Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: reinkarnationtidigareliv
Läst 1931 ggr
yogflame
0

Förra liven.

Hej

Jag var hos en indisk astrolog i indien som berättade i detalj vad som hade hänt i mitt liv allting var helt korrekt.

Men han frågade om jag hade haft jaundice , det trodde jag inte sa jag,  men det var senare när jag berättade för mamma vad han sagt ,, som jag sa att han frågade om jag haft jaundice men det har jag ju inte haft sade jag , min mamma sade då  det hade du  visst (en slags barn gulsot enligt henne).

Sen fick man ställa frågor jag frågade om mina föregående liv.

i förra livet hade jag levt ett bra liv sydväst om sverige 7 bokstäver (kan varit danmark) fick även veta vart jag var begraven. Han  frågade om jag drömt om kyrkogård och en massa kors/gravar - svar nej.. Då sa han att du behöver ej vara rädd när det händer för det är din själ som kommer att ta dig dit. han sa även när det kommer att hända om ca 3.5 år.

Nu till själva frågan livet innan alltså 113 år sedan så bodde jag i sydöst om sverige troligvist tyskland eller polen och 800 personer vart dödade genom halshuggning och kapade armar , jag var tydligen en av dom… har sökt på google men inte hittat nånting om något sådant,. var det normalt att dom avrättade folk så på den tiden?

ps. i indien är man ett år då man föds så det bör vara 112år för oss.

Mvh yogflame.

sabinabergstedt
0

åh vad häftigt!

jag kan tyvärr inte hjälpa dig alls, men jag var bara tvungen att kommentera hur otroligt häftigt det är att du har fått veta vem du var förut!

Eija
0

Ja du, detta lät intressant verkligen….till din fråga om någon blev avrättad på det viset då för 113 år sen….det enda jag vet så visst högg dom av  händer på tjuvar i något land har jag läst….men om dom straffades med halshuggning med vet jag inte…kanske om dom hade gjort något mer samtidigt

Och sen så var det nog i ett land längre bort än Tyskland o Polen har jag för mig….men sen är ju detta så länge sen så man vet ju inte

yogflame
0

Ja det kan vara längre söderut först täntke jag på frankrike ioch med halshuggning men det är ju lite längre väst.

Saken den är att astrolgen vet mer men vill ej berätta för detaljerat. Han sa att papprerna var som en x-ray plåt.

Han berättade även att jag ska få en son om 3 år eller 3.5 år kommer ej ihåg siffrorna exakt. JAg frågade om det var med min nuvarande fru eller nån annan eftersom min tvillingsjäl berättade att vi ska ha 2 barn som hon fått veta då hon blivit spådd. Astrologen säger då det är upp till mig. Min fru berättade att hon i sin dröm har sett en pojke som sa till henne att han behöver komma till henne.. Innan min dotter föddes så drömde hon att en tjej behövde komma till henne.. När jag fick höra det vart jag glad eftersom jag bara vill ha en familj……..Sen frågade jag hur många barn jag ska få… Du kan få 2 barn till om du vill sa astrologen..

Jag tror inte astrologen vill berätta allt så att man tror att man inte har något val eller nåt i den stilen.. jag menar är astrologin som en röntgenplåt tillbaka i tiden så är den det framåt i tiden också, såvida inte något helgon eller något förändrar något… jag tror att det finns 2 vägar ibland och att av någon anledning blir det den ena eller den andra. men mycket mera så tror jag inte på att man har ett val, eller vad tror ni?

yogflame
0

*edit Ang 112 år så måste det bli 111 år eftersom det är 2 liv tillbaka och man är 1 år då man föds 2 liv x1 år =2 -…… så 111år måste det bli..

Det var ju 800 personer som avrättades så det måste ha varit något större än tjuveri..

jag har en känsla av att någon trycker in  på ögonen på mig  ibland. så jag trodde att det beror på att jag kanske var synsk förut, astrologen berättade att jag har tryck i ögonen ibland och det beror på planeterna.

kanske dom dödade 800 personer som var synska eller nåt sånt fast så många personer på ett ställe som är synska har jag svårt att tro så kanske man var en tjuv för 111 år sen.   Kanske jag ska prova att söka bara på hugget huvud och armar för att se varför dom gjorde så och sen har man en ledtråd om varför.

[123diddi]
0

#0 & 4 (vet att det e samma person, men iallafall Skrattande)

COOLT!!