Positivare energi
Bort med den negativa energin jag känt och in med ny positivare energi som är på gång och den tänker jag ta vara på. Jag har hjälp som är på väg……Ha det gott alla vänner och ta tag i den positiva energin som kommer…..natti natti! 
Du får hjälp Jeremina….och positivenergi, lita på det.
Kram. Pirkko,lino
Vad härligt det låter Jeremina, jag ryser och blir glad.
Skickar dig massor med positiv ljus och helande energi och jag uppmanar er andra att försöka göra detsamma.
Jeremina har under våren varit väldigt aktiv och hjälpt många så nu hjälps vil alla åt att skicka tillbaka lite ljus.
För dig som inte tror dig kunna kan jag bara säga att alla kan tänk dig bara ett stort vitt ljust kärleksfullt ljus som omringar Jeremina.
Du visualiserar att ljuset fylls på genom att ett ljus strömmar utifrån dig i överflöd till Jeremina.

Helt klart skickar jag positiv energi till Jeremina!
Så fint Jeremina :-)
Ni har det jättefint och mysigt
När får jag komma o hälsa på 
Klart att jag också är med och sänder så gott jag kan.okunnig som jag är, men varma tankar får du ..en hel massa!!!
U R us
Ljus och kärlek till dig gumman
Kram Åsa
Vill skicka positiv energi till alla vänner här inne..tack för att ni finns!
#4 Vilken söt vove du har Jeremina kan du inte klappa honom från mig och klia under hakan.
Jag har inget djur att gosa med längre här hemma.
Alma
Ljus och kärlek sänder jag till dig.
Omgärdad av en bubbla är du i min tanke, som stöter bort det negativa.

Kram till dig och din lilla söta vovve
#13 Jabb.. såna glada gubbar har jag också..(snott de)…och de ska man använda ofta…ni får tror mig eller inte, men de har positivenergi i sig….
Den här tråden innehåller mycket positivenergi…härligt.. för att det var syftet varför Jeremina skapade den.
Jag tillägger…..

Så fint du har det……kram
hihi
Ni är väl roliga knasbollar….Jeremina!
Jösses vad fint Ni har på altanen. Det räcker att sitta och titta på bilderna så kopplar man av. Kramis
Var rädda om varandra
#19 Ja, Jeremina knasbollar sprider mest positivenergi runt om sig….

Positivenergi behöver alla. 
Jag bubblar av positiv energi nu men fortsätter inte här i denna tråd!
Jag känner din tanke o avsikt hela vägen hit, härligt!!
Bubbla på Du Jermina. Kramis
Var rädda om varandra