Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2304 ggr
Paranormala6aktivite
0

"spök" jägare?

Hej

Vet inte om detta inlägg skulle vara under ön eller om den passar in här,mne ja undrar om det är någon som vet vart man kan köpa så kallade spökjägar utrustning!

Finns det att Köpa i sverige?

Vore tacksam för svar=)

Kram

yogflame
0

Såg på ett annat inlägg att folk använde sån där penna som lyser när man sätter den på eluttaget , finns på elfa clas ohlsson m,m

men resten vet jag ej prova sök på google då får du svar direkt.

Ghosthunter
0

Att få rätt utrustning för spökjakt är mycket svårt i Sverige…möjligen begagnat isåfall! Jag beställer från USA. Prova: www.ghost-mart.com

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Jinaum
0

Man kan hitta lite på amazon också. Men den där ghost-mart verkar ju som en mysig sida :)

yogflame
0

amazon skickar inte till europa , jo dom skickar cd skivor och sånt men inga prylar jag försökte beställa gillette fusion innan det kom till sverige det gick ju inte.. så det blev ebay istället.

Jinaum
0

ah. Inte beställt ifrån amazon innan men antog att de skickade till sverige.

yogflame
0

Då vet du men kolla upp ändå , inte för att jag tror att dom börjat att skicka men jag vill att du ser med egna ögon.

[TrevorS]
0

Ja det finns ett annat inlägg jag har skrivit där vart det finns och ungefärliga priser.

Jinaum
0

Jo de kan vist skickas. allt kan inte men visa saker kan. Men kunde inte finna just emf mätare bland deras varor som skickas internationellt men jag har inte heller orken att leta igenom hela listan.

Paranormala6aktivite
0

Tack för alla råd =)

Kram på er alla

yogflame
0

hej jinaum cd skivor skrev jag ju att dom skickar om du kollar upp… men inte elektronik rakapparater rakhyvlar m,m

jag tror att dom även skickar böcker men det är det dom skickar.

Jinaum
0

Jag kollade upp. Och de skickar elektronik men inte all sorts elektronik. Jag kunde inte finna just EMF mätare. Så diskutionen slutförd.

yogflame
0

Ok men hoppas att du finner det du söker och även att du finner spöken sedan. Du får åka till något gammalt torp eller något.