Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1981 ggr
chik
0

Ser ni???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara tacka ÖN Sajt värld.Elisabeth.

En helt fantastisk mäniska o duktig på det hon gör o säger.

Så jag vill ge henne en blomma.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har varit på medialkurs Med Elisabeth o Outgrundlig O Tommy. o Massa mera trevliga mäniskor.

O jag har lärt mig lite o fått träffa dessa trevliga roliga mäniskor…Ja det går inte att förklara vad lärorikt det har varit o hur mycket jag har skrattat….

Så jag säger o sänder ett så stort tack det bara går

Till Outgrundligt o Tommy…O hoppas att ni har haft lika trevligt o roligt o lärorikt som jag..

O ett stort tack till Lisabeth Ronald O lotta.Som stod ut med mig o bara hadde ett sådant tåla mod..Tack!!

[outgrundlig]
0

Jag instämmer med dig Chic och tackar Elisabeth, Ronald och Lotta,vill även tacka dig Chik för den du är. Se bara på detta underbara inlägg…….verkligen kul att få träffa dig och få höra dig live. Skrattande

Och till dig Tommy, du mjuka goa kille, stort tack till dig också. Så kul att få se dig!

En lärorik helg, full med olika goa människor!

Kram på er alla!

TantAlma
0

Jag har ingen blombild att sätta in men jag tycker personligen också att Elisabeth är värd massor av blommor. :)

Alma

Elisabeth-J
0

Tack för vackra blommor! Det har varit en underbar helg och jag är så glad att ha fått träffa er chik, Tommytoe och outgrundlig och alla andra som var med. Ni är alla så härliga personer och jag saknar er redan jättemycket!

Massor med kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tusen Tack för dom orden Elisabeth..Kan bara säga detsamma.

[outgrundlig]
0

#4 Tack självSkrattande Kramar

tommytoe
0

Tack Chick, Elisabeth och outgrundlig!  Så härlig att träffa er och umgås en helg! Kan bara instämma med det ni sagt. Och vilka  härliga kusiner du har Elisabeth, så fint med sån gemenskap!

Kramar