Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1638 ggr
Ghosthunter
0

Krogspöke

Jag var med om en ganska mystisk sak i Lördags eftermiddag. Jag var nere på en lokal kvartetskrog. Allt var lugnt där, endast 3-4 pers i hela krogen. Jag hade varit på toa och när jag stod och tvättade händerna vid tvättfatet, mellan toabåsen och dörren ut till krogen. Då öppnades plötsligt dörren, tunga, snabba och tydliga fotsteg hördes och sedan en ganska våldsam smäll från toabåsets dörr. Det lät som om nån gick med boots med hårda klackar. Jag tänkte inte så mycket på det just då (troligen, eftersom att det är en så vanlig situation) Jag stod med ryggen utåt och tittade aldrig efter vem som kom in. Men efter några sekunder så började det kännas konstigt och allt blev så tyst. Jag vände mig om och såg att dörren stod på glänt och det var absolut ingen annan där inne.

När jag var tillbaka i baren tänkte jag fråga bartendern om det spökar. Men ni vet….man är rädd för att bli sedd som en galning, eller nåt!

För att ta en lång historia kort så har både krogen och området en mycket våldsam historia. Så det kanske inte är så märkligt om sådana saker händer där.

……och nej, jag var inte full, hade druckit en öl Skrattande

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Pirkkolino]
0

Jag känner igen din situation.Precis när man tänker att fråga av andra, kommer tanken, nej, det kan jag inte göra. Men här kan man skriva om allt. Vad det nu annars var än en spöke som passade på att höra av sig när du var där. Den tror jag fullt ut. Glad

chik
0

fredrik.Vad spänande.Men jag hadde nog gjort som du.Inte vågat fråga..fast du kan inte gå till baks på dagen o försöka att få igång något samtal.Man vet ju inte!Dom kanske redan vet att det är ett spöke..

I så fall måste du berätta.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

snurro89
0

Kan vart någon som va snabbFlört

Ghosthunter
0

Pirkkolino - Ja, så är det tyvärr. Men man kan ju också ha tur att träffa på rätt person…men man vill inte chansa. Bra att det finns forum som dessa!

Chick - javisst, jag ska gå dit igen och se om nåt händer och då kanske man kan passa på att fråga. Jag lovar att berätta!

snurro89 - Då är det nog Guinness rekordbok som gäller Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Pirkkolino]
0

Ghosthun…Tiden dock har förändrat människors syn mot spökar sedan när även TV sänder mycket typ Det okända program. Att nu är vi inte längre så udda vad vi var tidigare, men ändå vill man inte öppna munnen på en gång i alla sammanhanget. Men om du upplever mera där eller någon annanstans, berätta här allting.  Glad Pirkkolino