Ang. program
Ett mer fullständigt program med tider kommer närmare datumet för forumträffen. Helgen kommer att innehålla elevseanser och mediala övningar bl.a. Om ni har några önskemål får ni gärna skriva det här i tråden så gör vi så gott vi kan med det. Just nu verkar inte intresset vara så stort men vi hoppas på att fler vill vara med, annars måste vi avboka så senast den 2 augusti måste jag veta om ni kommer, vilket jag hoppas för det vore roligt att få träffa så många som möjligt.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja, som du redan vet gumman så jobbar jag hela den helgen, så det är jättetråkigt för jag bor ju jättenära. Men jag är borta hela helgen och jag har inte råd att ta ledigt heller tyvärr.
<3<3<3

Puttar fram tråden,så att de som vill komma inte missar att skriva upp sig här.

Jag bor bara några mil ifrån och vill gärna komma men bara över dagen.
Kram
Puttar fram tråden!
Jag och mamma kommer iallafall.

puttar fram tråden.

puttar fram tråden.
Det ser inte ut som det är något större intresse för en forumträff i år.

#8. Kan bara hålla med dig Happy,det verkar inte vara något större intresse för forumträffen iår,tycker att det är lite tråkigt.
För förra årets forumträffen hade vi så kul,och det skulle det kunna bli i år oxå.
Kram.
Ja det är synd att det inte är fler som vill komma jag som har väntat så på detta. Tyckte det var så kul förra träffen. /Tove
Mycket för pengarna! Elisabeth gör ett gätte arbete med detta! 700 kronor..för elevseanser, medial träning osv. Billitg! Om det handlade om en kurs i medial utveckling!
Forumträff för mig handlar om att träffas o byta erfarenheter utan villkor! Att träffa lika sinnade, de som är nyfiknaka på det övernatturliga! Att kunna träffa varandra utan några som helst .villkor..att kunna lära av varandras erfarenheter
För mig betyder ett fotumträff att möta likasinnade! Kramar till alla!
Kunde vara roligt att få reda på om det blir någon träff eller inte och att få tag på Elisabeth.Jag har fått ett jobb en flytt på lördagen och dom vill ha svar om jag kan eller inte. Har försökt ringa men ej fått svar skrivit till henne på Facebook fick svar en gång att jag skulle ringa på kvällen fick ett nytt mobnr men inget svar där inte har försökt flera gånger. Jag har betalat och vill ha tillbaka pengarna eftersom det ser ut som att det inte blir någon träff. Är det någon som vet hur man gör för att få tag på Elisabeth? / Tove
Elisabeth är ju på semester nu. Som det ser ut just nu så verkar intresset väldigt lågt. Men jag vet att hon kollar den här tråden. Så skriv här alla som vill gå så kanske det blir en träff.
#12 Meddela Happy, kanske hon vet något mer. Det sista jag vet är att hon är på resa just nu men kollar nog datorn då o då. Hon skrev i en tråd för ett tag sedan att hon var i Småland på väg mot Falkenberg.
Jag har inget med träffen att göra kära vänner jag kan inte ens själv komma på den.
Men jag kan ringa henne och säga att hon kikar in och skriver i tråden här! ;)
#15 Tänkte väl det 
Kenzo, nu har jag pratat med Elisabeth och hon hälsar att hon försökte ringa dig i förrgår kväll och hon ringer ikväll igen.
Skriv här nu alla som vill gå så kanske det blir en träff. :))

Jag har varit inne här några gånger för att titta i tråden och om det kommit in anmälningar, men tyvärr har det inte hänt så mycket. Det är ett fåtal anmälningar och nu har jag beslutat att sista dagen för att anmäla sig är onsdag, om det inte blir tillräckligt många så måste vi tråkigt nog ställa in träffen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kommer inte pga att ska gå kurs.

Visst var det planerat till nästa helg? Den enda helg på hela sommaren jag inte kunde
Kanske bättre lycka nästa år?!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Helgen den 7-8 juli tror jag det var….

Ja, så var det nog.

#23. Träffen var planerad till den 8-9Augusti i Råbyhallen.

Ok, tack för infon!
"24 Klart att det var augusti!!!! Det var det jag menade men jag skrev galet
Flåt

#26 Hahaha, jag var så säker på att det var augusti själv så jag läste augusti och inte juli 
Fräckt!!

Tyvärr, kan inte

Har försökt få tag på Elisabeth flera gånger skickat sms,ringt och skrivit på Facebook men inget svar provar här igen: Elisabeth kan du ringa mig igen får du inte tag på mig på mobilen kan du ringa hemnummret som du fick. Det har varit problem med mobilerna här i Järpås gick inte ringa, skicka sms eller något men tror ajg det fungerar igen./Tove

Jag har pm:at Elisabeth och meddelat att jag tyvärr inte kan vara med hela dagen den 8;e, möjligen en par kvällstimmar.
Toyan