Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 711 ggr
kali
0

släkt eller inte?

Läser i många om olika händelser med andra sidan och att det är anhöriga som vill ha kontakt med oss.Min fundering är : På mitt jobb händer det saker (har skrivit om de tidigare) . Är det anhöriga till oss som jobbar där som vill ha uppmärksamhet eller är det "själar" efter folk som kanske bott precis där mitt jobb är byggt? Kan även säga att när en kollega var borta så blev det ugnare , kan det vara någon som har anknytning till henne som busar ?

[Pirkkolino]
0

Jag kan tyvärr inte veta vem/vilka andar vistas i din arbetsplats. Men vad jag kan förnimma i mitt hem. De alla som hälsar på mig inte är mina anhöriga eller släktingar. Jag har känd helt främmande andar också och fått använda min erfarenhet få de lämna mitt hem.

Men när det blev lugnade i ditt jobb när din kollega var borta. Det är väl inte omöjligt att någon ande följer henne fram och tillbaka.

Vad säger de vilka jobbar själv som medium är annan femma. Men sådan är min tanke.

Kram. Pirkkolino

kali
0

Tack för ditt svar Pirkkolino.Menar du att en ande kan följa med vart som helst? Ex hemma och till jobbet eller om jag går på affären?

Kram Katarina

[Pirkkolino]
0

#2 Jag menar så. Och den säger jag efter min egen erfarenhet. Men här har jag läst även motsatsen vad jag känner om saken. Jag ändå säger som jag känner. Ande energier kan följa oss levande vart som helst.

Kram. Pirkkolino

kali
0

Då förstår jag Glad Jag är inte så insatt i detta ämne så det är mycket som är fascinerande tycker jag.

Det vi känner på jobbet kan mycket väl vara något som hon har med sig för hon säger att det det finns aktivitet hemma hos henne. Särskilt på nätterna. 

Kram Katarina