Min morbror.
Min mammas, bror, dog när han var 18 han var sjuk i någon hjärtsjukdom och dem gjorde allt dem kunde men dem visste att hans liv inte gick och rädda dagen innan när han skulle sova var han väldigt svag, och nästa morgon hittades han död i sin, säng… Dem ringde efter ambulansen, mormor, som då var ung blev förvirrad av all sorg och sa sätt på han sockor så han inte fryser men, han är ju död sa mamma, men dem gjorde det ändå, sedan åkte han iväg men inte föralltid, mormor hade nämligen sagt till min morbror (hendrik) ; Hendrik om du dör så, lova mig att du besöker mig ändå…
Och det har han gjort, Stolar som drogs, ut och in, fotsteg och andra märkliga oförklarliga händelser, Det var ett film team, som skulle filma hos mormor, pågrund av en sak, då kände en av dem som satt där en kall hand på sin axel och ryckte till och skrek vem är där? Mormor, bara log och sa att det var hendrik, dem undrade inget mer…
Detta är ett litet bevis för mej att andar verkligen finns efter döden oxå!
va spännande:D:D vet du en gång såg jag min moster mitt i natten gissa om jag blev LIVRÄDD innan jag visste vem det va
#0 Jag vill säga till dig. lita på din egen känsla.
Jag har upplevt flera gånger under mitt liv samma sak. Flera personer har sagt till mig, att hon eller han kommer att "prata" teckenspråk hos mig, sedan de har dött. Det har hänt varje gång och år efter år förstärkt min tro mot reinkarnation. Den känslan vad jag hade redan som ett barn.
Kram. Pirkkolino