God Morgon 21 Juli
Här är det ganska grått och mulet ute än så länge men jag hoppas på det ska klarna upp och bli massa strålande sol 
Idag åker jag upp till stugan i några dagar, ska bli riktigt skönt att komma iväg och slappna av och bara få njuta..
Önskar er alla en härlig dag!
Kram
Kikar in och ser mig omkring.
Tyst och stilla.
Sommarstuga
Åh, vad mysigt.
*funderar
på att krypa in i skuffluckan på Jennie-s bil*
Om jag är riktigt tyst kanske hon inte märker en fri passagerare
Nej då!
Ska inte göra det.
Önskar er alla en godmorgon

God morgon!
Här i Småland är det molnigt med regnskurar, solen kikar fram emellanåt. Ska strax ha en sittning och efter det ska förtältet ner och allt ska packas iordning inför nästa ställe, Fun city i Varberg.
Önskar er alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon, här regnar det och är jättegrått ute, tung i huvudet och trött. Behöver lite sol och ljus tror jag.
Inget inplanerat för dagen mer än att ta emot kunder.Vi fick ett tel samtal från en förläggning att det kommer en familj med 8 barn +mor och far som är i behov av kläder så där får vi nog fullt upp med att hjälpa dem ett tag. Brukar vara lite problem med språket men man kan allid gestikulera och peka och göra sig förstådd på det viset. De har kontaktpersoner med sig så det brukar gå jättebra och de är så tacksamma och trevliga.
Stackars människor, uppryckta från hem och övrig familj till ett främmande land där de inte känner någon, annan kultur och väder. Barnen brukar anpassa sig snabbt men det är sämre för en del av kvinnorna.
Ha en bra dag/tatsu

#1 Mig går det nog att smyga förbi utan problem, lite svårare med vovven bara.. men hon är ganska mutbar 
#2 Ja jag älskar verkligen att vara där uppe, det är som min lilla "trygga" plats dit jag gärna åker för att njuta och ladda batterierna 
#3 Tack så mycket!
Nu är det snart dax för att packa det sista och sen åka så önskar er en härlig dag!
Kram på er!

Godmorgon alla! idag e de lite grå himmel men ändå fint väder ser det ut som Mysigt…
Ha en bra dag alla:)!
G´morron!
En hälsning från ett blåsigt Göteborg.
Snurro - hahaha!…den bilden var bra. Skulle faktiskt kunna vara jag 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
haha ja den e bra den:D
Ja, har man inte vaknat innan, så lär man nog göra det när man kör handen i brödrosten 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

#7 haha.. kan inte låta bli o tänka på min mamma när jag ser den bilden.. virrigare människa på morgonen får jag nog leta efter *S*