Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: diktercitatvisdomsord
Läst 2724 ggr
Happyspirit
1

En fin bön<3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Herre, gör mig till ett redskap för din frid. Där hat råder, låt mig sprida kärlek. Enighet, där split söndrar. Tro där förtvivlan plågar. Förlåtelse där orätt sker. Hopp där förtvivlan råder. Ljus där mörkret härskar och Glädje där sorg smärtar. Godmodige mästare, låt mig sträva - icke så mycket efter att själv bli tröstad - som efter att trösta andra. Inte så mycket efter att bli förstådd - som att förstå. Icke så mycket efter att bli älskad - som att älska. Ty när vi ge - får vi ta emot. När vi förlåta - får vi förlåtelse. Och det är när vi dö som vi födas till ett evigt liv. Av Francicos bön 1700. Copyright © 2003-2007 din hemsida.

[Hellas]
0

Tack Happy, viken underbar skrift Kyss

TantAlma
0

Den var fin. Tack för att du delar med dig. Skrattande

stina63
0

Mycket vacker bön happy. Tack för bönen Glad

maiya
0

Mycket vacker bön Happy.

Tack för att du ville dela med dig av den.

Kram.

Happyspirit
0

Jag letade igenom nästan 15år gamla papper och hittade den här igen. Blev sååå glad! Så nu har jag satt ut den på min förstasida på min hemsida. Härligt att ni gillar den också. Den hjälper mig mycket! :) Hittade lite andra texter också som jag lagt ut under den positiva tråden som Sisa har startat här. :))

<3<3<3

[Sisa]
0

Har Du flera fina texter, vill jag gärna läsa mer.

Sisa

Happyspirit
0

Jag hittade en hel mapp som jag inte tittat i på över tio år tror jag ;) Hittade saker som jag skrivit själv också. Som jag blev förvånad över själv att jag skrivit för så längesen. Kommer att portionera ut lite då och då.Flört

<3<3<3

[Sisa]
0

Skulle vara intressant att läsa

det du själv skrivit.

Jag har alltid gillat att skriva, men det blir inte så mycket numera.

Mest på Fokus, men det är också mycket givande.Glad Och att läsa allt som

Ni andra skriver.

Sisa

[rore]
0

Tack så mycket för att du delar med dig.