God morgon 26/7
Himlen är grå stora vatten pölar på gården tyder på att regnet fallit i natt. I dag är det sista dagen på semestern, så man får väl göra den så bra det går.
Det finns inget som är omöjligt, bara man släpper tanken
God Morgon Sven o alla ni andra.
Du har helt rätt.-Det fins inget som är omöjligt.
Ja de där vädret är inte o leka med.Jag för min del tycker det kan va lite mysigt med gråväder,för då kan man vara inne med gott samvete.Jag har en konstig instälning,Att om solen lyser bör man vara ute……
Ambres-En repris.Kommer i dag på tv 2.För er som är intreserad.En sevärd man.Tycker jag..
nu önskar jag er en bra dag.O
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon
Vi har strålande sommarväder här idag. Är precis nyvaken men jag ser att solen skiner för fullt ute. ;) Ska fortsätta tvätta mina fönster idag tänkte jag. Fast först ska jag softa lite här vid datorn och dricka ett par muggar kaffe. Önskar er alla en skön söndag.
<3<3<3
Godmorgon på Er,
Jag börjar min semester nu, det känns fint. Önskar bara att vädret blev bättre. Här är det mulet, just nu i allafall. En semesterresa till Öland är planerad, vi åker imorgon.
#1 Vilken söt bild, du har alltid så fina bilder. Jag håller med, man nästan springer ut då solen lyser med sin närvaro
Man vill så gärna ta vara på fina dagar…
Som Ni säger, Ingenting är omöjligt!
Ha en fin söndag, Kram från Sisa

God morgon på er!
Solsken här också, pölarna från nattens regn börjar torka. Det får bli en lugn förmiddag, ska dricka några muggar kaffe till och försöka bli av med huvudvärken jag vaknade med.
Önskar er alla en härlig dag.
God morgon!
Här är det bland väder ,så det passar ju bra att vistas i tvätt stugan.
Även om det finns roligare saker att göra.
Bara att sparka mig själv i rumpan så jag kommer igång.
Ha en riktigt fin söndag.

goodmorgon!
Godmorgon!
Vädret är likadant som det varit senaste veckan, nämligen ömsom sol och ömsom tunga moln med risk för en liten skvätt här och där. Ibland blixtrar det och dundrar i dessa moln också.
Så nu börjar jag bli sugen på några sammanhängande soliga dagar.
Igår var stora städardagen och idag ska jag inte göra något speciellt mer än att åka in till köpcentret. Behöver fylla på i kylen.
Ha en skön söndag - glöm inte att vila!
god förmiddag!
Här har det tokregnat till morgonen men nu är det uppehåll, solen försöker titta fram genom regntunga gråa moln. Tung i huvudet och trött förmodligen vädret.
Om det är uppehåll tror jag att jag ska försöka få med mig familjen på en liten skogsutflykt idag.Ta med en fika korg och njuta av lugnet och hundarna får springa löst en stund.
Håller på att tvätta men det är så svårt att få tvätten att torka, fuktigt inne och fuktigt ute, rötmånad javisst men jag tycker att det har varit så här i flera veckor. Har en torkställning uppsatt i tv-rummet väldigt snygg inredning men vad gör man.
Ha en fin trevlig dag/Tatsu
God förmiddag:-)
Lite kallt här, hua hoppas solen tittar fram:-)
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Go förmiddag
Sov länge i dag (blev lite sent i går) Vi trotsade vädert och gillade.Men vi klarade oss,från regn.. Just nu håller solen på kämpa sig igenom molnen. Håller tummarn att "hon" lyckas. Längtar så efter solen,,
I dag blir det tvättstugan som gäller. Men det behövs ju också…
Ha en underbar dag..
God Middag alla öbor!
Solen skiner och radion spelar fin musik och ikväll ska jag till kyrkan och lyssna på ännu mer ljuvlig musik.
Och semester i tre veckor till.
Göteborg - imorgon anländer jag
Hörde ett ordspråk nyss som föll mig i smaken:
Livet är inte ett problem att lösa utan ett mysterium att Leva
Mycket klokt ordspråk.
Det gäller att välja hur vi vill se på det hela.
God eftermiddag alla..Här skiner solen idag..hoppas ni får en fin och trevlig dag!