Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3987 ggr
Elisabeth-J
0

Forumträff augusti

Det är nu planerat en träff den 7-9 augusti, ev redan med start den 6. Träffen blir utanför (Hållsta) Eskilstuna i en indianby hs Lotta. Man bor i en Tipy, i vindskydd eller trapperstuga, det går även bra att ta med eget tält eller husvagn. Man väljer om man vill ta med egen mat, all köksutrustning finns på campen, vill man köpa mat finns den möjligheten också. Pris för boende är 100 kr/natt.

Det kommer under dom här dagarna att finnas olika utbud med kurser där man själv väljer vilka kurser man vill gå. Det handlar om medial utveckling och att göra olika indianhantverk som drömfångare, smycken, mockasiner m.m. Det här är en plats i underbar miljö och jag garanterar er att det är en må-bra-plats, ni som kommer att vara med märker det direkt :)

Är du intresserad så skriv gärna det här i tråden.

Mer info kommer inom kort.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LinnB
0

Åh, osis att det är så långt! Hade gärna velat vara med. Men hoppas ni som åker får det trevligt! :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är Intreserad..

Lena.P är jag i verkliga livet.

embla2
0

jag är oxå intresserad

Pluppis
0

Intressant Elisabeth! Den helgen har vi nog inget inbokat vad jag vet och då kan jag lämna familjen i sommarstugan!

Kommer det även ut en prislista för de olika kurserna/aktiviteterna?

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Elisabeth-J
0

#4 Ja det kommer ut så fort vi är klara med allt :)

Kram

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

Låter bra - jag är gärna med:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hellas]
0

Spännande detta låter, jag ska verkligen försöka komma :)

Soffe
0

Ja det låter intressant :-) Vill först veta mer info innan jag bestämmer mig ;-)

[GunillaF]
0

Oh..det låter supertrevligt. Ska kolla kalendern och verkligen försöka..

Kenzo
0

Vad kul jag kommer direkt får säkert med mig mamma (Abby) och en kompis(Karinag) så vi blir nog 3 st ev 2 st. Jag längtar redan. Tove

Elisabeth-J
0

Det fanns ett rop i en tråd om en forumträff så jag hoppas att samma intresse finns nu för er som efterlyste det Glad

Elisabeth 

BengtT
0

Hoho!Skrattande

Toyan
0

Låter kul Elisabeth. Jag är jätteintresserad.Glad

Kenzo
0

#11 Det var jag och jag ska försöka komma.

Morsan1
0

Underbara Eskilstuna! Ett yxkast från Morsan! Jag kan åka över dagen! :)

Härligt E; klart jag är intresserad!

Åsa

Eija
0

Låter intressant, är det samma typ som ni hade i Avesta eller är detta en annan sorts träff…..tänk om man kunde komma med tält o motorcykeln och ta vovven med sig om det gick för sig….för isåfall skulle det kanske gå att genomföra…..

Men jag avvaktar först när jag har hört med gubben o hur han har ledigt….för då kommer vi båda isåfall….

wolfie
0

Kollar almanackan senare..jag är då helt klart intresserad..!!wow med tipi o allt..!

Eija ta med både gube o vovve!Ska försöka locka med min gube med..!

christine79
0

Åh, jag vill oxå på forumträffen, men har inte råd att åka så långt. Min ekonomi är lite dålig just nu.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

linneru
0

Låter verkligen intressant =) Synd bara att de är så långt!

Eija
0

#17 Wolfie….va kul om du oxå kan ta med gubben din, dom bör bli fler för ordningen och jämviktens skull eller hur…Flört….vet mer när alla prislistor och annat är utrett och att han har ledigt….för semestern den får han redan juni måndad, så det blir en tidig semester…….

Men han har ju ledigt hela veckor p g a skiftet, så förhoppningsvis kan det passa just den helgen….för det är väl en helg tror jag….

Fonrims
0

Om inte min mamma ser detta, så ska jag ringa henne i morgon (eller så snart jag kan) och fråga om hon är intresserad. isåfall, kommer vi båda. :)

Eija
0

Jag puttar upp tråden…..och väntar med spänning på priser o utbud..

För nu är det iallafall klart att gubben min är ledig och helt med på denna äventyr….Men då måste vi få klartecken på att vi får ta med oss våran fyrfoting oxå…

Om allt går så blir det med motorcyklarna och den ena med sidovagn med Frisco i…och vi tar eget tält med så att det blir lugnast med vovven i den…..

Elisabeth-J
0

#22 Det skulle vara jätteroligt om ni vill komma Glad En del kommer ut här i veckan, sen ska Lotta och jag träffas i helgen och gå igenom lite mer och när det är klart skrivs det ut här.

För er som tycker att det är långt att åka, ni kanske är några som bor nära varandra som då kan samåka? Så fixade några det till dom tidigare träffarna Glad

Elisabeth 

Eija
0

Låter hur bra som helst, och om allt går som det skall så kommer vi….för det är inte så våldsamt långt härifrån heller…..skulle tro på ca 15 mil om jag inte har räknat helt åt pepparn…..

Hoppas nu att många hakar på, för det vore så kul att träffa fler forumare med…..Skrattande

Eija
0

Obestämdhmmm….skall bara tillägga….det var dryga 18 mil såg jag nu när jag kolla kartan….men det gör inget…hoppas nu bara att det blir en solig fin helg så man inte blir tvärsur i regn…

millam
0

Kan inte, tyvärr. Men önskar er andra trevligt på träffen!

Kenzo
0

Hej

Vi åker från Järpås och får plats med 1 till 2 st får reda på om vi blir 3 st lite längre fram.

Vår resväg är Lidköping,Götene,Mariestad,Örebro och sen Eskilstuna vi följer E 20 upp. Om det är någon som bor på den vägen så hojta till det är en resa på drygt 26 mil till Eskilstuna. Tove

Hoppfull
0

Åh nej så typiskt! Den enda veckan vi bokat upp oss på hela semestern! Gråter Jag hade supergärna kommit!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

diaz55
0

det här låter ju så kul! jag ska kolla den helgen, är mycket intresserad.

Kram lenaGlad

Marina2
0

Hej. Låter jättetrevligt! Återkommer med besked om jag säkert kan.

christine79
0

Hoppas att ni får det trevligt när ni är på forumträffen. Jag har tyvärr inte råd att åkaGråter

Christine, Chris

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Trisha
0

Åååh, vad roligt! Jag kommer, helt klart! Och Lottas o Kurres indianby är heeelt fantastisk! Utan överdrift. Det blir hur mysigt som helst. Är gärna med o busar med ett o annat också. Vad kul att det blev där, Elisabeth!

Och hur kul som helst att få möta er som kommer. Vilka dagar vi får…..

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Elisabeth-J
0

Både bus och överrakningar kommer att finnas så vi ska ha mysigt, trevligt och roligt tillsammans i flera dagar Glad Det är så mysigt på kvällen när man sitter vid dens stora elden utanför tipin ett helt gäng tillsammans Glad

Elisabeth 

skrult
0

Det låter helskoj!!

Ska kolla upp om jag kan åka.

tommytoe
0

Härligt..har semester då, bara hoppas på tur

lillajex
0

Ska kolla om jag har möjlighet . Låter superskoj!

Tatsu
0

Skulle jättgärna vilja åka på forumträff men kommer sällan iväg från jobb eller hemmet. Vet inte heller hur det blir med semestrar i år.

christine79
0

Vad jag blir avis på alla som ska dit. Är det ingen från Östersund som har planer på att åka? Hör gärna av er då.

Christine, Chris

Kerstina-61
0

Elisabeth, kommer det att vara som förra träffen att ni arrangerar kurser mm  eller kommer det vara olika som håller i det och man betalat för det man vill ha så att säga? Vad är trapperstuga?

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

silverfox
0

Låter kanon härligt, vill gärna vara med , fast det beror på pris och så

KRAMFlört

Mysan59
0

Men guuu vad mysigt det låter! Men kan tyvärr inte svara nu på vad jag gör i augusti, så det är nog tveksamt om jag kan komma.

Dels är det lite långt, dels har jag fått en nytt barnbarn då, dels vet jag inte när och om huset blir sålt, kanske jag håller på att flytta då.

När måste man lämna svar senast?

Happyspirit
0

Låter härligt!Skrattande Det är så mysigt ute hos Lotta.

chik
0

Skrattande

chik
0

.

Kerstina-61
0

Är det ingen som kan svara i denna tråd??

Kerstin

Eija
0

#45, Hej Kerstina-61, jag fatta som att Elisabeth skulle skriva priser och listan på aktiviteter, när det är klart med personerna som sköter Indiancampingen…..

Jag väntar precis som dig, på mer info, så man vet mer exakt…

Trapperstuga är väl en sådan där liten timrad stuga tror jag…min bild iallafall….fast jag har ingen aning…..

Om vi kommer jag o gubben o hundarna, så blir det tält som vi tar med oss själva….och vi kommer med våra motorcyklar om vädret visar sig på den snälla sidan….

Eija

Elisabeth-J
0

Förlåt Kerstina! Jag missade ditt inlägg med dina frågor. Allt är inte klart än så jag väntar också, men hoppas att det blir nu i dagarna så jag får skriva ut det här. Det kommer att bli olika kurser där man själv väljer vilka man vill göra. Trapperstuga kallas även storstuga, en större stuga där många får plats.

Kram

Elisabeth 

Kerstina-61
0

#47# Tack, Elisabetj. Ser fram emot mera  ;-)

#46# Eija,,tar ni med hundarna på Motorcykel?
Hoppas vi ses på forumträffen  ;-)

Kram!
Kerstin

[marion69]
0

Det låter skoj. det är ju ganska nästa mig ändå.

Kurserna och materialet till drömfångare och så.. kostar det något extra?

Vad är det för kurser?

Kenzo
0

Vad spännande det låter väntar på denna träff./Tove

sweethoney
0

Vad kul det låter!! Hoppas att jag kan åka………

Amor vincit omnia

kerstinw46
0

Jag hoppas att jag får Bybo o någon mer med mig. Kram

Mads
0

Jag har lite svårt att planera långt fram pga sonens pappa men hoppas kunna komma !

Kram

Amor Vincit Omnia

[stblues35]
0

Tjo på er..hoppas ni får skoj på träffenGlad

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Trappersstuga.

Jag hoppas att jag får in länken.Jag googla.

Thyra4
0

Oj, det låter häftigt och jag vill,vill,vill med gubbe och vovve, men resan från Gotland kostar ju en hel del - även om vi har rabatt - 1000 kr + Nynäs-Eskilstuna. Vet inte ännu. Egen företagare och 1/3 inkomst jämfört med föregående år. Gråter

Eija
0

#48, Kerstina-….Skrattande, det kanske blev konstigt i detta inlägg, men jodå, vi har sidovagn på den ena cykeln så därför går det bra med att ta med vovvarna….

Nu har jag ju en ny liten kille, så vi skall först testa honom med det, för han har inte åkt sidovagn förut, men han älskar att åka bil, så jag tror inte att det blir några problem….de andra hundarna gick hur bra som helst med…..och dom sitter säkert förankrade med sele och säkerhetsbältesfästen…så det är ingen fara….

Kram

sweethoney
0

puffar……

Nyfiken på hur det går…… *ler*

Amor vincit omnia

silverfox
0

Jag medOskyldig

sven-g
0

Jag är ledig denna helg, funderar hur göra med hunden, ugg ugg.

sweethoney
0

*puffelipuff*

Amor vincit omnia

MedlemNizze
0

#60 Du får sjunga den…

"Får man ta hunden med sej hem till Lotta
Han är snäll och han har vart en riktig vän
Han e klok o fin o skatten e betald
Får man det du Lisabeth då blir jag glad"

Hehe

Trevlig Helg Då o Där

Kram

Anna-H-K
0

Skulle verkligen vara skoj att få träffa er alla goa själar…måste göra allt för att kunna göra det !   Kram

Kenzo
0

Cool

Eija
0

Puffelipuff putt….Cool

sven-g
0

Om det är www.indianbyn.nu hittas ingen forumträff ????

sven-g
0

Jag puttar pga ovan.

Pluppis
0

VAddå Sven-g, blir det ingen träff i augusti???

Meeeeeeeeeeeh!

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

skrult
0

#66 Jag tror du länkat till fel indianby. Det ska vara indianbyn i Hållsta inte i den i Strängnäs.

sven-g
0

#69 När jag googlar på indianbyn och Hållsta hamnar jag där. Men det skulle vara bra att se de planerade aktiviteterna.

skrult
0

#70 Ok,då är det säkert den Glad

Aries83
0

Låter ju spännande detta :)

Men en bit bort för mig. Ska kika när det kommer mer info så får man se!

Tar nog isåfall med systra mi som också tycker detta låter spännande.

[outgrundlig]
0

Ja, jag hänger nog på med. Väntar med spänning på mer besked om aktivieter etc.

Kenzo
0

Väntar jag med på hur det blir och om det kommer att bli något.

Mrnemo
0

Dyker ochså gärna upp :)

Kenzo
0

Hej blir det någon träff i augusti har jag missat någon annan tråd om detta?

xinluo
0

Ska kolla med min dotter Malol om vi ska komma, vi var på väg att anmäla oss förra året.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Kenzo
0

Tungan ute

skrult
0

Puffar upp denna tråd.

Det är ju snart augusti,blir det nåt eller inte???

sven-g
0

Tiden är lite sen att ändra nu, men ärligt så tror jag inte det.

[GunillaF]
0

??? Men nog borde Elisabeth veta om det blir någon träff?!!

Det är kanske de som måste lägga in om semester för att kunna åka på träffen.

Har ni Pm:at henne och frågat?

sven-g
0

Själv ska jag troligen gå en kurs den helgen, om jag med säkerhet vetat att det skulle vart en forum träff skulle jag naturligtvis viljat gå på den. Men skicka pm ni det ska bli kul att höra hur det blir. Om inte kan tänkas någon annan vet en plats som passar.

Eija
0

Jag har frågat Elisabeth på ett pm….har inte fått svar ännu, men väntar…..

Kenzo
0

Jag har frågat på FB men inte fått något svar där heller.

sven-g
0

Svar måste komma, tänker på dom som tagit ledigt så dom har någon möjlighet att planera. Och hur det blev borde varit klart en vecka efter trådens uppkomst. Med bokning och handlings plan.

Elisabeth-J
0

Ändringar angående forumträffen!

Träffen kommer nu att vara i Råbyhallen strax utanför Eskilstuna, det är en stor lokal där vi ryms många men där har vi en dyr lokalhyra istället. Jag har bokat lokalen 8-9 augusti, kostnaden blir 700 kr/person inkl. mat och fika. Vill man övernatta i lokalen får man ta med sig liggunderlag/sovsäck.

Jag behöver veta innan den 29 juli vilka som kommer, skicka pm till mig så får ni info om betalning osv. Skriv även om det finns allergi eller annat angående mat.

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 

chik
0

.Oskyldig

Elisabeth-J
0

Glömde skriva, program för träffen kommer senare ikväll.

Övningar (mediala) kommer vi att ha flera olika och det kommer även att bli seanser ;)

Elisabeth 

Ghost-rider
0

Jag hade tänkt komma på träffen eftersom jag bor "nästgårds" men 700, njäe, jag är inte gjord av pengar precis. Då får det vara.

Elisabeth-J
0

Vi måste tyvärr ta den summan för lokalkostnad, frukost, lunch, fika, middag och till vissa arrangemang båda dagarna. Jag hade önskat att allt vore gratis, det hade varit bäst för alla.

Elisabeth 

maiya
0

Putt.

Liam
0

Är du sur maiya? För att  vi inte kunde vara i indianbyn Gråter det var ju synd, Elisabeth när fick du reda på ändrade planer, det är så synd att det inte kommer ut tidigare många kanske redan ställt in sig och nu blev det inte alls som man tänkt. Ja jag kan då inte närvara för jag kan inte slänga iväg så mycket pengar på att få träffa likasinnade och umgås.

Men jag hoppas alla Ni andra får kul tillsammans!

Denna kommentar har tagits bort.
sven-g
0

#93 ska du vara med och krydda tillställningen, eller är dom utan färg.

maiya
0

#92. Jag är inte sur för att träffen inte blev i indianbyn,det jag menar med putt.är att jag puttar upp tråden.

Jag tycker inte att 700kr är dyrt,med tanke på att allt ingår,frukost,lunch och olika övnigar och seanser,sen är den här lokalen mycket större mot den vi hade i Avesta,så det är väl självklar att det blir dyrare i år.Förra året betalade vi 500kr och då ingick allt men då hade vi mindre lokal,så det skiljer bara på 200kr,och det är för att den här lokalen är större,och då måste det ju oxå självklart bli ett högre pris.

Eija
0

#86….Rynkar på näsan….suck, nu blev jag ledsen….för då har inte jag o gubben min möjlighet att komma heller…..vi måste ju ta med hundarna isåfall och det fungerar inte då……och jag är nog inne på samma linje som andra här om att det blir lite för dyrt för att umgås i en gemensam krets

Synd Elisabeth om du nu missar flera medlemmar till träffen…det kanske hade varit bättre att ha frågat först om hur många som kunde komma innan du hyrde, så att du inte nu har hyrt en så dyr lokal i onödan….för då blir det kanske ännu dyrare för dom som kommer för att kunna täcka kostnaden för lokalen……

Hoppas verkligen att ni andra får kul och att det inte ställer till så att det inte blir någon träff alls…..

kramar på Er

Eija

sven-g
0

Om detta är dyrt då vet då inte jag, för mig kostar det 900 kr var gång jag tankar bilen.

Eija
0

#97, Ja du sven-g….visst har det blivit dyrt att tanka allt….och det är oxå det som spelar in….många måste ju åka en bit kanske….

Sen så beror det oxå på hur mycket man åker eller är tvungen att åka……jag skulle då inte kunna tanka för 900 kr varje gång jag tankar…Foten i munnen…nä jag får allt sitta hemma så snällt och hoppa över onödiga resor….har ju den där enorma välbetalda sjukpensionen….Tur att jag har en snäll särbo som kan sticka in en slant ibland…Flört

Så jag kan nog hålla med fler här, att det är inte så lätt, och för oss är det ganska så dyrt….det var därför som jag hade tänkt tälta för 100 kr/natt och köpa eget intag….då hade det inte blivit så dyrt….

kram/Eija

Liam
0

#97 Vad menar du?  Tycker nog det är dyrt med träffen och med bensinkostnader på 100 mil fram och tillbaka. Men nu väljar jag att inte åka men det kan ju finnas dem som vill åka och inte har det så gott ställt som du sven-g och som hade sett fram mot träffen. Sedan kanske det kostar med andra aktiviteter och då springer det iväg med någon hundralapp till.

Önskar dig en trevlig  Forumträff!

tommytoe
0

Det är inte dyrt om man jämför med vad andra helgkurser kan kosta. Jag förmodar att detta är inklusive övningar också och då kan man inte säga det är dyrt. Sen beror det lite vad det kostar att ta sig dit förstås men kan man samåka kan det bli billigare.

sven-g
0

#99 Kan tänkas jag tillhör den priviligerade grupp, som har jobb.

[Hellas]
0

Jättebra pris tycker jag, tyvärr får jag kanske avstå även denna gång eftersom vi då är mitt uppe i en flytt av min son.
Jag har ju inte så långt att åka så kanske kan jag studsa förbi och spöka för er en stund :)

maiya
0

För 700kr så ingår allt,frukost,lunch middag,fika olika övningar och seanser.

Om vi hade varit i Hållsta,så hade vi fått betala 100kr/per natt,sen hade vi fått tagit med oss egen mat.Sen om vi hade velat gått någon kurs så hade vi fått betala den,även hade vi fått betala seanserna som skulle hållas där. Så jag tror nog att man kanske hade kommit upp i en summa mellan 500-700kr för den helgen oxå.

Elisabeth-J
0

Allt är inkluderat, även övningar och seanser! Sen kommer det även en del annat skoj som även det ingår ;) Som maiya skriver så har det tidigare kostat 500 kr och då hade vi en väsentligt billigare lokal, här plussar vi på en nolla i lokalkostnad så därför blir det 200 mer. Det hade även kostat ute på campen där mat inte ingår och övningar/kurser skulle kostat så jag tror att summan ändå skulle ha blivit ungefär densamma.

Elisabeth 

Kenzo
0

Får fundera på detta i Avesta var det ju 2 övernattningar för 500 kr nu är det 1 natt för 700 kr. Men samtidigt hade vi ju jätte kul förra träffen och jag har ju väntat på denna träff igen. Jag tyckte iallafall det var jätte kul att träffa er då så jag hopaps att jag kan komma denna gången med fast jag tror det blir bara jag mamma har nog inte råd till detta (ny bliven pensionär). Det känns ju lite tråkigt att inte kunna komma eftersom det var jag som började med att fråga om det blev någon träff i år. Är det någon som bor i närheten av E20 mellan Götene och Eskilstuna som kanske vill ha skjuts så hojta till kan ju bli lite billigare för resan då så kanske jag slipper åka själv det är ju 27 mil enkel resa. Jag ska försöka komma tyckte ju det var så kul förra gången./Tove

Liam
0

#100 Jag trodde det var en träff med medlemmar och inte en helgkurs, ja då är det billigt och att det ingår seanser också. Jag ber om ursäkt att jag fått det hela om bakfoten.

Elisabeth-J
0

#106 Det är en träff för medlemmar, precis som vi haft två gånger tidigare.

#105 Jag ska kolla imorgon om vi kan få komma redan på fredagen för samma pris, i så fall blir det två nätter vilket skulle vara jätteroligt.

Elisabeth 

SjukFattig
0

#107 Varför är inte övningar och seanser gratis?

Elisabeth-J
0

#108 Varför skapa en ny användare för att ställa en sån fråga? ;)Om du läser här i tråden så ser du att allt det ingår, så det är gratis på forumträffen.

Elisabeth 

Kerstina-61
0

Om man tycker att 700kr är mycket för boende, mat, träning, seanser och full service med någon som fixar detta, då vet inte jag vad man är van vid för nöjeskonto??

700kr är jättemycket pengar för mig också, som är sjukpensionär, men då man vet om så får man försöka spara.

Förra året hade jag jätteroligt.Trevligt på alla sätt och vis. Bra ordnat på alla vis.

Däremot kan jag tycka att det skulle vara väldigt bra om det går att få komma redan på fredagen. Vissa av oss har långt att åka! Jag har inte fullt ut bestämt om jag ska åka ännu, då det krockar lite, men vill gärna,.

Skulle vilja passa på att fråga om det finns någon eller några som är villiga att samåka? Jag bor i Mariestad. Förra gången var vi nästan full bil  :-)

Nattliga hälsningar
Kerstin….som har datastrul sedan länge..

SjukFattig
0

#109 Kan man få nedsatt pris om man har egen mat med sig?

SjukFattig
0

#109 … om jag dessutom bor i tält borde jag få lägre pris, tycker jag. Man får försöka att dra in på onödiga utgifter när ekonomin är starkt begränsad.

Övningarna och seanserna var tydligen inte gratis av någon anledning.

Eija
0

Om allt ingår så var det överkomligt…trodde att det bara var för övernattning o maten….men som sagt var så är det helt Ok! med det priset…

Men jag har ju mina fyrfotingar, och den helgen har jag ingen som kan ta dom för min dotter är den enda och hon är bortrest just då….Rynkar på näsan…så för min del så har det allt kilat fast för denna gång med……tyvärr!

kram/Eija

Happyspirit
0

Eija, vad har du för hundar? Jag bor ju precis nästgårds så jag kanske kan hjälpa dig med dem? Om de gillar barn förstås.

Kraaam<3

Eija
0

#115…..Oooh, tack snälla goa Happy, vilket erbjudande…..känner att det kom verkligen från hjärtat….så himla fint gjort….och jag uppskattar det verkligen…..

Jag skriver ett PM till dig…….kram/Eija

Happyspirit
0

Ja, Eija Pma mig :)

<3

molly57
0

Jag tillhör dom lyckliga som har sem,då.. Hur är det med samåk?? Finns det någon från hälsingland eller där omkrig som ska åka?

Skulle var jättekul att räffas

Kram

SjukFattig
0

Det blev inga svar på mina frågor i #111 och #112.

Jag trodde att detta skulle vara en sammankomst till självkostnadspris.

Nu förstår jag att det är en kommersiell tillställning, som ska ge anordnaren en ordentlig vinst.

Jane-Lyzell
0

"119 du kan alltid spara till nästa år:-)

om du lägger undan 52 kr i månaden så har du 20 kr över till annat roligt under nästa medlemsträff!

Sen är 700 kr jättebilligt och jag tycker att de som arrangerar kan faktiskt få en liten slant för den energi de lägger ned för oss medlemmar:-) inte bara under träffen utan under hela året här inne med - det är ju gratis arbete dom gör hela åren runt!

så ett pris på 700 kr per deltagare är inget komersiellt pris -  det "är" självkostnadspris!

Vänligen Jane

molly57
0

# 119 

700 är en billig pening. Men det är klart har man inte pengar så är ju ALLT dyrt!! Men vad man få  700, inte så mkt  i dagens läge.Jag hoppas jag hittar någon att samåka med.Annars vet jag inte hur det blir.Lite långt bort (som vanligt,kul om det kunde vara något norr om dalälven) i bland oxå  Men är det väl så att de' flesta kanske bor söderut.

Försök göra som Jane skriv,försök sätt undan en liten slaten..

Kram Åsa

Liam
0

SkämsVem idag gör något för en annan människa utan att det ska kosta pengar? INGEN!

xinluo
0

# 122 Elisabeth och hennes Medarbetare här på ÖN gör det året runt.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

chik
0

sjuk-Fattig…har du ingen möjlig het o sälja datan.Hadde varit så roligt o träffa dig..Lena.

Du verkar så himla mysig.OskyldigEller om du har något annat som du kan försöka bli av med..

Liam
0

Vad som är jättebilligt för dig Jane kan vara jättedyrt för en annan  som tex SjukFattig. Självkostnadspris = plus/minus noll.

Det ligger väl i deras eget intresse arbetet med iFokus, och energin de lägger ner härinne?

sven-g
0

Det finns aldrig något för dyrt eller för billigt, vi gör våra val och det styr våra liv, hela livet gör vi prioriteringar.

Kenzo
0

Jag och mamma ska försöka komma iallafall.

[outgrundlig]
0

#129 Härligt att ni åker. Jag hade tänkt att kontakt dig Kenzo för att vi skulle samåka men i nuläget så tänker jag inte åka, men då jag e ganska spontan av mig så vet man inte hur det är med mig. Kanske jag kommer……det ser vi då och om de kan ta in en som bestämmer sig sent. :)

Till er som inte har råd med 700:- plus resa……särskilt dig Liam tycker jag synd om. Om du nu verkligen är seriös och vill åka, vågar du chansa och betala din resfärd så betalar jag för dig där - 700:-. Jag betalar in 700:-  isåfall till Elisabeth så hon lägger pengarna där för dig. Säg vad du tycker!

Kram på er alla!

molly57
0

# 125

Att du bara orkarSkrikandes

Jane-Lyzell
0

#127 om det då är för dyrt får man vänta till nästa år och spara varige månad! ganska enkelt faktiskt!Tyst Har man inte råd får man stanna hemma och göra annat!

Sen att dom har ÖN på iFokus är ingen dans på rosor om du tror det - utan en gåva som man ger till alla forumdeltagare för man vill hjälpa andra - mycket skit får dom för det men mycket ros också från dem som sätter värde på det arbete dom gör!

sven-g
0

Jag håller med Jane, föresten om en vecka syns vi. Vet inte om jag kan åka på forum träffen för nuvarande, är anmäld till kurs då. Men det känns som kursen inte blir av, och blir det så då åker jag till forum träffen. Men jag brummar som en traktor så jag får väl sova i bilen.

Jane-Lyzell
0

#133 Ja , vi syns snartSkrattande

silverfox
0

Jag funderar också på att komma, då jag tycker det vore kul att få träffa er andra.

700 kr är ju billigt när det inkluderar allt.

Kram silverfox/Elisabet

[AnnikaOhlsson]
0

Får man ta med familjen?

Småbarn?

tommytoe
0

Är det fler från Skåne eller i närheten som planerar att åka? Kan man samåka några stycken så blir det billigare. Skriv här eller skicka mig ett pm.

Kerstina-61
0

Jag frågar igen om någon åker förbi Mariestad..

När är sista anmälningsdatum?

Kerstin

Kenzo
0

#138 jag skrev i #105 vi åker från Järpås förbi Götene och hela vägen på E20 upp till Eskilstuna pma mig så får du mitt telenr eller om du lämnar ditt så hör jag av mig du får gärna åka med oss upp. kram Tove

Liam
0

#130 Vilken generös, trevlig och omtänksam människa du är,tänk att det fortfarande finns sådana. Du  missförstod mig nog lite , jag tyckte synd om en sjukfattig  som skrev härinne och som inte hade råd att åka tyckte 700:- var för dyrt. Och jag tror många som har sjukpension tycker det är mycke pengar för dem. Jag åker inte om jag inte har råd men jag har råd men har ingen möjlighet att åka, men jag tror många vill åka som kanske inte kan med anledningen som ovan, därför är det så skönt att se att det finns sådana underbara människor som du.

Jane tänk om du vore lika generös som #130 i "tanken", vilken gåva!Tyst

[outgrundlig]
0

#140 Möjligt att jag missförstod det hela ja. Foten i munnen Men tanken var välmenad. Så om SjukFattig vill hänga på så är det bara att meddela sig till Elisabeth. Tack o ha de så gott.

SjukFattig
0

#141 Tack för generositeten.

Jag önskar att du skänker de 700 kronorna till Läkare utan gränser.

Pengarna gör någon nytta där.

[outgrundlig]
0

#142 Tack själv för ditt svar. Då vet jag att du inte ämnar resa till Forumträffen dit mina pengar skulle gått. Hoppas att du inte blir ledsen för att jag gör vad jag vill med mina pengarFlört

Ha en fortsatt trevlig kväll

sven-g
0

#142 Det bidde lite felFlört

Kerstina-61
0

#142# Suck….

#139# Oj, det hade jag missat.
Det är ju så mycket roligare att ta sällskap.
Jag har ännu inte bestämt mig till 100% om jag ska åka
När är sista anmälningsdag?

Kerstin

[Hellas]
0

#145 Elisabeth skriver information som träffen i inlägg: #86 Tungan ute

Kerstina-61
0

Tack, Hellas! :-)

SilvianLuna
0

Det hade varit kul att komma iväg på något annorlunda, men har ingen möjlighet till det just nu. nästa år kanske.

Kenzo
0

# 145 du är välkommen att höra av dig jag menade inget illa med att jag skrev så tänkte att det kanske var fler som missat det är ju en lång sträcka som jag kör uppigenom(tror det stavas så) så om det finns fler som missat vi är 2 st som åker från Järpås så 3 st kan hoppa på på vägen upp. Kramar /Tove

sven-g
0

#148 Om jag åker ner lutar ditåt, då åker jag genom först kvarnsven fossa Bölänge.

Kerstina-61
0

#149# Tog det enbart posiitivt Kyss Jag är jättetacksam :-)

Kerstin

SilvianLuna
0

#150 Vad trevligt att höra, men det gäller också det ekonomiska. Men det hade varit spännande att komma iväg. :)

Kenzo
0

Cool

molly57
0

Ingen som åker norr i från. Frågat  förr min ignet svar..Så jag provar igen..

molly57
0

Ingen som åker norr i från. Frågat  förr min ignet svar..Så jag provar igen..

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.