Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2581 ggr
[Jeremina]
0

Skvallerbytta!

Det finns en Skvallerbytta här på iFokus ÖN som upplyser anhöriga till mig vad jag skriver men ger inte en sann bild av det.

Jag vet vem du är och skulle uppskatta om du kontaktade mig istället. Vi känner ju varandra sedan 70-talet så svårt ska det väl inte vara?!

Nu tänkte jag igår att jag skulle lämna iFokus helt på grund av detta men har bestämt mig för att stanna då jag trivs här.

Hoppas du hör av dig med ditt rätta namn….no hard feelings! Flört

Eija
0

Va skönt att du inte ger upp, utan stannar kvar  här Jeremina trots detta….

kram på dig

Eija

[Sisa]
0

Jag hoppas detta löser sej

till det bästa.

Kram Jeremina

från Sisa

evaste60
0

Oj vad tråkigt med människor som har så lite att göra, att de måste skvallra. Omoget och barnsligt!

Bra att du stannar kvar här Jeremina! Glad

Kramar från Eva

Choklad
0

Jag håller med övriga..vill att du ska stanna kvar här  ju

U R us

[rore]
0

FörvånadVill ju ha dig kvar här.Glad Snälla stanna!

ullis30
0

Ja ge inte upp bara för nån e så dum,taskigt gjort många kramar

Cristine
0

Så otroligt dumt och barnsligt att gå med skvaller. Den personen tycks aldrig ha hört talas om karmalagen. Avundsjukan har fult tryne. Man ska aldrig vika undan för sådant.

Kramar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[mia-38]
0

Fy så tråkigt.

Hoppas verkligen att du stannar kvar!

Kramar!

Free-spirit-minded
0

Ja, det låter trist men dina anhöriga kan ju själv gå in och titta vad du skriver och göra den människans vetande  onödigt Glad.

Stanna kvar du behövs

signemo
0

Vad tråkigt. Jag har en sån anhörig . Man kan inte prata speciellt mycket innan det rings vidare. Därför får den personen inte reda på något. Jag blir som en mussla inärheten av den. Stå på Dig.

Var rädda om varandra

powderpuff
0

Inte här också Skrikandes Är ofta inne på ett annat forum där det börjat likadant. Många lämnar + end el annat. Det är så jäkla tråkigt med den här avundsjukan för det är ju säkert det som ligger i botten på det hela…

Det är bra att du stannarKyss

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

signemo
0

Haha, där har man för att man skrev om personen i # 10. De kommer hit i kväll.

Var rädda om varandra

chik
0

Signemo!!!Hi.hi.

Jeremina!!Vad är det som händer…Jag hoppas att du inte bryr dig om det-sådant.På mitt språk-Skiter i detOckej!!Det är lätt för mig o sitta här o skriva,för jag vet hur ledsen man blir av skit prat.Men bit i hopp o visa hur bra du är.

Många tankar från Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

mayolica
0

Tråkigt med allt bakomryggenprat,både på nätet och i vardagen.  Stå på er och stanna kvar om ni trivs, låt inte andra få förstöra

skickar styrkekramar till alla utsatta

~ mayolica ~

molly57
0

Var kvar du. Du behövs…

Kram.

Mysan59
0

Håller med dom andras kommentarer, bra att du stannar!

Det finns tyvärr för många skitsnackare Skrikandes

[Hellas]
0

Bra att du står på dig Jeremina, dessutom vill jag även tillägga att det är lika illa att lyssna på skvaller, i regel ligger det ingen sanning alls bákom de historier som målas upp eller så är de förvrängda på ett finurligt sätt.

Kram

Mads
0

Så oerhört omoget av en vuxen människa, karma säger jag bara Glad

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Åh, ni är för härliga..nu känner jag attajag gjorde rätt val. Ni får ursäkta om jag inte svarar eller kommenterar på en gång i min egna trådar. Vår internetuppkoppling har strulat i 3 veckor nu, masterna verkar inte klara allt detta regnande…..Kram till er alla!

Mysan59
0

Jag håller med dig Hellas.

Kvickast
0

Du behövs här på ÖN, Jeremina, tack för att du stannar kvar :):)

Sunflower
0

Men har ni inte alldeles för många sånna här trådar redan? Är inte det här en typisk sak man kan ta över pm, om du vet vem det är. Varannan gång man tittar in här tycker jag det är trådar om att något tänker hoppa av, får 23 svar att den behövs och är helt oumbärlig, personen blir rörd till tårar och stannar.

Varför skulle du hoppa av forumet av en sådan anledning?

Det finns väl massor man skulle kunna tänka sig göra för att ändra på en sådan liten sak, först tycker jag det hör till att man inte skriver någonting utlämnande om sina vänner eller familj utan deras vetskap, eller det skulle inte jag vilja. Annars kan man ju skriva om, istället för att skriva Per Andersson, min kompis Per från Ljungskile som jobbar som bilmekaniker eller vad det nu är, är det väl bara att skriva så att man inte skulle kunna räkna ut vem det handlar om. Och komma till själva kärnan av det man vill, jag har en bekant som varit med om något intressant… För det är väl en sak om man själv väljer att gå ut med bild, presentation och namn, då tycker jag faktiskt man kan tänka extra på att det faktiskt inte är ens anhöriga som gjort det valet, höra efter om det är ok att man skriver om dom eller göra det med en försiktighet, typ att inte ge tillräckligt med info för att man skulle kunna räkna ut det.

[Jeremina]
0

#22 För det första har jag inte lämnat ut någon el något namn. Personen råkar bara känna till situationen och känner mig så koppling kom där.

Jag har fått tråden borttagen och kommer inte att skriva något mer om saken el personen.

Angående att bli rörd till trådar….Vad är det för fel att bli glad att människor tycker om en och tycker att man gör ett bra jobb?

Däremot sådana glädjedödare som du kan i alla fall jag vara utan här på ÖN!

SilvianLuna
0

Mycket snack och liten verksamhet, skulle man kunna säga till dem som pratar skit bakom ryggen. Det är uppenbart att sådana människor är rädda för att tappa ansiktet och inte smutsa ner sitt eget rykte.

[mia-38]
0

Man kan kalla det för dålig självkänsla och de måste bara klanka ner andra bakom ryggen. Har själv vart ute för det nyligen. Mindre skoj. Så jag förstår Jeremina till fullo.

SilvianLuna
0

#25 Jag har varit med om det större delen av mitt liv. Och nej, det är inte skoj alls.

Sunflower
0

#23. Det är såklart inte någonting fel i att bli rörd till tårar, men själva upplägget i det här är samma visa varenda gång, och kom igen nu, visst måste ni märkt det också. Du tänkte lämna ÖN för något konstig anledning som knappt hörde hit egentligen, men bestämde dig för att stanna. Alltså inget nytt har egentligen hänt, varför ens nämna det? Jo antagligen av samma anledning som gör att det är så många av de här trådarna på den här sidan, en liten boost av att höra att man har rätt, är bra och annat smickrande. Kom igen, kommentarerna som följde kunde väl alla räknat ut redan, du kan ju på allvar inte blivit överraskad utan med handen på hjärtat även om det var fint, så är det väl det här du ville ha och höra.

Det är väl klart att det är svårt att bara hålla sig till paranormala diskussioner, och det är väl klart det får vara med annat också, det är nog svårt att undvika. Men och nu inte riktat till dig helt personligt då jag har tröttnat på antalet trådar som är i den här stilen, det är ju värre dramatik än på flera ungdomsgårdar tillsammans. Som barn som sneglar på föräldrarna och säger till att de ska rymma hemifrån lite innan de är på väg ut genom ytterdörren. ALLIHOPA JAG SLUTAR! Jag gillar er så mycket och kommer sakna er så men det blir bäst så, jag tror ingen tycker om mig längre och jag förstår er (eller?). (I lite olika versioner) Kan man inte bara skippa sådana här inlägg, kanske sätta upp en gräns för hur många sådana meddelanden per medlem som får skrivas lr något?

isac
0

håller med senaste inlägg det är löjligt när det blir för många, kan man inte ta sådant via PM? Till de man vill skall bli berörd av det?

Jag har läst flera trådar här och håller med att stöttning är bra i mycket men ärlighet varar längst. Kan man bara inte ta allt för vad det är? Måste man hela tiden pocka på uppmärksamhet, tävla och framförallt den svartsjuka som är spridd här. Alla som skall vara bätte eller är sämmre.

När vissa ger råd kommer andra och trampar på dem (har inte hänt mig) men vågar man ge råd med tanke på hur vissa går på folk?

Nej jag tycker lite som förra talare kanske ungdommarna är barnsliga men detta är lite värre ibland.

Slut med allt drama. Se till att få forumet roligt. Inte bara söka bekräftelse.

[mia-38]
0

Men varför läser ni ens dessa trådar då om ni stör er på detta?
Valet är fritt. Ni kan hoppa över.

Jeremina pockade inte alls på uppmärksamhet. Hon tävlar inte heller.
Hon ville berätta och kände sej osäker på om hon orkar vara kvar.
Vad är felet i det???

Ta det för vad det är eller sluta läs de trådar ni inte är intresserade av.

Kram från mej.

[Hellas]
0

#27 Sunfllower är kanske inte inne så frekvent och då h*n är det så har det råkat vara en sådan tråd.
Det är väldigt länge sedan vi hade en liknande tråd här.

#28 isac, det är högst märkligt att Du lägger in en sådan kommentar överhuvudtaget, Du har varit här i två dagar och kan ju rimligtvis inte alls veta hur det förhåller sig såvida du inte lyssnar på andra förstås.
Du skrev ju i en tråd att du höll på att lära dig hur det fungerade här så att du skulle ha hunnit med att uppleva en massa sådana här trådar är ju ganska märkligt om det inte är så att du kanske varit medlem tidigare men med ett annat nickname.

[Jeremina]
0

#30 Just sunflower fanns ju inte ens när jag skulle kolla personliga sajten igår. Håller med dig med hur de vet så mycket hur det varit och varför denna anonymitet? Det verkar så personligt mot mig!

#27 #28 Kan också säga att sättet jag skrivit inlägget på är skrivet så personen i fråga ska förstå vem jag menar och vad jag menar. Jag vet inte vad personen har för alias här inne men jag vet hennes rätta namn.

Meningen var också att hon skulle kontakta mig personligen som jag skrev och menade via pm. Men hon kan ta det öppet i tråd mig kvittar det för jag har inte gjort något fel.

De som nu stöttat mig i denna tråd har de flesta känta mig i snart i ett år här på sajten så de vet indirekt vad jag menar med det jag skriver.

Jag har haft lite väl mycket negativa påhopp under några månader nu och därför var det detta som nu hänt som nästan fick bägaren att rinna över helt enkelt.

Vidare har jag ingen anledning att behöva förklara mig för någon men nu kände jag att jag skulle klargöra det.

Avslutar med att mina förmågor är så väl förankrade inom mig och jag har faktiskt ett liv utanför internet. Där det mediala verkar och ger sig till känna jämt.

Det är de vardagliga händelserna som jag vill förmedla och berätta om här på ÖN.

Skickar glada måndagshälsningar från Jeremina! Glad

chik
0

Ha en go dag själv Jeremina.Önskar lena dig

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Jeremina]
0

#22 #27

Sunflower du skriver att man kan det via pm och jag har skrivit alldeles nyss att jag inte vet personens nickname i #31.

Men nu har jag en fråga till dig: Om jag vill ta saker via pm med dig nu så går det inte för du har inte aktiverat din sajt.

Kul att du skriver just om dramatik på ungdomsgårdar för jag växte nästan upp på en under 60-talets slut då jag hade en nära anhörig som var förståndare för en sådan i Stockholm. Bara en parentes….fniss!

Vidare kan man fråga sig vad är det för fel att ta fram barnet i sig ibland? Vi har alla, hur gamla vi än är ett barn kvar inom oss som ger sig tillkänna då och då, ÄVEN DU!

Som sagt ……no hard feelings! Flört

isac
0

#30 Oj, har ni fått så många som säger liknade så ni tror jag varit med tidigare. Det var illa. Trodde vi inte var så många som reagerade.

Ja jag är ny men som jag skrev har jag läst massa trådar. Då menar jag massa så jag kommit in i det. Så jag kan se att många skriver liknade. Varför är du så aggresiv mot mig? Jag har inte gjort dig något. Kan du vara snäll och inte hoppa på mig är det något skriv via PM kan vi lösa det.

#31 Det var ett lustigt svar på det jag skrev men ja ett svar i alla fall. Jag tvivlar inte på din förmåga tror jag ingen annan heller har gjort så varför ta upp det?

Det ända vi tyckte var vel att det är bättre att ta via PM om dom som svarar ändå är folk som känt dig länge? Jag är ny här men som jag skrev över det är lite tråkit att gå igenom alla trådar om det övernaturliga och bara se massor av sådanna trådar. Men det är vad jag tycker och därför svarade jag nu på denna tråd. Alltså är detta svar inte bara till dig utan alla som gör liknade.

Happyspirit
0

Nu låser jag tråden, den har spårat ur. Resten får ni sköta över PM.

Inlägget är låst för nya kommentarer