Ön Förr (?)
Hej!
JAg har inte varit med så länge här inne på Ön. Mitten av april tror jag att jag hittade hit.
Nu har jag suttit och läst en del trådar och som jag förstår det så har inriktningen blivit en annan.
Jag är lite nyfiken på vad ni gjorde och vilka ämnen ni tog upp tidigare innan denna förändring.
Om det inte går att få till det också.
Förlåt ärade sait värd. Hoppas ni inte blir irriterade på mig nu. Men jag är nyfiken av mig och jag vill utvecklas,,,
Detta är bara ett förslag som i mina tankar verkade bra.
Ja, ni avgör och jag väntar med iver och spänning på era svar.
Vill ni inte skriva här så kan ni ju alltid Pm a mig/ Nyfiken Rore
#0 Hej på dej du :) Kände bara för att hoppa in och skriva till dig.
Jag är heller inte så gammal härinne. Har läst, liksom du, i gamla trådar etc. Har förstått att det går i vågor härinne likasäkert som på andra sajter.
Just nu är det fortfarande semestertider och alla är inte aktiva varje kväll, kanske de bara kikar in för att läsa något. Så tror jag det är nu. 
Till hösten tror jag det blir ett annat tryck härinne. Under tiden får vi stackars arbetande sitta med tungan ute och vänta på ev. övningar eller lägga in övningar själv. 
Håll ut min vän! Kram
Det är väl alltid i början som det händer mest saker, fråge ställning och upplevelser berättades mera, nu är man nog inne i en fas där det mesta har ventilerats. Och vissa tröttnat på frågor som ständigt återkommer. Detta är ju synd för alla är vi nybörjare i detta ämne, dom flesta har kommit på att dom inte är ensamma med sina upplevelser utan bara en i mängden. Men vi får hoppas på en ny tändning, och det utan en massa lustig kurrar som är här på besök för att miss kreditera.
#2 Hej på dej också
Hej!
Ja! Du har förmodligen rätt, men i nån tråd så läste jag att det hade varit förändringar och jag tolkade det som att det gällde själva temana eller vad jag ska kalla det. Så jag blev lite nyfiken. Nu ska jag i väg bort ett tag. Kram
Jag har varit med ett tag. Och tidigare det var många som delade med sig av sin erfarenhet och hjälpte till med tips och råd om att utveckla sig. Hur man skulle vara trygg och endå våga öppna sig.
Det är ju ofta rädsla för de allra flesta som gör att man hindrar eller begränsar sig själv. Jag hittade många tryggande tips jag kunde ta till mig. Inga frågor var för dumma, men på senare tid verkar det som vi råkat ut för för mycket troll så man slöt sig en aning. Och rädsla för att bli påhoppad gör nog att man allt mindre lämnar ut sig.
Tidigare hade vi också en kväll i veckan då vi hjälptes åt att skicka healing till de som skrivit upp sig i tråden. Men någonstans på vägen tog energin slut efter troll och dålig stämning fick ta över mer och mer. Det fick glöden att slockna en aning i våra eldsjälar.
Jag ser gärna att vi alla jobbar på att sprida ljus och så mycket vi kan. Även om jag är dålig på att ta tag i det själv. Så brukar jag ställa upp när det behövs..