Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2339 ggr
sven-g
0

Dagen 3/8

God morgon här är grå disigt, hela naturen visar Tecken på höst. Natt rånnan (fukten) var bilrutan full av man får börja med att sätta på vindrute torkare om man ska se något genom rutan. Då var denna sommaren slut, så även ledigheten.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här i Halland vaknade jag av att det åskade och regnade, nu är det över men grått är det ute. Håller på att packa ihop i husvagnen för att lämna den här campingen efter 10 dagar. Åker till Ullared idag och sen till Småland och jobbar, sen blir det resa hemåt nån dag i slutet på veckan.

Önskar er alla en jättefin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er alla..

Sven o Elisabeth inte är väl sommaren slut? Vi har bara fått lite mysväder…

Elisabeth ta det nu med ro-slit inte ut dig.O ni har ju inte närmaste vägen hem…..

Jag önskar er alla i vårt avlånga land en bra Måndag….

Och så här tröt är jag i dag…..Så jag för min del tycker det är mysigt med gråväder.Då kan jag lulla runt med trasa o damsugare i lugn takt…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Hej! Känns skönt att komma in i samma gängor igen som före semestern. Alltid kul att ha något att längta efter eller hur …

/kram Spanaren

Ritva
0

Jaha, dags att börja arbeta igen! Men med världens bästa arbete gör det inget! Vädret är kanon som för det mesta här i Luleå denna sommar! Strålande solsken från klarblå himmel och 23 grader ca… och jag kan vara ute hela dagen på jobbet om jag vill! Tungan ute Ha betalt för att vara ute…hehe…

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Happyspirit
0

Hahaha! Vilken Underbar bild.<3

Jag ska också lulla runt med dammsugaren i lagom takt idag. Nu är det ju så fint ute på gården så är det dax att ta tag i lite inomhusarbete som kommit efter.

Önskar er alla en fin dag<3

evaste60
0

Har jobbat hela sommaren som personlig assistent, så jag har varit ute varje dag och njutit när solen tittat fram. Cool Jag liksom Popcornet har toppenväder i sommar, men vi bor ju inte så långt från varandra, bara drygt 5 mil. Piteå kallas ju inte Norrlands Riviera utan anledning… Flört

Kram Eva

[Chakra]
0

Godmorgon Världen!

Lite mulet än.Två veckors semester kvar.

Idag är det exakt 30 år sedan jag födde vårt äldsta barn.Det känns.

[marion69]
0

#2 vilken söt bild. Det måste vara varmt och skönt där hihi

Själv ska jag ut i svampskogen idag tänkte jag.

[rore]
0

God morgon!

Lever nog i förnekelsen om att sommaren skulle ha tagit slut.Förvånad

Den har ju inte ens börjatObestämdTungan ute

Haft för lite sol.

Men jo, visst märks det i naturen att det förändrar sig och att det går mot sitt slut.

Njuter för stunden i nuet och varandet.

Önskar er alla en fin dag.

Tatsu
0

Solen skiner och det är rätt skönt ute.
Jobbar denna vecka sedan har jag semester 1 vecka fast det blir lite jobb ändå+ mässa.

Tatsu

Britt-Marie
0

Dagen känns ledsam. Vår grannkatt Karlsson har blivit överkörd. Har skrivit om det i en tråd jag la upp. Det känns så ledsamt. Han blev bara 1 år. Han hade nu börjat komma fram till oss och Cremis och han började acceptera varandra. De var väl inte direkt de bästa kompisarna ännu, men de kunde ligga och titta på varndra och gjorde inte varandra någonting illa. Han var så fin Katten Karlsson.

Vädret är ändå bra, inte direkt sol hela tiden men varmt och skönt ändå ute.

Vi har varit till XL-bygg idag som finns här alldeles i närheten och beställt klickgolv till rummet här där jag har datorn står. Det skulle komma nästa vecka. Det kommer säkert att bli fint.

Önskar er en bra dag!

Min sambos semester börjar idag. Skönt för honom att få ledigt. Semester är förskjuten 2 veckor för honom. Så det känns nog extra skönt att bli ledig nu i 4 v frammåt.

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla,

har varit och hälsat på min dotter på fm. Vädret här är jättefint,

vi har i allafall lite sommar kvar och hoppas det varar länge!

Ha en fin måndag…

Kram Sisa

PS! Som vanligt en underbar bild, chik. Flört

rockygubben
0

Hejsan alla.Har jobbat första dagen efter semestern,vad tungt det gick.Ha det bra!Flört

[outgrundlig]
0

Hemma igen efter mitt jobb, tredje veckan efter semestern. Har sett att några har sol iallafall och det låter underbart, särsklit om ni har semester kvar. Här regnar det i Göteborg och mig gör det inget då jag jobbar.

Ha en skön kväll på er alla!