Test till utdrivning
Jag fick förslag om att tänka på ljuset intensivt så att den onda energin/anden försvinner härifrån. Men behöver hjälp av flera till detta.
Ni kan läsa min tråd " Mördare på gården" så begriper ni vad jag menar.
Tänkte att vi kunde vara några stycken som sänder ljus till honom klockan 18.00 ikväll.
Vi kan testa och se om det fungerar.
Vill ni vara med?
Här hittar ni tråden jag skrev om ovan.
Jag ställer upp

Jag är med.
Jag är också med :)
jag har redan skrivit i den första tråden, men skriver att jag är med här också.
U R us
Måste man vara där eller kan man göra det hemma?
veganen. Du kan göra det hemma hos dej. Bara tänk ljusa tankar och att få över honom till andra sidan.
Glad att så många vill hjälpa till. 
#7. Då gör jag det. =) Det ska nog gå bra tror jag. =)
Ja jag hoppas det. Inte kul för de som ska bo här efter oss annars.
#9. Har de bett honom att gå? Det brukar fungera, fungerade för mig, men ibland knackar det. Ska du flytta?
Jag hade ett medium här. Men det var förmodlingen inte han som han fick över.
Jag ska flytta ja. Men inte pga av detta.
kl 18.00 jag är självklart med efter som jag föreslog det..
*Alma
"puff"
Jag är med!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag är med!
Kom nu att tänka på att vi kanske skall sätta en minimitid för själva ljussändningen. Sedan de som känner att de vill fortsätta gör så medans de som känner sig klara är klara. De kan sedan skriva i tråden och vi väntar in alla och lyssnar med spänning på hur vi upplevt detta. Eller?
Det är lugnt! nr 17
Nu har jag sänt ljus till Valter. Jag hoppas att han förstod och gick över. Jag har aldrig gjort nåt sånt här innan.
Känslan jag fick var att jag började frysa intensivt. Kände en tryckande småvärk i huvudet.
Jag tackar för all er hjälp! Nu är det bara att vänta och se om han försvann.
Hur kändes det för er andra??
Jag missade tiden men fick en konstig känsla så jag tror jag hjälpte till i alla fall.. =)
Tack veganen. 
Jag såg honom gå iväg motvilligt, om det nu var han men jag tror det.
Jag fick symboliskt till mig några bilder när jag skickade ljus.
Först såg jag hur några personer/ gestalter satte sig som i en ring och höll varandras händer.
Sen såg jag en manlig gestalt som försökte komma undan och hitta ett mörkt hörn, men snart var det ljus runt om honom. Jag försökte skicka några lugnande ord till honom. Sen kom ett barn (pojke) fram springade till honom och det blev ett kärt återseende. De kramades och mannen lyfte upp barnet och satte det på sina axlar. Barnet försökt få honom att gå framåt men han ville inte. Då kommer ytterligare ett barn också den en pojke, fram till honom något äldre en den första. Även det blev ett glatt återseende. De fick mannen att gå framåt och genom en dörr till sist. Jag försökte stänga den efter honom men han kom tillbaka och hämtade med sig ytterligare en person genom dörren. Sen kunde jag stänga. Då stängde jag ner mig och såg till att dra av mig energierna.
Upplevde ni andra något?
Alma
Tack #22 och #23.
Ni är duktiga på sånt här.
Hoppas nu att han stannar kvar.
Kramar!
Jag kände som dig #22 och jag har meddelat #0 om vad jag var med om. Lycka till
#25. Tackar dej så hemskt mycket. Och alla andra med.
Nu får vi se om vi lyckades. Men hoppas det. 
Jag meddelade Mia. Ni som vill ha mitt meddelande till henne kan meddela mig så ni får det också. Ville bara inte lägga ut det här för allmän betraktan.
Kram och hoppas att vi lyckats!!
Tack Mia! och Outgrundlig har ett PM 
#28 Svarat dig nu :)

Hoppas det blir lugnt nu. Jag bad honom gå mot ljuset och att nära o kära skulle möta honom där.
Kram
Tack skrult för hjälpen. 
#32 Härligt att höra! Själv föråt jag mig på stekt strömming när jag var mindre men älskar sill.
Jag såg en man,med mycke hat inom sig.Men hatet är nog mest riktad mot sig själv. Han har nog haft det svårt. Vågade inte se ljuset (kärleken) inom sig.: Genom detta blev hatisk, framför allt mot sig själv,men även mot andra. Men mest pga av rädsla.Rädd att bli avvisad.Tror han upplevt det i både som barn,men också som vuxen. Vilket gjorde honom misstänksam mot alla och allt.Såg inte heller dom som ville honom väl..
Jag såg en port,där ljus och kärlek flödade. En arm stäcktes ut,mot mannen.Såg kvinna som jag tolkade som hans mor,en man (ev bror) såg också ett barn.Vet dock inte om det va mannens barn.
Kändes väldigt starkt. Mannen fick ta emot kärlek,vågade öppna upp för ljuset och kärleken som kom till honom. Jag hoppas mannen också vågade ta steget fullt ut och gick in i ljuset. Däremot är jag säker (hoppas jag iaf) att energierna blir bättre. Den negativa energirna sakta tynar bort. Haten och illviljan var nog mest riktad mot honom själv. Vet inte om han blivet sviken som barn,Men han vågade inte känna efter,vågade inte se kärleken och ljuset han hade inom sig.Därför också svårt att gå mot ljuset…
Hur som helst hoppas jag det blir lugnare o att mannen gick mot ljuset och kärleken,,
Tack så mycket molly!
Det är spännande att se vad ni såg.
Det är nog ingen fara du.
Tyvärr missade jag alltihop, har haft barnbarnen hemma ….
U R us
Tro inte på fan!! Bara människor som mår dåligt.Eller människor som är psykiskt sjuk. Psykiskt sjd (ont i själen) är tyvärr svårare att botan än fysisk sjd. Onda själar tror jag inte på…
Jag kan se att våra upplevelser vävs in i varandra. Vi upplever ju allt på var och ens sätt men sammantaget så år det coolt när jag nu sitter här och läser
Har du druckit upp ditt kaffe ännu Mia? Gott?
#43…hehehehe…jag dricker som tusan. Och gott var det med.
Jag märker med att allt vävs in i samma mönster. Spännande.
Ja verkligen! :)
#46 Jaså är det efterrätten?
#46…Har inget starkare hemma än just kaffe….synd…

Jag upplevde mannen som en mycket envis man. Han kunde inte vara lätt att leva med.
Efter att förklarat vad som han kunde vänta sig och med en hel del övertalning gick han över.
Jag ville varit med..Suck
U R us
Ja! det finns verkligen en röd tråd!!
Kanske göra något liknade flera gånger. Inte utdrivning.Utan försöka mediter/läkna över någon pesron. Bara en har inf om denna pers.Och se vad vi kan komma framtill. Prova som det blev i kväll. Jag brukar få upp bilder och inf vid healing. Annars får jag sällan till mig något. Tydligen behvöer jag öppna upp (vilket jag gör vid healing) En tanke bara..
Jag måste fråga er en sak som såg honom. Hur såg han ut? Jag vet..men vill testa er lite…fniss.
Han var rätt så lång och smal. Mörk!
#55 Hur var han klädd?
Rätt så vida byxor med hängslen och randig skjorta.
#57. Ok. Jag har sett honom mörk och lång. Långsmalt ansikte lite fårat. Och han är mörk med lite skägg.
Kläderna som vi sett (tre stycken här hemma och ovetandes om vad den andra vet) stämmer inte riktigt med vad du såg Cristine. Men han kanske hade bytt? fniss…
Fler som vill berätta hur han såg ut?
Ja de visar sig ibland vid olika åldrar.
#59 Ahaaaaa…Tror de arbetade mycket i skogen. Är nog typiska kläder för det som han hade då du såg honom.
Ja det kan tänkas för det var ju arbetarkläder.
Mia!!Intresant..Hej föresten.
Nu till min fråga.
Hur käns det hemma hoss er Nu??
Himla synd att man missade denna tråden.
Var inte inne….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej chik. 
Det är ganska lungt. Men än märker vi nog inte om han är borta eftersom energierna dröjer sej kvar ett tag.
Kram!
Tror du det.
Om jag har förståt det rätt så käner man med engång att det blir lättare luft..
Men jag är helt novis på detta….
Men det vore ju intresant om det fungerade.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag såg oxå honom med hängseln o randig skjorta
Lite kutryggig eller liksom hängde ner lite med huvudet,sur och tveksam på att gå vidare..
JAg var inte helt säker på att han gick mot ljuset i går. Han såg ljuset och hans sinnes stämning kändes bättre. Kanske behöver han mera tid. Ev vi provar en kväll längre fram.
Han var väldigt låst i sina känslor (rädslor) Kan hänga att vi behöver jobba lite mera på honom.Men jag tror att han "mjuknat" upp lite men beöver tid. Så kanske ta en kväll till..
Jag kände honom inte last gamal ca 50-55.Högst 60 år."normal byggd , men jag upplevd honom inte som grovarbetare precis.känns som han varit sjuk en del i sitt liv,både kroppsligt men framför allt självsligts. Drog nog sig undan.Han kan upplevs som en udda person. Gick lite sina egna väger.Envis var nog "bara förnmanet på honom"
Jag Ser inte så,jag brukar mera få till mig känslor och sinnets stämmningar..
Jag såg honom bara som en ljusvarelse , eller rättar sagt konturerna på honom . Men jag uppfatta honom som lång och normal byggd , jag är ganska kort själv och även jag såg honom i arbetar kläder.. ålder har jag ingen aning om men han var inte ung och inte gammal.
Han var stark i armarna för han lyfte det ena barnet lätt. Jag uppfattade det som han tyckte om barnen jättemycket.
Hur går det Mia? Jag är hemma igen efter min resa över helgen. Jag hoppas att allt är lika lugnt som jag känner det.
Jag såg honom också arbetarklädd fast bakifrån, det jag såg….
Hej.
Det är lungt. Har inte vart hemma så mycket visserligen. Men idag har jag inte känt av nåt alls. Ska fråga sonens tjej imorrn med. De sov här mellan fredag och lördagen.
Hoppas du haft det trevligt på Öland.
Kram!
Låter bra!
Jo, och vi hade tur med vädret, låg på Böda strand hela lördagen med solen gassandes. :)
Kram!
Det lät gott….
hmmmm

Ja det är alldrig fel att sända ljus till ngn som är en vilsen själ.
Men det behövs oftast betydligt mer för att få över en vilsen själ till ljuset.
Men ytterst sällsynt att man stöter på en vilsen själ.
Är mer troligt att det rör sig om en själ som redan gått till ljuset men den visar sig ändå som den var i livet för att man ska kunna identfiera honom.
En vilsen själ är oftast väldigt rädd för ljuset och går inte dit i första taget har man tur kan man få över den till ljuset rätt så snabbt men oftast är det ett jobb som tar flera timmar att genomföra.
När man jobbar med en vilsen själ så måset man först prata med den och få ett förtroende så att denna vilsna själ lyssnar på dig sedan kan det ta ett par timmar med samtal innan den vågar stiga in i ljuset.
Många gånger lurar dom en visar att dom går in i ljuset fast dom inte alls gör detta.
Men det känns så tydligt när dom går in i ljuset och det blir en omedelbar lättnad i huset känner man inte denna lättnad med en gång så har troligt vis inte den vilsna själen gått till ljuset.
Sedan är inte detta ngt att leka med eller exprimentera med för varje gång man misslyckas med att fär ngn till ljuset ju mer luttrade blir dom och ju svårare blir det att få över honom.
Så överlämna detta till ett riktigt Räddnings medium som har erfarenheten och vet hur man gör.
Lasse
Den erfarenheten vi har fått hemma hos oss är efter att vi "rensade" huset har det kommit många fler. Den kvinna som hjälper oss trodde att det berodde på att de fick hjälp över till andra sidan och använde oss som en kanal för att få hjälp.
Vet inte om det är riktigt men det kanske stämmer att de märker att här får vi hjälp dit "far" vi.
Tatsu

Ja du tatsu vilsan själar dom flyttar alldrig på sig dom är så fruktansvärt rädda och har en sådan fruktansvärt ångest som dom flyttar sig inte ur fläcken ifrån det stället dom befinner sig på.
Så antingen är dessa själar du får kontakt med från ljuset för dom rör sig precis över allt. eller så är det vilsna själar som redan befinner sig i huset och alltid funnits där.
Men att det skulle rör sig om vilsna själar är jag ytterst tveksam till. För det är så ovanligt man stöter på dom i alla dom hus jag varit på för att hjälpa till med vilsna själar så är det under dom senaste åren 5 tillfällen det rör sig om vilsna själar.
I övriga fall har det rört sig om själar som gått till ljuset nära ocgh kära eller ngn som varit boende i huset sedan tidigare.
Men väldigt ofta är det ett minne man läser av.Tex en händelse som skett i huset innan.
En vilsen ande är fruktansvärd att känna av dels så känner man en ångest och frustation med dessa vilsna själar man blir också fruktansvärt frustrerad man känner anden fruktansvärda rädsla. När man kommer in i huset är det som man gå in i tuggumi vartenda steg är att gå i motvind och oftast mår man som medium så dåligt att man kastar upp.
Ja upplever du alla dessa saker har du troligtvis med en vilsen själ att göra.
Men upplever du inte allt detta så rör det sig troligtvis om ngn som redan gått till ljuset.
Gör du en räddning och inte får över den vilsna själen så lär du få ett rent helvete efteråt så inget man ska försöka sig på på egen hand.
Att det skulle röra sig om ett flertal vilsna själar på samma plats ja då blir jag ytterligare ännu skeptiskare.
För ngt jag salldrig stött på och inte andra som jobbar med detta på ett seriöst sätt heller.
Jag var på ett ställe för 2 årsedan där ett medium besökt huset och sagt att det var 47 vilsna själar i huset och nediumet blev så fruktansvärt rädd så hon flydde huset.
När vi undersökt huset hittade vi inte en enda vilsen själ men däremot hittade vi minnen från bostaden om en knarkare som dött av en överdos 3 år tidigare vilket bekräftades av dom nya hyresgästerna.
Men ngt man kan känna av om man är öppen vi lärde dom boende att stänga ner och efter det så märkte dom alldrig av ngt mer.
Så detta med vilsna själar har tyvärr blivit hysteri efter det okända började på tv. Innan det okända var det väldigt sällsynt att folk ringde om vilsna själar nu är det nästan vrje vecka folk ringer om att dom har vilsna själar i sina hus. Men som sagt vad 5 vilsna själar på 5 år så ytterst sällsynt att man stöter på dessa vilsna själar.
Hm..Jag tog för snart fyra år sedan bort två barn (andar) Använde mig då av ljuset. Inga problem att få dom att gå över in i ljuset.
Däremot mannen som fanns i huset fick jag varning (från min guid) att inte "ge mig på " . Han var väl inte allt för "snäll" Och vad jag då kände (var ju ett tag sedan) så var det ett självmedvete val från mannen sida. Han visst mkt väl att ljuset fanns där,men vald själv att inte gå vidare Den hära energin var nog den mest negativa jag mött. Huset var ca 150 år gamal.Det fanns väldigt mycket negativa energier i huset,och dessa omgivning. Det var inte lyckligt hus precis.Många targiska människor öden,väldigt lite glädje och kärlek..
P.s Jag fick en smekning på kinden av pojken som tack..detta innnan han gick in i ljuset..

Ja du Molly fick du smekningen innan pojken gick till ljuset så är det ingen vilsen pojke du hade att göra med utan ngn som redan hittat ljuset för en som inte gått till ljuset hade alldrig gett dig en smekning på kinden men däremot efter dom gått till ljuset är det inte ovanligt dom kommer tillbaks och ger en denna lilla smekning eller att dom tackar för hjälpen men alldrig dom gör detta innan dom gått till ljuset så ytterligare en bekräftelse på att det var en själ som redan hittat ljuset.
Men däremot kontakten där du fick varningen av din guide var troligtvis en vilsen själ och ngt han inte ville du skulle få kontakt med för kontakten med en vilsen själ är nog det värsta du kan tänka dig och lite till för det är en pers och man mår fruktansvärt dåligt som medium under en räddning och detta illamående, ångest och frustation kan man känna av i ett par dagar efter räddningen.
Denna känsla är mycket värre en att ha influensa.
Lasse
Ja det är din sanning.(jag har min)JAg var i huset ett par timmar. Fick fram både barnen (inte syskon) och mannen. pojken hade ett tragis öde. Nu är det ju flera än jag som har upplevt pojken. Det var för oron i huset som jag tillfrågad.(även de andra som fanns i huset)
(Mannen i huset,kände jag som den som höll barn kvar.Kände också mannen ilska när barn vände mot ljuset.Den känslan var mindre trevlig upplevelse)
Jag hade också kontakt med ett sk "riktigt" medium både för och efter,som kunde bekräfta min upplevleser. Frågade henne om råd.(hon stötte också mig mentalt) Jag har upplevt ande kontakter tidigare. Både "onda och "goda". Bara för ett år sedan var jag med om att hjälpa en man över som tog kontakt med mig på ett vandrarhem i norrland. Han fick härga på lite innan "jag fattande" att det var flera än jag i rummet. Jag har också upplevt ångest och illamående,men även kännt en väldig sorg. Jag har också haft kontakter i mitt hem,men dom är redan i ljuset.Men skramlade på lite ändå. Där var det andra "saker" det handlade om.
Så jag tolkar nog min upplevelse själv.Jag kändes pojken tacksamhet. Det blev också lungt på den del av huset som pojken "höll till på" Mannen var på den gamla delen av huset.huset var påbyggt.