kommer tillbaks i alla fall..
Kaninisen min åsikt är denna om just Zlatan, överskattad snorunge som tror han är något. Inte så andligt men ändå. En person som förstör VM efter Em för oss. Ta bort honom se bara VM de matcher vi spelar bra är när inte snorungarna är på plan utan de som verkligen kan sparka boll…
Ok han vann skytteligan och ja han kan träffa en boll behöver man mer? Han hade världens bästa spelare som passade fram honom. Vore dåligt om det inte gick in en och annan boll då..