18 år och inte som andra
Hej!
Jag fyller 19 senare i år och undrar om det finns andra i min ålder där ute som är som jag?
Jag är medial, ser och hör andar, småknytt och liknande. Tror på allt som har med detta att göra.
Tyvärr tror ingen av mina kompisar på något av detta så jag har ingen att prata med om det.
Nu undrar jag, finns det någon där ute, i min ålder (eller runt omkring) som också har det såhär? Vill hemskt gärna ha någon/några likasinnade att prata med och utbyta erfarenheter med! :)
/ En vilsen själ

Ingen som har det såhär? :/
jag tror på ALLT sånt jag fyller 20 iår jag har en pendel,kristallkula, tarotkort å andra smått å gott för å kommunicera med andevärlden

Åh vad kul! :)
Jag har designat en egen pendel och har precis köpt tarotkort (:
Hur får du kontakt med andar och sånt?

#0 tittar du inte alls på tv? Helt missat uppsjön av program om medium?
Naturligtvis är du inte ensam, naturligtvis finns det fler. Möjligtvis inte i din direkta närhet, men runtomkring.
Kul med egen designad pendel, hur menar du då? Visar du bild? jag gillar när folk gör saker själv. :D
Hej du
Nu har jag passerat 18 för flera år sedan, men vi andra lika "konstiga" finns ju här om du vill prata. Försök att inte bry dig vad dina kompisar tycker. För många är det skrämmande… Det räcker att du vet det du vet…
Jag tror inte att man ska ge sig på "allt" med en gång - både tarotkort, pendel osv. Pröva dig fram till det som passar dig bäst givetvis.
Men för mig är kanalisering det som passar mig bäst och det sker genom Meditation. Som så många gånger förr här på Ön rekommenderar jag varm Iris Halls meditationskiva The Secret Garden. Men om du inte är säker på var du har dina chakra och hur du ska öppna dem tycker jag att du ska gå till bibblan och läsa in dig först. Viktigt att du lär dig stänga av annars är det lätt att du "bränner" ut dig.
Stressa aldrig fram något utan låt det komma naturligt.
Lycka till
Kram Lena
Jag är ju inte precis 18, jag är 30. Men minns hur jag kände mig i din ålder, att vara annorlunda, att tro annorlunda.
Så hojta bara till om du vill prata med en som är en smula äldre än 19 
Kram Madde
Amor Vincit Omnia

#6 Tack! Ska komma ihåg det! :)

#7 Jo men jag gillar ju saker folk gör, inte saker folk skickar iväg på beställning för att tillverkas. .) Är den pålitlig tycker du? jag har ett smycke jag längtade efter skulle fungera som pendel, det är så snyggt. Ett av mina favoritsmycken. Men dessvärre hänger det inte som det skall.

#10 Jo den är pålitlig, funkar hur bra som helst! Älskar den :) Den är lixom min, inte någon massproduktion, om man säger så.
Jasså?, synd.. :/
Bra ide vore att unga mediala besökte varandras medlemssidor och byggde nätverk . Lovar gott inför framtiden .

#12 Vilken utmärkt idé!
Hej där! (Jag (Jag såg att inlägget var skrivet i april, men jag kan prova ändå!)
Jag är en annan vilsen själ på 17 år, som liksom du känner mig väldigt ensam om mina upplevelser. Jag är medial sedan födelsen, vilket skänkt mig enorm smärta, men även ljuspunkter. Du får väldigt gärna skicka en liten rad till mig (som faktiskt nyss blivit medlem…), om du känner för att prata!
Varma hälsningar, Yasmine
Skickat PM
jag har vart med, om mycket jag tror är övernaturligt, jag är väldigt skeptisk, jag håller på med tarotkort och jag tycker jag är helt okej på det 
Jag e 14…
*ler* Ja hoppas bara du skyddar dig väl så du inte får in elaka saker eller energier du inte blir av med….
jag e efter. Men är snaaaaart 19. Dock tar jag det lugnt då jag första gången visade näsan här närmast blev utjagad av hemska små tanter. Sa väl något fel antar jag.
Har pendel och en slags orakel kort. Vill skaffa kristall kula och tarot kort. samt ny pendel då jag råkade krossa min av misstag för jag fastnade *hade den som halsband*. Men ja :P