Har vi humor?
Jaa, det har jag iallafall
Har ni?
Vissa vill leka med denna sida och jag ser på deras ungdomlighet, naivitet, skicklighet i att driva med vårt intresse till att bli skojigt. Man får ha glimten i ögat
Frågan är bara, slösar de med tiden eller är det bra för dem och oss alla. Ja, Jag tror att det är bra för dem, precis som för oss att skriva i ett Forum såhär. Sedan vet man ju inte om det är en eller flera i tråden men jag säger dem…..
Vad säger ni andra och även ni som har skoj? 
Personligen kan jag tycka att allting är utvecklande för oss alla.
Kramis
puff
Jag har en enorm humor och den kan vara lite sjuk. Den har faktiskt gjort att jag vissa gånger blivit missförstådd här på ÖN…
Vad vore livet utan humor säg???? 
Ja utan det så kommer man lite kortare……
Jag har massor av humor, men också kan bli fel tolkat när jag skriver. Det går bättre att babbla…. 
¤4 Du är så klar och tydlig i det du skriver, vi förstår dig
prata på du bara och lev ut allt!!! :)
#5 Oj men nu måste jag tacka dig…Hjärtligt Tack….För att skriva inte tillhör min starkaste kunskap, den vet jag själv…Och att du peppade mig så..betyder jättemycket för mig…Jag skickar STOR kram också. 
Ja, det skall du veta att när du skriver då lyssnar jag för du har så mycket klokt i dig så du kan börja att ta fram allt det skämtsamma du har inom dig för du har mycket kunskap!!!
Storkram tillbaka!!!!
#7 Jaha du..sådan är vår goa pirkkolino……
#0 Förresten har du läst i min tråd lampan att jag svarat om de två namnen du fick upp? Kram
Jaaa har jag inte svarat? Glömt???? Skall genast gå in där….vet att jag tänkte en massa så mina tankar måste ha vimlat runt och jag glömt då att svara
OOOO tack igen…jag ska öva här nu i smyg…och sedan överraskar jag dig (någon gång) med min "nya kunskap"…Ja den erkänner jag att jag har på vissa områden mycket kunskap och även bubblande humorsinne…men de kommer fram bättre när jag babblar. För att jag har född som "blandras" och den orsakade att jag hörde mycket rotvälska när jag var barn och gick i skolan. Även lärarna kändes tråkiga…därför jag halvsov över svenska lektioner. Då blev min svenska, speciellt gramatik.. invalid svenska.
Men, jag själv är glad ändå och inte blyg att försöka vad som helst.
Kram igen.
Jag anser mig har humor. Jag bjuder gärna på mig själv.Driver rätt mkt med mig själv. För ett par veckor på jobbet,så sa en av mina jobbar kompisar " Att du kan då verkligen bjuda på dig själv.Men du kanske föringar dig själv också" Det fick mig tänlka till. Hur ser jag på mig själv…
Men jag skrattar heller åt mig själv än andra…Om ni förstår vad jag menar..
Min svärmor hade en väldigt sjuk humor och hennes söner har ärvt den och inte nog med det den smittar av sig på andra omkring!
#11 Strunt i grammatiken!! Kör på i din stil och testa oss om vi hänger med. Vi säger till om vi inte förstår
och ber dig upprepa det igen o igen o igen tills vi skrattar alla tillsammans……..
Du är så skön när du berättar din kunskap till oss så detta kommer att gå bra!!
#12 Ja, det är så i ens liv att man får en puff och tänker till, så har det varit för mig iallafall, man får bjuda på sig själv och ge skratt tillfällen……..bara att le/skratta med.
#13 Antar då att du lärt dig av detta…. :)
Min #10 var menat till #7 såklart…men Jeremina var snabb och hann före mig.
Härligt, Jeremina, se att du är tillbaka… Den saken gör mig ännu gladade än vad jag redan är. 
Vad vore livet utan humor. Och humor kan vara "förlösande" Men också lärorikt..
Håll humorn vid liv, skall lägga mig nu och kommer hem efter 17.00 imorgon……..
kram på er alla!
#14 Nu säger jag …tack igen…vad skulle jag annat skriva till dig som uppmuntrar mig så härliga sätt….