Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 2314 ggr
Happyspirit
0

Kolla in detta!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

[outgrundlig]
0

Coolt Cool

Happyspirit
0

Visst är det! De var ju där bara för att filma på Neverland och dessutom står det helt tomt nu tydligen. Och så himla tydligt!!! Jag får gåshud över hela kroppen när jag ser den filmsnutten jag tror på det här!!!!

[outgrundlig]
0

Ja, så tydligt visade det sig, så det går inte att säga emot tycker jag. :)

snurro89
0

Det är fejk, dem har bevisat det för länge sen, :) Denna video har vart uppe på Spökbilder iFokus med. Det är bara en skugga från en person som går där utanför/brevid :P

Eija
0

WOW! Ja vad skall man tro….verkar ju vara ett riktigt repotage av hans hem….men man kan ju aldrig veta, det är ju så lätt att göra detta så professionellt så det ser så verkligt ut…räcker ju med att någon sitter där bakom med en lampa som lyser på någon som går förbi så att skuggan faller rätt…..

aja, nu börjar jag igen med mina spekulationer…men det är jag i ett nötskal….man kan ju inte tro på allt man ser eller hör…

Men som tur är så är det upp till var o en att tolka vad den tror….

Men om allt är riktigt, så är detta varkligen sensation att ha fångat hans ande på bild…..

kram/Eija

Happyspirit
0

#5 Då ser du inte samma sak som jag har sett ;) Och vadå längesen???? Hur längesen var det han dog???

Happyspirit
0

Ja, det är klart man kan fejka vadsomhelst. Men min känsla säger att detta är på riktigt. Men det måste man ju ta ställning till själv så klart. Det finns alltid folk som kommer att påstå att det är fejk helt klart. Men det spelar ingen roll för min del vad folk påstår jag väljer att Tro på detta!!!!Skrattande

Jag litar på min egen känsla i det här fallet som i alla andra fall med. Men respekterar helt och fullt vad ni andra tror så klart!

snurro89
0

#5 Som jag sa nyss i inlägget tidigare som du verkade igonera helt, har dem bevisat att det där inte är sant.

Kolla här; http://www.youtube.com/watch?v=0laFusN40qc&feature=related

snurro89
0

Men är inte verklighetstroget fast såklart alla får ha sina åsikter:P

Happyspirit
0

Ok Tack för din länk snurro. Men jag tycker det inte var någon bra bortförklaring, blev inte riktigt klok på den. Men så klart de måste ju försöka. :)))

Som sagt så respekterar jag att du tror att det är fejk, men jag tror inte det! Inte ens efter din länk! :)))

snurro89
0

en person gick på ett ställe, så det reflekterades på spisen men oekj:P

snurro89
0

eller eldstaden kanske de heterxD

Happyspirit
0

Ja jag såg det i länken du la in, jag köper det INTE :))) De försöker alltid förklara bort saker, det jag ser är ingen skugga inte en chans! Det är en ande och jag har sett dem förut så jag kan jämföra med det jag sett tidigare. Hur många andar har du sett vännen? Med fysiska ögon?Skrattande

Mads
0

Jag tror absolut det var en andlig närvaro, men beroende på gångstil och så är jag undrande om det är Michael eller någon annan nära honom sedan tidigare i familjen…Men häftigt och helt klart på riktigt !

Amor Vincit Omnia

Happyspirit
0

Man ser tydligt en sak till, men det får ni titta efter själva! :))) Som dock inte står i artikeln. :)))

snurro89
0

#13 Jag är skeptisk, och dem är inte svarta iallafall. det var solklart en skugga för mej:) Det är mer folk som vill fejka sånna här videos än folk som vill få folk att inte tro på andar trorjag

Happyspirit
0

Nehe, det säger du!? I fysiska cirklar är skuggorna svarta. Har du suttit med i en sådan? De är svartare än mörkret i rummet. Sug på den du! ;)))

Det gör mig ännu mera övertygad över att du inte vet vad du pratar om vännen. Svart betyder inte ont.

stina63
0

Spännande.. Tycker skuggan verkar vara konstig för att vara en skugga,

snurro89
0

#17 Sorry, men det låter nästan som du är elakt sarkastisk när du kallar mig vännen men de är inte så du menar va hoppas jag?Tungan ute

Ursäkta… Att jag inte vet vad jag talar om?

Mina upplevelser med det övernaturliga är väldigt lite, jag tror det började med att mina Porslinsfigurer jämt flyttades, fotsteg hördes saker försvann mystiskt och så vidare jag har sett mörka skuggor och ljusare, Jag tror inte riktigt på det hela jag vill ha med det och göra men samtidigt inte.

Det här, har dem bevisat inte är sant, de gick en snubbe där precis när dem filma hur konstigt är det att det blir en skugga? Inte så jätteObestämd

Vadå svart betyder inte ont? ja har inte sagt de :P

Mads
0

Vad ?

Amor Vincit Omnia

Happyspirit
0

Självklart måste man försöka vetenskapligt förklara bort detta med som med allt annat övernatuligt. Eller som jag skulle vilja kalla bara naturligt. :))

Men det hör liksom till konceptet att man måste hitta förklaringar. Detta är då nog den sämsta bortförklaringen jag hittills hört. Jag ser vad jag ser och jag känner vad jag känner. Thats it. Nu tänker jag inte gå in i mera försvar i detta. Det var inte min mening från början. Folk får tro vad de vill och jag ser vad jag ser. :))

Mads
0

Min bror som inte tror på det övernaturliga alls, och då menar jag han tror inte ens lite såg klippet & säger att det är MJ så då tror jag Skrattande

Amor Vincit Omnia

Happyspirit
0

Stoppa filmen på exakt 12 sekunder kolla till höger! Skrattande

Mads
0

Vad ser ni då ?

Amor Vincit Omnia

Happyspirit
0

#24 :)) Ja, det undrar jag med…….Flört

Kvickast
0

#0 Visst är det king of pop, har sett den här tidigare och är övertygad om att det är han :) :)

Hopoksia
0

Wow! Jag blir varm i hjärtat.

Skulle ni tro mig om jag berättade att jag träffade MJ inatt i en mycket märklig dröm?

Jag ska berätta och så får ni tolka det som ni vill.

Jag stod i ett trapphus i ett gammalt vackert hus och ringde på. Detta var den gamla vackra typen av dörr med vackra speglar på i massivt polerat trä.

Dörren öppnas och MJ står där. Han ber mig stiga in. Vi kommunicerar inte med språk utan telepatiskt. Det som förvånar mig är att det är så otroligt ljust i lägenheten, så ljust att det stör mina ögon. Han ber mig följa med in i ett rum. Detta är ett litet rum som inte alls är så ljust. Det finns en säng i rummet med ett gråmelerat sängöverkast. På sängen sitter en kvinna, jag ser inte hennes ansikte. I famnen har hon ett nyfött barn som  hon ger till mig och ber mig stoppa det innanför tröjan. Jag vill inte eftersom jag tycker att barnet skulle kunna kvävas då. Ingen fara säger kvinnan och MJ. Ta emot barnet. Och jag tar det och lägger det innanför min tröja och känner att barnet är tryggt där.

Och så går jag ut. När jag gått ut så står MJ i dörren och ler det allra vackraste leende med så mycket kärlek, och så säger han: Den där bilden, det är helt ok att du gör den.

Jag grubblade på denna dröm under tiden jag åt frukost och undrade vad den kunde betyda och kom fram till att det finns säkert ett barn till som har varit gömt för allmänheten, som Mj är pappa till.

När jag kom ner till affären en stund senare så såg jag på Aftonbladets förstasida "MIKAEL JACKSONS HEMLIGA KÄRLEKSBARN"

Men det har ju inte med filmsnutten att göra. Jag ska kolla igen.

Det skulle inte förvåna mig om han dyker upp lite här och var nu den närmsta tiden.

Happyspirit
0

#26 :)))) <3