Trött och tom
Jag har en längre tid känt mig trött och tom men nu är jag på väg upp igen och har skrivarlust.
Är det fler som varit håglösa en tid? Ska vi pigga upp varandra?
Jag har återknutit kontakten med de på andra sidan nu när jag orkar igen. Så nu blir det full fart, hoppas jag!
Vänligen Jeremina! 

Hej Jeremina.. Kul å se dig igen…
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Kul att du är på rätt väg igen
Har själv oxå varit i en sådan period ett tag.. Kram på dej.
Härligt Jeremina, det kan vara skönt att ta en paus då o då….och du brukar ju ha fullt upp när du är igång….jättekul att se dig här igen…
Kram på dig
Eija

Ja Jeremina, jag ansluter mig till skaran av trötta och håglösa. Hoppas verkligen du får ork och kraft så du kan ta nya tag
.
Själv har jag det lite jobbigt nu. Det största orosmolnet just nu är att jag inte har en egen lägenhet. Jag har haft för vana att förverkliga mina idéer, ibland har jag tyvärr inte alltid tänkt igenom saken ordentligt. Detta har förstås gett den påföljden att jag klivit på många "minor".
Å andra sidan……hade jag inte försökt så hade jag kanske fått ångra mig resten av livet. Man lär så länge man lever.
Fast egentligen är det inte synd om mig…….jag har ju arbete jag trivs med, tre underbara barn, har träffat en man som är helt fantastisk, vänner och bekanta, min kära mamma som ställer upp i vått och torrt m.m.
Livet är ändå bra härligt! 
Härligt att se dig igen Jeremina, tänkte på dig senast igår. Här är en till som varit trött en tid och fortfarande är men hänger gärna på här så vi tillsammans kan komma upp lite.
Kramar
Amor Vincit Omnia

Jeremina!! Blev glad av ditt inlägg…Nu kör vi, härifrån & framåt …!
Kram
Här är en trötter till…..fy attans vad det ska vara jobbigt!!
Kul att se dig härinne igen! har saknat dig
U R us

Håller med alla föregående talare, kul att se dej igen!!!!
Kram Shar
Jag skickar via atmösfären positivenergi åt er som känner sig trötta. Ni behöver bara fånga fast vid extra energin…den som hinner först..få mest. 
Kanske du inte känner mig men jag såg dina kommentarer ofta i början av min tid här inne i april. JAg minns dig som en goo person. När du skrev nu, så Jaa, där är hon! roligt att du är piggare och härinne. Kram
Jeremina är helt fantastiskt !
Amor Vincit Omnia
# 11 Pirrkolino…jag ska ta så mycket jag bara kan! tack ska du ha..lika snäll och go som vanligt! 
U R us
Tack alla góa vänner…jag blir glad att läsa att ni saknat mig och att ni uppskattar mina tokerier….kramis 

saknat å saknat 
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Choklad..Varsågod. 
Jag har också saknat dig Jeremina - men nu ska jag hålla ett löfte.
Minns du när jag pratade om en dröm jag haft länge och som jag så innerligt ville skulle förvekligas - och du sa att du kände att den skulle göra det också? Nu har det hänt. Du hade rätt och jag är överlycklig! Dina ord betydde jättemycket då när du sa dem.
Tack för att du finns och för att du är den du är Jeremina 
Hej själv Aldebaran….
Godkväll Jeremina, kul att höra av dig igen. Du är inte ensam om att vara trött, det har jag med varit.
Min mamma berättade att hennes radio i köket startade av sig självt häromdagen. Den startade och ljudet höjdes av sig självt , sa hon. Hon tyckte det var otäckt.
Pappa hade den brevid sin säng när han levde så jag sa att det är nog han som skojar med dig :-)
Kramiz Jile
#20 Det kanske var något som hon skulle lyssna på. Något speciellt program som han brukade lyssna på….Kram 
#21 Ja det har du rätt i, så kunde det ju vara. Ska säga det till henne.
Kram Jile
Nu är jag Pigg och Full av Positiv Energi…hoppas ni också har det! Kram På Er… Vi kanske hörs någon gång! 
Nu är jag Pigg och Full av Positiv Energi…hoppas ni också är det! Kram På Er… Vi kanske hörs någon gång! 
Jeremina, här finns en till som uppskattar dina "tokerier". 
Skönt att du mår bra och har positiv energi. Livet blir så mycket lättare att leva då! Jag är glad för Din skull. 
Kram Sisa
You go girl! Kram på dig Jeremina!
PositivKram på er alla!