Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1529 ggr
[rore]
0

Närvaro

Jag hade precis skjutit igen köks dörren en aning för att ta fram lite hö till kaninen.

Sen förberedde jag mackor och då knarrar dörren till. Jag hade haft en känsla av närvaro en stund innan och jag misstänkte att det var min mormor. så jag tog detta som ett Tecken på att det var hon som pockade på uppmärksamhet.

Ja, du får lov att öppna upp dörren! sa jag högt, rakt ut i luften.

Jag kommer förmodligen att känna mig lite rädd, men det är okay. Jag klarar det, fortsatte jag.

Kände genast hur hjärtat pickade på extra i hals gropen.

Dörren öppnades till hälften och mycket riktigt blev jag aningen skrämd.

Det var mormor som kom. Hon har besökt mig tidigare men aldrig visat så direkt sin närvaro.

JA, det var verkligen en upplevelse som jag kommer att bära med mig i hjärtat.

Ville bara dela med mig av det./Rore

lenjon1
0

Tycker det låter härligt rore och egentligen finns det inget att vara rädd för men det vet du nog i hjärtat eller hur.

Skönt att veta att mormor tittar till en lite och ser att man har det bra.

Kram på dig

Lena

[rore]
0

Ja, det var verkligen härligt.

och egentligen så är jag inte rädd, kanske bara ovan med sådant tydligt Tecken. Kramar till baka/Rore

[Pirkkolino]
0

Rore..Jag blev så glad att läsa hur naturligt du tog din ande besök. Precis så som jag har upplevt under hela mitt liv. Jag också får känslan vem det är som kommer på besök när det flyttar saker eller händer någonting vad ingen levande har gjort. Jag också babbalar högt på varje gång och numera ingen i min omgivning tycker att jag är hel galen. Tidigare undvek jag att prata när jag inte var ensam med min ande besökare. Tack att du delade av din upplevelse.

Kram. Pirkko,lino

[rore]
0

Ja, jag tror att jag har tagit ett litet kliv frammåt och det känns faktiskt riktigt bra.Glad

Kram/ Rore

Mads
0

Vilken härlig upplevelse Rore, även om man kan bli lite skrämd så är det ändå så gott när man får besök från nära & kära.

Kram

Amor Vincit Omnia

[outgrundlig]
0

#0 Härligt att höra, bra gjortSkrattandeFlört

Ghosthunter
0

rore - såg du henne? och då menar jag inte bara på ett medialt sätt, utan helt verkligt "som ett spöke", med ögonen alltså? Trevlig historia hursomhelst….jag är övertygad om att vi alla kommer att träffa alla nära och kära som har "dött" innan oss, när våran tid är inne att gå över till nästa liv och dimension…..dom väntar på oss!!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[rore]
0

Nej! Jag såg henne inne i huvudet, men närvaron av henne var så stor att det inte gick att ta miste påGlad

janing
0

Vilket härligt besök!

[Jeremina]
0

Så roligt rore..vilken upplevelse! Flört