Hjälp snälla
Hej! Inatt drömde jag en mycket konstig dröm. Nu vet jag att ni säkert är trötta på att höra vad folk har drömt men det hade verkligen hjälpt mig.
Såhär löd drömmen:
Den började med att vi var på en stor äng, brevid en lada och spelade brännboll. Jag, min familj, och två andra familjer. JAG upptäckte att det började åska blixtra, men inte regna. Blixten slog ner i ladan där några från sällskapet befann sig och det började brinna. Vi andra som fortfarande hade en chans att överleva satte oss i bilen och körde iväg, vi lämnade bara de andra som inte fanns plats i bilen där, mot MIN vilja. Vi körde och vädret blev plötsligt jätte fint och vi var ute på landet med gröna bokskogar överallt. Plötsligt cyklade vi och vi träffade på en grupp människor som hade uppvärmning. Sen körde vi in på en mindre stig och tillslut nådde vi en damm. Jag hade helt plötsligt bytt sällskap och var nu med en 60-årig kvinna, och en mycket gammal man med skägg och en tjej som var i 20 åldern. Men de var snälla och ville mig väl så jag cyklade med dem. När vi skulle känna på vattnet i dammen (vattnet var klart) så ramlade både jag och den 20 åriga flickan i vattnet. Hon höll i kanten och jag drog loss henne för att vi skulle leka i vattnet typ. skvätta vatten och sånt. Men hon hamnade på mig så att jag sjönk ner till ytan och hon med över mig. En annan människa som var med satt sig i en båt som fanns brevid och skulle ro ut till oss. Hon verkade redan vara död medans jag kämpade för att komma loss. Efter ett litet tag insåg jag att det var lönlöst så jag gav upp och bara låg där. Sen slutade drömmen. Precis innan vi hamnade under vattenytan satt den har gamla gubben med skägg i rullstol och kollade på oss med ett hånflin.
har slått upp i en "tyd dina drömmar" bok om allt som fanns i min dröm, såhär blev det:
Bada: i klart vatten: det händer något roligt i din familj som också blir av stor betydelse för dig själv.
Bil: själv åka i: oväntad kärleksupplevelse.
Blixt: se: du blir häftigt förälskad. se slå ner: du råkar i gräl med din hjärtevän.
Båt: vanligtvis symboliserar vattnet som båten glider fram på i drömmen, det mörka och det okända och båten dig själv och dina förhoppningar. Är det ljust omkring dig tyder det på att allt går väl i händer. Är det natt och mörkt kan det dröja innan dina problem reder upp sig.
Cykel: cykla på: du blir överraskad i en obehaglig situation.
Damm: klar: du får tur i kärlek
Drunkna: Du blir utsatt för ett obehagligt närmande. Se annan drunkna: oväntad framgång.
Eld: se brinna klar: Dina förhoppningar om en kärlekshistoria kan gäckas.
Fly: Vara på flykt eller se flyktingar: din älskade är dig trogen.
Gammal Man: se: Du får höra något roligt.
Gräs: Dina förhoppningar om en viss person går i upplevelse.
Ladugård: se tom: Varning för opålitliga vänner.
lek: själv delta i lek: Du får ett egendomligt förslag inom kort.
Moln: mörka och hotande: du fruktar att din älskade ska svika dig.
Vatten: stillastående: Du får ett kärleksbevis.
Våt: vara eller bli: Du håller på att bli förälskad.
Äng: vara på: lyckan finns där du minst anar.
OJ detta blev mycket men hoppas nån kan hjälpa mig förstå! Vore mycket betydelsefullt för mig.
putt:D
Kan tyvärr inte alls sånt här, men ville bara lämna en liten rad iaf.
Hoppas nån tittar in och kan hjälpa dig 
Snällt av dig! Tack!:D
snälla?:D
Ja..du har redan tytt din dröm halvvägs, ta och studera betydelserna och lägg ihop dem …så ser du..läs sedan mellan raderna så har du drömmens svar
U R us
jag hade haft en annan tolkning på nyckelorden.
har du gått på känslan när du tydde?
U R us