Läskigt! (andar, spöken)
Måste bara få skriva av mig om detta…
För mindre än ett årsedan så satt jag på min säng en kväll och då såg jag en tjej springa förbi mitt rum ( inga steg hördes eller nått ) bara en tjej med blåa pyjamasbyxer och en vit stor thisert och så hade hon brunt långt hår och kan ha varit 10 år. Sen så tänkte jag inte mer på det och så har nu en gång nu nydligen dörren i köket till soperna öppnat sig och stängt sig, det har hänt en gång. NU i veckan så har te kokaren slått på sig själv och så glömde min syster släcka efter sig på toan och då när hon skulle göra det så släckte det sig själv. Igår så såg jag nått vitt svepa förbi mitt rum ut i hallen när jag satt och åt i köket . Ibland känna att någon sitter på mig när jag ska somna och sen tar den mig på kinden och då ryser jag i hela hela hela kroppen. vad kan detta vara??? det måste vara någon som är i våran längenhet. Tycker att detta är obehagligt. och våran hund på 1 år har börjat bete sig konstigt och kan bara mitt i allt ligga ner och vakna till och morra och skälla. Det måste vara nått som vill säga oss nått, såg en vitt ansikte i källartrappan också här för ett halvårsedan. Detta är jätte jobbigt och jag vill nästan flytta känns de som , för nu den sista veckan har det hänt så mycket!!!
Jag för mindel tycker det är spänande..Men det är klart,det kan bli för mycket också….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Har du sett nått sånt förut ??
#0 Jag vet att jag är fel person att svara dig. Jag är "fel" därför att jag aldrig har känd rädsla mot oförklarade händelser. Och den beror på att jag har alltid känd inom mig ande-energiers närvaro. När det händer oförklarade saker runt om mig, känner jag samtidigt att någon ande vill väcka min uppmärksamhet. Istället för rädsla, tar jag "diskussion" med energin. Och småningom får jag svaren på ett eller annat sätt. Sedan lugnar det ner sig tills det bli något viktigt igen vad jag bör veta. Så här jag upplevt under hela mitt långa liv och därför andras rädsla är så svårt mig att förstå. Jag försöker, men inte kan ärligt säga. Jag förstår dig. Men här finns säkert såna som förstår dig också.
Kram. pirkkolino