Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1296 ggr
Mads
0

Stök

Kommer hem efter att ha varit ute på en cykeltur med min lilla son. Då är det stökigt i vardagsrummet och sittdynorna i fåtöljen och kuddar är helt upp och ner vända…

Är 100 % säker på att det inte såg ut så innan vi begav oss för då satt jag i fåtöljen. Så vem är här & stökar ? Känns som någon som är irriterad på mig.

Amor Vincit Omnia

[outgrundlig]
0

Ooops! Inbrott eller andebesök? Andebesök förmodar jag :)

Kanske inte irriterad utan bara pratsjuk med dig, vem vet? Flört

Mads
0

# 1 Ha ha, nej inte inbrott igen tack och lov.

Pratsjuka får de gärna vara men de behöver ju inte stöka till, det gör ju min lilla vilde så bra redan.Glad

Amor Vincit Omnia

[outgrundlig]
0

#2 Ha ha ja det räcker med en som stökar ner. Testa att tänka/prata och säga detta till den som finns med dig, att det räcker med din son som stökar. Men bekräfta att du märkt av stöket och be den att telepatiskt föra över budskapen. Glad Jag tror personligen att den gillar dig och vill busa för att få ännu mer kontakt.

signemo
0

Inte kan nån vara irreterad på Dig.

Här om dan när jag var och flyttstädade hos dottern. Så öppnade sig hennes garderobsdörr. Påverkad som jag är att detta forumet. Så säjer jag. Tack så mycket. Det var bra att Du visa mig att resväskan stod kvar.  Säj till om det är nått mer.

Jag har nog blivit lite tokig

Var rädda om varandra

Mads
0

# 3 Ja, det räcker både med stök och med inbrott Flört

Min direkta känsla när jag såg det var att någon ville poängtera något, var lite irriterad. Numera brukar jag ju känna av ganska tydligt vem det är men idag är det lite tomt på den känslan.

# 4 Inte är du tokig, sådär gör jag också. Pratar rakt ut i luften, tom skäller till ibland…Flört

Amor Vincit Omnia