Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 769 ggr
[outgrundlig]
0

Övning 21:e juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bad en vän att välja ut en av de bilder den hade för att lägga ut som övning. Om ni vill :)

Känn av personen som tagit bilden och skriv ner det ni får till er.

Lycka till Glad kram

Starfall
0

Det jag känner är en ung flicka, 13-14 år gammal. Brukar rida mycket, älskar hästarmen är allergisk mot katter. Då hon fotade bilden bar hon en ljusgrå jacka, jeans och gummistävlar. Hon är glad, sprallig men lite blyg. Hästarna betyder väldigt mycket för henne…

Detta var vad jag kände, det kan vara helt fel men ville iaf prova att känna av denna bilden :)

Kramar/carro

[rore]
0

#0.

Rullade fort ner för att slippa se vad andra känt in.

Det som kom till mig först var ett gäng barn i oranga flytvästar.

Käns som om de är ute på dagstur med båtar. Någon form utav läger känsla kommer över mig.

Sen fick jag känslan av att det är en kvinna/ tjej som står bakom kameran. Hon har mörkt halv långt lockigt hår.

Fritids ledare av någe slag. Älskar naturen och vill hjälpa barn och ungdomar som varit utsatta i livet.

Käns som hon själv kommer från trassliga förhållanden, från sin barn/ungdomstid.

Nu sprider hon kärlek och glädje och hon vill åter uppbygga hoppet inom andra.

Hon bär på mycket livskunskap från hårda mörka tider som hon lyckats vända till någonting positivt och som hon verkligen vill förmedla till andra.

Det var det som kom till migh i skrivande stund.

Tack så mycket för övningen/ Kram Rore

millam
0

Ville bara tala om vilken vacker dröm du har på bild!

Nej, ser inget, försöker inte heller, bara beundrar bilden

kram

[outgrundlig]
0

Vad kul att ni svarat! Själv är jag nyss hemkommen från jobbet.

Ett förslag är att jag meddelar er #1 & #2 vad som stämmer och övningen kan fortleva ett tag till. Är det ok med er.

Och ni som inte brukar öva och skriva här i trådar ni kan ju meddela mig om ni känner för det.

#3 Min vän hälsar att du är för härlig med din kommentar Skrattande

[rore]
0

Ja jag vill gärna vetaSkrattande Pm a mig är du jätte snäll

Starfall
0

Jag vill också jättegärna veta :) Så du får gärna pm:a mig Glad

[outgrundlig]
0

#5 & 6 Jag har nu svarat er båda. Kram

[rore]
0