Sittning igen
Funderar lite på att göra en sittning hos ett medium. Troligen Erika eftersom hon i mina ögon verkar vara ett väldigt seriöst medium.
Men så kommer tankarna att . MAn kanske inte skall göra det för ofta. Har gjort det 2 ggr hos Erika. Sista gången var i augusti. 2008. Har gjort en till telefonsittning för ett annat medium men det gav inte alls lika mycket.( då menar jag inte om anhöriga som kom, det var mer känslan vid sittningen). Det kändes mer seriöst hos Erika.
Ni som är medium. Känner Ni att vänner och anhöriga tröttnar på att man söker kontakt alltför ofta eller känner Ni att de anbart är glada.
Måste säja att det var oerhört spännande och Ni var jätteduktiga på de övningar som var här på forumet en tid.
Kram på Er
Var rädda om varandra
Augusti 2008 det är ju snart ett helt år sen. :) Kontakta Erika igen om du känner dig nöjd med henne. :)))
Ja jag har funderat på det . Men det är så mycket jag vill. Sittning, vägledning. Sen skulle jag vilja göra en regression.
Kan man göra sittningar för ofta tycker Du Happyspirit.
Var rädda om varandra
Jag tycker nog personligen att ett par gånger per år är ganska lagom. Men det beror lite på hur mycket som händer också. Vissa perioder händer det ju mycket medans vissa perioder i livet är lugnare. Men jag brukar i regel inte vilja göra sittningar själv mer än med sex månaders mellanrum. OM nu inte något väldigt speciellt har hänt.
får man väg ledning av ett medium?????